Yhdellä tallilla on hyväkuntoinen 100cm shettis tamma. Olen itse 164cm ja painan 62kg. Jos menisin sillä käyntiä/ ravia, niin olisiko se ylikuormitusta shettikselle?
Asiasta poikkeavaa, mutta entä 122cm russilla? Olenko sille tarpeeksi kevyt?
Liikakuormitusta?
Perralle menossa
5
132
Vastaukset
- ...
Minun mielestäni et kyllä missään nimessä kuulu pikkuponien selkään. Painoa on jo turhan paljon ja ihan yhtä lailla häiritsee pituus.
Valitsisin vähintään 140cm ponin. - poni---
olet kyllä aivan liian iso kummankin ponin selkään. Sekä liian pitkä, että liian painava.
Shettiksellä pitäisin maksimina 50kg/150cm ja russilla ehkä 55kg/155cm. Ei missään nimessä enempää. - anonyymiksi
Voit mennä
- Elinazzzzaazaa
Settiksestä en tiedä, mutta russilla voit mennä
- ipanan
mun mielestä sä et voi mennä kummallakaan, sä voit vain mennä 140cm kokosella ponilla/hevonen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43492
- 46486