bändien nimet

tyttteli

kyllä huomaa, ettei nimiä kovastikaan mietitty, on meinaan tosi huonot nimet!!!

Pojat: Ind-x
Tytöt: Jane

Mitä mieltä olette?

15

2500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buahahaa

      Gimmel oli oikeesti hyvä nimi. noi on ihan typeriä

      • heh

        höhhööh...PAINO-index!!! =)


    • jus

      siis hirveetä!

      Ind-x, olisi ollut paljon parempi ihan index.
      ja jane!
      järkkyä

    • ...

      Eivät sitten laittaneet poikien bändin nimeksi "Tarzan"... Huh.

    • Varsinkin Jane on tosi typerä nimi!

      • Heikki.

        ...on tämä poikien bändi 'sisällysluettelo'.


    • Kippi

      Ind-x kuulostaa hintahtavalta ja näyttää kirjoitettuna typerältä, joten se on kai just sopiva tuollaisen poikabändin nimeksi.

      Mutta "Jane" on kyllä niin typerä nimi bändille, että ei voi kuin ihmetellä tuon päätöksen perusteluja. Jos tavoitteena on myydä mahdollisimman vähän levyjä, niin siihen se on varmasti sopiva.

    • Jäsen R

      ... olisivat olleet hyviä nimiä. Mustika on vähän kuin mystika tai mustikka, ovela. Sheshe's taas olis ollut hyvänkuuloinen lausuttuna: shiishiis.

      Jane on huono nimi. Yhtä huono kuin Riston suosikkinaisnimi Pirkko olisi. Ind-x on ihan ok.

      • Ihmettelijä

        Siis ootteko nyt tosissanne että Sheshe`s tai Mustika olis ollut hyviä nimiä tyttöjen bändille?
        Sheshe`s kuulostaa joltain dragqueen-rockbändiltä ja Mustikasta tulee ensimmäisenä mieleen mustikkakeitto tai mustalaiskuoro.
        Jane on paras vaihtoehto kaikista, ainakin Asikaisen keksimäksi.


    • www.
      • Hyvä hyvä hyvä...

        Lisää vielä samannimisiä, niin menee vaihtoon mokomat! Toisaalta... Ihme, että edes joku onn erehtynyt ottamaan yhtä kamalan nimihirviön :P ! Vaikka ihan suomalainen LAURAkin olisi parempi kuin "amerikkalainen" versionsa! Jos kuitenkin tähdätään Suomen markkinoille ja lauletaan Suomeksi, niin miksi englanninkielinen nimi???


      • teinixgirl
        Hyvä hyvä hyvä... kirjoitti:

        Lisää vielä samannimisiä, niin menee vaihtoon mokomat! Toisaalta... Ihme, että edes joku onn erehtynyt ottamaan yhtä kamalan nimihirviön :P ! Vaikka ihan suomalainen LAURAkin olisi parempi kuin "amerikkalainen" versionsa! Jos kuitenkin tähdätään Suomen markkinoille ja lauletaan Suomeksi, niin miksi englanninkielinen nimi???

        JANE on aivan loistava nimi.. mutta niin käytetty et se ois sama jos oisivat antaneet nimeks five tai jotain vastaavaa.. niin MAUTONTA! mut poikien nimi kuulostaa hyvältä Indx.. eikö?


    • mie

      joo ind-x tulee mieleen joku pörssisysteemi hex-index tai vastaava kamala ja jane on muuten vaan aika yök, olis niit parempiaki nimii ollut. mut kai se risto nyt on mielissään ku sai pirkko bändinsä...

    • pojilla on kyl ihan ok nimi mut toi muijien nimi ei todellakaan oo mikään hyvä nimi bändille =)

      • ÖhÖm

        kyllä se asikainen keksii. Pirkotki ois ollu parempi, joo siinä on taas kansainvälisyyttä ala asikainen. Vitsi se äijä pilaa viimesetki mahikset et suomalainen musiikki menestys. Esitän kysymyksen: ketkä kuuntelee VAPAAEHTOISESTI asikaisen tekimiä biisejä? siis minkäikäset ihmiset? ite oon 18 ja asikainen ja kolehmainen on suomen musiikkibisneksen rutot, tämä on vain MINUN mielipide.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe