Missä paskinta asiakaspalvelua Seinäjoella?

Haista kukkanen

K-market Kymppi (tympeitä mummoja kassalla)
Kotokadun Siwa (ei vakkarit)

177

5573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usb

      Seinäjokelaisissa tietokone- ja toimistotarvikkeita myyvissä liikkeissä on valitettavan huono palvelu. Ei palvella asiakasta vaan annetaan asiakkaan odottaa, ja jos palvellaan niin palvelu on ylimalkaista ja laiskaa. Tilaan mieluummin netistä.

    • Löytyy niin monta...

      Tokmanni. Vai voiko olla että siinä kassalla on joku häslinki aina kun minä käyn siellä? Saattaa olla kaksikin myyjää räpläämässä veikkaus pisteellä konetta kun kymmenen asiakkaan jono seisoo kassalla. Eikä mitään hätää...

      Gigantti. En viitsi edes kommentoida mitään...

      Rintajouppi. Sukulaiset kai täältä vain ostaa?

      Rengastien autotarvike. En ole toki vaivautunut edes pariin vuoteen käymään. Eikä ole tarvettakaan.

      Tässä ei ole kaikki. Monta kertaa on marssittu ulos ja käyty muualla. Minä en palvelua ala kerjäämään. Jos taas palvelu on mielekästä, en pienistä rutise enkä pihistele. Yleensä käyn asioilla siellä missä viimeksi olen hyvää palvelua saanut.

      • valivali1

        Joo tuo tokmanni on juuri kuten sanoit mutta se on tyyppivika koska Ilmajoella sama juttu.Pyörrän suosista aina jo ovelta jos jonossa on yli 3 henkeä.Yksi syy on koska hinnat on merkitty hyllyjen päihin niin pienellä ja alas ettei niitä pysty lukemaan,niitä sitten selvitellään kassalla.
        Gigantis etoo ku niillä on sama tyyli ku autokauppiailla,valkoiset kauluspaidat...täs mulla on sulle ...mulla itellä on kans tällanen...jne

        Alakylän sales muutama vanha työntekijä jonka liikkeet on kuin hidastetusta filmistä.
        Ja tuolle veikkaukselle pitääs olla täysin omat myyntipisteet,se on just ku meinaa tulla oma vuoro niin joku mumma vetää paksun kuorellisen plankettia tarkistettavaksi uusitaanko....no tuota....voitto 68 senttiä nostatteko vai pannaanko veikkaustilille...jos mä kuitenkin uusisin tän.. ja sitte vielä...


      • ei käyttöautolle
        valivali1 kirjoitti:

        Joo tuo tokmanni on juuri kuten sanoit mutta se on tyyppivika koska Ilmajoella sama juttu.Pyörrän suosista aina jo ovelta jos jonossa on yli 3 henkeä.Yksi syy on koska hinnat on merkitty hyllyjen päihin niin pienellä ja alas ettei niitä pysty lukemaan,niitä sitten selvitellään kassalla.
        Gigantis etoo ku niillä on sama tyyli ku autokauppiailla,valkoiset kauluspaidat...täs mulla on sulle ...mulla itellä on kans tällanen...jne

        Alakylän sales muutama vanha työntekijä jonka liikkeet on kuin hidastetusta filmistä.
        Ja tuolle veikkaukselle pitääs olla täysin omat myyntipisteet,se on just ku meinaa tulla oma vuoro niin joku mumma vetää paksun kuorellisen plankettia tarkistettavaksi uusitaanko....no tuota....voitto 68 senttiä nostatteko vai pannaanko veikkaustilille...jos mä kuitenkin uusisin tän.. ja sitte vielä...

        Mä oon joskus miettiny että kuinka paljon kodinkoneliikkeen myyjillä on tavaraa kotona, kun melekeen aina niillon justihin se sama laite/malli ittellä kun mitä oon ostamas. Sen on varmahan joku myyntisuperjethrokonsulttirostedt saanu isoolla rahalla myityä kaikkien ketjujen myyntisloganiksi. Mua kuvottaa koko höpötys, ja yleensä käännyn kantapäillä kun myyjä tämän argumentin laukaasoo.

        Autokaupoos tympii kun oltihin emännälle autua ostamas niin tyhymimmät ei tajunnu eres sitte kun olin sanonu jotta mä en autua osta, oon vain kuskina. Tästä on mun mielestä automyyjiä haukuttu jo niin kauan että pitääs olla oppi menny perille, auton ostaa se joka sitä tarvittoo ja jolla on rahat. Iästä, sukupuolesta ja sosiaalisesta asemasta ei myyjän parane teherä minkäänlaasia johtopäätöksiä.

        Onneksi on myös asiallisia myyjiä ja kauppoja, ja niitä olenkin suosinut/suositellut.


      • 27-27-27
        ei käyttöautolle kirjoitti:

        Mä oon joskus miettiny että kuinka paljon kodinkoneliikkeen myyjillä on tavaraa kotona, kun melekeen aina niillon justihin se sama laite/malli ittellä kun mitä oon ostamas. Sen on varmahan joku myyntisuperjethrokonsulttirostedt saanu isoolla rahalla myityä kaikkien ketjujen myyntisloganiksi. Mua kuvottaa koko höpötys, ja yleensä käännyn kantapäillä kun myyjä tämän argumentin laukaasoo.

        Autokaupoos tympii kun oltihin emännälle autua ostamas niin tyhymimmät ei tajunnu eres sitte kun olin sanonu jotta mä en autua osta, oon vain kuskina. Tästä on mun mielestä automyyjiä haukuttu jo niin kauan että pitääs olla oppi menny perille, auton ostaa se joka sitä tarvittoo ja jolla on rahat. Iästä, sukupuolesta ja sosiaalisesta asemasta ei myyjän parane teherä minkäänlaasia johtopäätöksiä.

        Onneksi on myös asiallisia myyjiä ja kauppoja, ja niitä olenkin suosinut/suositellut.

        Oon huomannu jotta ku menöö työhaalariis autoliikkeeseen niin saa rauhas tutkia mikä miellyttäisi.Muuten joku tuloo aina jotta mulla on sulle täälä tällääne vähän ajettu,on ollu papilla autiolla saarella...


      • Palvelua toivon
        27-27-27 kirjoitti:

        Oon huomannu jotta ku menöö työhaalariis autoliikkeeseen niin saa rauhas tutkia mikä miellyttäisi.Muuten joku tuloo aina jotta mulla on sulle täälä tällääne vähän ajettu,on ollu papilla autiolla saarella...

        Kyllä kaikista huonointa palvelua saa Clas Ohlsonilla. Myyjät seisovat nyrpeinä tiskin takana ja tervehtiminenkin yleensä unohtuu. Ikinä ei kyllä apua tarjota. Ihmettelen miten tämä liike voi tuollasella toiminnalla olla enää edes pystyssä.

        Toinen samanlainen on anttilan Kotipizza. Hymyä on turha odottaa. Muutenkin joku täyte tai kastike loppu. Haen pizzani yleensä sitten cittarilta, vaikka sinne matka onkin pitempi.


      • työtön yh
        Palvelua toivon kirjoitti:

        Kyllä kaikista huonointa palvelua saa Clas Ohlsonilla. Myyjät seisovat nyrpeinä tiskin takana ja tervehtiminenkin yleensä unohtuu. Ikinä ei kyllä apua tarjota. Ihmettelen miten tämä liike voi tuollasella toiminnalla olla enää edes pystyssä.

        Toinen samanlainen on anttilan Kotipizza. Hymyä on turha odottaa. Muutenkin joku täyte tai kastike loppu. Haen pizzani yleensä sitten cittarilta, vaikka sinne matka onkin pitempi.

        Juu, kerran meinasin mennä Anttilan kotipitsaan pienen poikani kanssa. Ajatus oli ostaa tarjous lätty ja myyjä kysyi että mitä juomaksi.
        Vastasin ettei mitään, käykö että juon tarvittaessa ostetun pillimehun ja pojalleni jos saisi maidon lämmitettyä mikrossa. Vastaus oli: EI MEILLÄ OO MIKROO ja TÄÄLLÄ EI SAA JUODA OMIA JUOMIA.
        Annoin "vähän" palautetta tylystä vastauksesta ja painelin putiikista pihalle. Tokaisin lopuksi vaan:
        HALVEMMAKSI TULEE KU OSTAA NAAPURISTA PERUNOOTA JA MAITOO. TEILLE TÄMÄ RATKAISU ON ISOMPI TAPPIO KU SE ETTÄ JOISIN 2 dl PILLIMEHUN


      • kfnfbfbx
        työtön yh kirjoitti:

        Juu, kerran meinasin mennä Anttilan kotipitsaan pienen poikani kanssa. Ajatus oli ostaa tarjous lätty ja myyjä kysyi että mitä juomaksi.
        Vastasin ettei mitään, käykö että juon tarvittaessa ostetun pillimehun ja pojalleni jos saisi maidon lämmitettyä mikrossa. Vastaus oli: EI MEILLÄ OO MIKROO ja TÄÄLLÄ EI SAA JUODA OMIA JUOMIA.
        Annoin "vähän" palautetta tylystä vastauksesta ja painelin putiikista pihalle. Tokaisin lopuksi vaan:
        HALVEMMAKSI TULEE KU OSTAA NAAPURISTA PERUNOOTA JA MAITOO. TEILLE TÄMÄ RATKAISU ON ISOMPI TAPPIO KU SE ETTÄ JOISIN 2 dl PILLIMEHUN

        Niin että palvelu on huonoa jos sä et saa tehdä mitä haluat? Kyllä se on ihan normi käytäntö että ravintolassa ei omia syödä/juoda.

        Se että sä vedät purkillisen hernaria nenääs, ei tarkoita sitä että palvelu olisi huonoa. Taidat olla tyypillinen asennevammainen "kaikki-mulle-heti-tyyppinen" asiakas.


      • kallista vettä tiskiltä
        kfnfbfbx kirjoitti:

        Niin että palvelu on huonoa jos sä et saa tehdä mitä haluat? Kyllä se on ihan normi käytäntö että ravintolassa ei omia syödä/juoda.

        Se että sä vedät purkillisen hernaria nenääs, ei tarkoita sitä että palvelu olisi huonoa. Taidat olla tyypillinen asennevammainen "kaikki-mulle-heti-tyyppinen" asiakas.

        Mitäs sitten olisi tapahtunut jos olisin ostanut naapurista kertakäyttökuppeja ja lorottanu vessan kraanasta kuppiin vettä?
        Eiks se oo laillista kun vesi on heidän vesijohdosta ...ilmaista sellaista?!
        Hehehee :-D


      • keplottelija
        kallista vettä tiskiltä kirjoitti:

        Mitäs sitten olisi tapahtunut jos olisin ostanut naapurista kertakäyttökuppeja ja lorottanu vessan kraanasta kuppiin vettä?
        Eiks se oo laillista kun vesi on heidän vesijohdosta ...ilmaista sellaista?!
        Hehehee :-D

        ...Tai käy hörppäämäs sitä pillimehua liikkeen ulkopuolella ja sit takaisin syömään.
        Heheheehe :-D


      • tokmanni hidastelu:.
        valivali1 kirjoitti:

        Joo tuo tokmanni on juuri kuten sanoit mutta se on tyyppivika koska Ilmajoella sama juttu.Pyörrän suosista aina jo ovelta jos jonossa on yli 3 henkeä.Yksi syy on koska hinnat on merkitty hyllyjen päihin niin pienellä ja alas ettei niitä pysty lukemaan,niitä sitten selvitellään kassalla.
        Gigantis etoo ku niillä on sama tyyli ku autokauppiailla,valkoiset kauluspaidat...täs mulla on sulle ...mulla itellä on kans tällanen...jne

        Alakylän sales muutama vanha työntekijä jonka liikkeet on kuin hidastetusta filmistä.
        Ja tuolle veikkaukselle pitääs olla täysin omat myyntipisteet,se on just ku meinaa tulla oma vuoro niin joku mumma vetää paksun kuorellisen plankettia tarkistettavaksi uusitaanko....no tuota....voitto 68 senttiä nostatteko vai pannaanko veikkaustilille...jos mä kuitenkin uusisin tän.. ja sitte vielä...

        Aivan kuin olisivat sopineet tahallisesta italialaisesta hidastelulakosta

        Jo kaksi ihmistä jonossa on liikaa käsiteltäväksi

        urbaanisanakirja.com/word/italialainen-lakko/
        6.1.2014 - Mitä tarkoittaa italialainen lakko. italialainen lakko - lakko, jossa ollaan kyllä duunipaikalla, mutta töitä tehdään tarkoituksellisen hitaasti.

        .


      • Ei koske vain Sjokea
        tokmanni hidastelu:. kirjoitti:

        Aivan kuin olisivat sopineet tahallisesta italialaisesta hidastelulakosta

        Jo kaksi ihmistä jonossa on liikaa käsiteltäväksi

        urbaanisanakirja.com/word/italialainen-lakko/
        6.1.2014 - Mitä tarkoittaa italialainen lakko. italialainen lakko - lakko, jossa ollaan kyllä duunipaikalla, mutta töitä tehdään tarkoituksellisen hitaasti.

        .

        .

        Kauhavan Tokmanni taitaa olla ainoa joka toimii edes jotenkin ihmisnormaalisti eikä joka kuitille ruveta kehittelemään omaa tarinaansa

        .


      • nolaat vaa ittes
        kallista vettä tiskiltä kirjoitti:

        Mitäs sitten olisi tapahtunut jos olisin ostanut naapurista kertakäyttökuppeja ja lorottanu vessan kraanasta kuppiin vettä?
        Eiks se oo laillista kun vesi on heidän vesijohdosta ...ilmaista sellaista?!
        Hehehee :-D

        Älä mee tuollaasiin paikkoihin jos oot nii saatanan köyhä.


      • Jeesuksen köyhä
        nolaat vaa ittes kirjoitti:

        Älä mee tuollaasiin paikkoihin jos oot nii saatanan köyhä.

        Mikäs uusavuton kanta-asiakas sielä manaa? :-D
        Kotipitsaksi voi kutsua pitsaa jonka on kotona vääntäny itse ja makukin on herkullisempi ja kaiken lisäksi HALVEMPI! ;-)


      • mä, mää, mie ja minä
        valivali1 kirjoitti:

        Joo tuo tokmanni on juuri kuten sanoit mutta se on tyyppivika koska Ilmajoella sama juttu.Pyörrän suosista aina jo ovelta jos jonossa on yli 3 henkeä.Yksi syy on koska hinnat on merkitty hyllyjen päihin niin pienellä ja alas ettei niitä pysty lukemaan,niitä sitten selvitellään kassalla.
        Gigantis etoo ku niillä on sama tyyli ku autokauppiailla,valkoiset kauluspaidat...täs mulla on sulle ...mulla itellä on kans tällanen...jne

        Alakylän sales muutama vanha työntekijä jonka liikkeet on kuin hidastetusta filmistä.
        Ja tuolle veikkaukselle pitääs olla täysin omat myyntipisteet,se on just ku meinaa tulla oma vuoro niin joku mumma vetää paksun kuorellisen plankettia tarkistettavaksi uusitaanko....no tuota....voitto 68 senttiä nostatteko vai pannaanko veikkaustilille...jos mä kuitenkin uusisin tän.. ja sitte vielä...

        Alakylän Salessa on AINA ollut 100% loistava palvelu, varsinkin kokeneemmat työntekijät ovat alansa huippua ! Ilmajoen Tokmannille kannattaa mennä, jos S:joen meininki ei miellytä (en käy S:joen Tokmannilla nykyään koskaan)
        Paskoista paskoin on EHDOTTOMASTI GIGANTTI !!! Oon käynyt siellä 3 kertaa, siinä oli 3 liikaa = EI IKINÄ enää !! Tätä ei tarvii edes perustella, koska kaikki siellä käyneet tietävät.

        T: Veikon Konetta & Mustaa Pörssiä ikävöivä

        Ps. On kyllä jännä, kun me suomalaiset jaksetaan aina, edelleen ja iänkaiken perustaa puheemme negaatioille ! Jos nyt olisi topicci ollut vaikka "Kivoimmat asiakaskokemukset S:joella", niin vastauksia olisi kork 12, ei 122 :)
        Suosittelisin kauppoihin menoa esim.pääkaupunkiseudulla, niin kyllä ne oman maan mansikat huomattaisiin !


      • jaskarilleseuraavax

        Rintajoupissa ollahan nokka pystys. ostin uuden auton selvällä rahalla mutta toista en osta. hetikun kauppa oli selvä, nuorimies oli niin nokkavaa että. kiitti vaan mutta seoli siinä.


      • kainotoive
        valivali1 kirjoitti:

        Joo tuo tokmanni on juuri kuten sanoit mutta se on tyyppivika koska Ilmajoella sama juttu.Pyörrän suosista aina jo ovelta jos jonossa on yli 3 henkeä.Yksi syy on koska hinnat on merkitty hyllyjen päihin niin pienellä ja alas ettei niitä pysty lukemaan,niitä sitten selvitellään kassalla.
        Gigantis etoo ku niillä on sama tyyli ku autokauppiailla,valkoiset kauluspaidat...täs mulla on sulle ...mulla itellä on kans tällanen...jne

        Alakylän sales muutama vanha työntekijä jonka liikkeet on kuin hidastetusta filmistä.
        Ja tuolle veikkaukselle pitääs olla täysin omat myyntipisteet,se on just ku meinaa tulla oma vuoro niin joku mumma vetää paksun kuorellisen plankettia tarkistettavaksi uusitaanko....no tuota....voitto 68 senttiä nostatteko vai pannaanko veikkaustilille...jos mä kuitenkin uusisin tän.. ja sitte vielä...

        Gigantin kauppias itse voisi mennä asiakaspalvelukurssille


      • Anonyymi

        Palvelua kyseisessä firmassa ei ole. Justiin äsken lyötiin luuri korvaan kun soitin sinne. Yritin useampaan kertaan. Motonet on hyvä 👍


      • Anonyymi
        Ei koske vain Sjokea kirjoitti:

        .

        Kauhavan Tokmanni taitaa olla ainoa joka toimii edes jotenkin ihmisnormaalisti eikä joka kuitille ruveta kehittelemään omaa tarinaansa

        .

        Ei toimi. Joka toinen kerta saan väärin maksusta takas. Automaattisesti säilytän jo kuitit.. Tarkista ens kerralla.


      • Anonyymi
        nolaat vaa ittes kirjoitti:

        Älä mee tuollaasiin paikkoihin jos oot nii saatanan köyhä.

        Ja sul ihan varmasti miljoonia tililläs🤣🤣sovitaan aika ja paikka mis todistat et massii löytyy,mut pienen vedon kautta,jos millii löydy niin kaikki joka tilisi annat mulle myös omaisuutesi ja joka eläkkeesi kuolemaasi asti!!🤣rikas muka paskanjauhaja pelle!


    • Onneksi on valintaa

      Clas Ohlsonilla huonoin kokemus Seinäjoella.. Liikkeen muutettua uuteen paikkaa kysyin jotain tuotetta , myyjä oven suustä viittasi liikkeen perälle. "tuolla".
      No jäi tuot ostamatta.
      Olen kyllä kohdannut siellä hyvääkin palvelua (nainen) Ei hyvää :mies ta joku koltiainen.

      • Tyytyväinen

        Ehkäpä kassalla työskentelevä ei voi jättää kassaa aivan ilman työntekijää ja lähteä etsimään jotakin tuotetta asiakkaalle. Minulla on ilmeisesti ollut aina hyvää "tuuria", kun olen asioinut Ohlssonilla, koska olen saanut palvelua sitä tarvitessani.


      • Anonyymi

        "kysyin jotain tuotetta , myyjä oven suustä viittasi liikkeen perälle. "tuolla".

        Selvästi ollu laihian matkahuollos opis


    • Kuningaskuluttaja99

      Anttilan Kotipizzassa on aina niin helvetillinen meteli kun niiden ilmastointilaite huutaa kuin viimeistä päivää ja radio vielä huutaa siihen päälle ettei ne myyjät edes kuule mitä asiakas tilaa. Kerrankin vasta kolmannella kerralla sain sen mitä tilasin ja odotella sai 45min kun ensin valmistivat jotain ihan muuta. Tekivät pizzaa vaikka hampurilaisia tilasin.

      Clas Ohlsonilla olen muutaman kerran käynyt mutta onko siellä ollenkaan myyjiä? Mitään en ole saanut ostettua kun parikin kertaa olen kassalla aikani seisonut mutta kukaan ei ole tullut rahastamaan.

      Gigantti on ihan legendaarinen paikka. Jos menee ostamaan jotain tarjoustuotetta niin myyjät happamia ja tuotteet loppu jo ennen kampanja-aikaa. Käskevät tulla ensi kuussa taas kysymään tai käskevät maksaa heti ja hakea ensi kuussa.

    • lxkfbfbd

      Paskinta palvelua? Autokaupoissa. Kyllä ne myyjät kattoo heti ku ovesta painelet sisään ja tekee susta arvion että ostakko vai et. Jos tuomio on että et mahdollisesti osta niin ihan rauhassa saat siellä kierrellä. Rintajuopolla ainaki sai istuskella ja seisoskella aivan tyhmänä ihan rauhassa eikä kukaan reagoinu mitenkään. Mä jopa tahallaan esitin tyhmän näköistä ja hukassa olevaa, tuijottelin myyjiä ja kattelin rannekelloon. Ei mitään reagointia. Sitte ku menin vaan ja keskeytin herrojen facebookkaamiset ja sanoin että "annappa nyt ton auton avain että pääsen tutkimaan" niin sain sitä mitä halusinkin. Ei se mies mitää esitelly sitä autoa, sano vaan että mee koeajamaan.

      Kannan rahani johonkin toiseen liikkeeseen.

      • eirahaaconaliniin

        pietarsaaressa vasta epäkohteliaita autoliikkeitä on,varsinkin conalin,kysyivät heti että aionko ostaa auton kun pyysin autoa koeajolle,sanoin ettei kai sitä ennemmin autoa osteta ennen kuin se on koeajettu,äijänkuvatus naureskeli ylimielisenä,saatoin tosin puhua väärää kieltä..minä kävelin ulos ja menin pörhön autolle joka on vieressä ja sain sen mitä halusin.

        en ikinä astu siihen puljuun enää


      • Lyhyesti

        Autokaupoissa ?! Älä ihminen sitten mene niihin !


      • komppaan

        Rintajoupilla menny pitkään liika hyvin. tarttis vähä tulla vaikiemmat ajat.


    • Claess

      Mun kokemukseni Claes Ohlsonilta on kyllä positiivinen. Piti hakea kännykälle suojakoteloa, ja kaveri käveli edellä oikealle osastolle. Mittaili, että varmasti tulee oikea kotelo, otti vielä paketista pois ja pisti puhelimeni paikalleen. Sen jälkeen menin kassalle pelkän muovipaketin kanssa.

      Ei todellakaan valittamista.

    • asrenni

      Menkää resmannihin parempaa asiakas palevelua saa hakia( että löyrä )

    • Rätti

      Eräs rättikauppa. En viitsi nimeä mainita, etten saa syytettä kunnianloukkauksesta.

      • 1 + 1

        Paita-Baari?


    • kanta-asiakas

      Paita-Baari on hyvä kauppa. Sieltä ostan lähinnä Bossia. Aukian kanssa asiallisimmat. Niissä on ystävällinen palvelu ja myös sellaiset merkit ja mallit, jota viitsin ostaa. Aukialla Gant ja Peak.

      Aikaisemmin ostin melkein kaikki Pukumiehestä yli 10 vuotta, mutta Sokkarilla yks myyjä päätti sitte alkaa dissata mua. :(

    • asiakas10

      No, huh, huh.. Kyllähän asia on niin, että jokapaikassa siellä saa hyvää palvelua Tulkaapas tänne etelä-suomeen, täällä ei myyjiä edes näy ja jos näkyy niin ei ainakaan palvelemassa.

      • Mä oon ostanut stadista lähes kaikki vaatteeni. Siellä on laatuputiikkeja. Ei tartte mennä Halpa-Hallin Pelto-Elvis osastoille. Eikä hinnat oo sen kalliimpia kuin täällä. Miehet vois heittää junttiasut ja lippahatut kierrätykseen ja laittaa pikkutakit päälle, niin näyttäis tääkin paikka kapungilta.


    • Näin ajattelen

      Tuleeko noilla valittajilla sellainen asia mieleen, että myöskin itsestä on kiinni se saadun palvelun taso.
      Minä itse en juurikaan muista saaneeni huonoa palvelua, mutta MINÄ KOHTELEN MYYJIÄ IHMISINÄ!

      Niin metsä vastaa kuin huudetaan pätee myöskin myyjien suhteen!

      • Maksava asiakas

        Samalla tavalla minäkin olen asioita mietiskellyt. Joskus toki olen saanut "vähemmän" ystävällistäkin palvelua, mutta kuka jaksaa hymyillä koko päivän - en minäkään!
        Myyjä on IHMINEN iloineen ja suruineen, kuten minäkin.
        Joskus asioin Marimekossa ja olin töistä tulossa polkupyörällä, toppapukuun pukeutuneena. Minua huvitti myyjän mittaileva katse, eikä hän pitänyt mitään kiirettä palvellakseen minua. En antanut asian häiritä itseäni, vaan odotin ja sain haluamani. Ilmeisesti liikkeessä asioi yleensä hieman "hienommin" pukeutuneita asiakkaita. Minulle toppapuku on välttämätön asu pyöräillessä.


    • Asiallinen asiakas

      Ehdottomasti Gigantissa, motonetissä ja eräässä Nurmolaisessa autopurkaamolla joka sijaitsee koliinissa, on kaikista paskimmat asiakaspalvelut. NImimerkillä on kokemusta. Kun kysyykin jotain noiden liikkeiden henkilökunnalta, niin saakin kärrykaupalla paskaa niskaan. Kierrän kaukaa noi kolme liikkettä ja niitä EI tule ikävä. Toivottavasti menevät pian konkkaan.

      • Hyvää ja pahaa

        Joo nurmon purkaamolla ei ehkä lämpimin vastaanotto ole. Voisi kuvailla vähän niinkuin olisi tunkeutunu jonku kotiin ja kollaisi hyllyjä isäntäväen katsoessa vieressä. Siksi käynkin kuortaneentien purkaamolla, siellä saa mennä vaikka itse katselemaan, ilman että tulisi huono omatunto.

        Se täytyy kyllä sanoa että kyllä Nurmoossa parhaat osat on. Kaikki nätisti järjestyksessä ja siistiä. Sisustan osiakin löytää hyviä kun autot ei ui lasit rikottuna kurakossa ja karva horsmaa. Jos hyvää haluan, menen Nurmoon. Jos haluan helposti ja mukavasti menen Kuortaneentielle.


      • Byrokraattirotat
        Hyvää ja pahaa kirjoitti:

        Joo nurmon purkaamolla ei ehkä lämpimin vastaanotto ole. Voisi kuvailla vähän niinkuin olisi tunkeutunu jonku kotiin ja kollaisi hyllyjä isäntäväen katsoessa vieressä. Siksi käynkin kuortaneentien purkaamolla, siellä saa mennä vaikka itse katselemaan, ilman että tulisi huono omatunto.

        Se täytyy kyllä sanoa että kyllä Nurmoossa parhaat osat on. Kaikki nätisti järjestyksessä ja siistiä. Sisustan osiakin löytää hyviä kun autot ei ui lasit rikottuna kurakossa ja karva horsmaa. Jos hyvää haluan, menen Nurmoon. Jos haluan helposti ja mukavasti menen Kuortaneentielle.

        Paskinta asiakaspalvelua olen kohdannut Vallesmannin "nimismiehen toimistossa". Muikea ja ylenkatsova asiakas"palvelija", joka selvästi oli väärällä alalla.

        Maksukortit ei toiminut (S-pankki) ja käteistä piti olla, asiointi muutenkin kuin venäjällä (tai 70-luvun Suomessa).


      • TMP

        Eipä taida eteläpohjalainen yleensäkään tuota palvelukulttuuria. Se ei osaa "palvella" ketään, kun on tottunut olemaan niin ittellinen eli siis omahyäinen. Sitten se suuttuu kuin perkele pienestäin arvostelusta.


      • ei teeämpee
        TMP kirjoitti:

        Eipä taida eteläpohjalainen yleensäkään tuota palvelukulttuuria. Se ei osaa "palvella" ketään, kun on tottunut olemaan niin ittellinen eli siis omahyäinen. Sitten se suuttuu kuin perkele pienestäin arvostelusta.

        Etelä-Pohjanmaalla kyllä osataan asiakaspalvelu, samoin Lapissa. Toki myös muualla, mutta menepä Helsingin seudulle, niin tiedät mitä epäpalvelu on. Tai kyllä esimerkiksi riittää Pohjois-Pohjanmaakin, menin joskus takuukorjauttamaan fillaria oulaisTElaiseen putiikkiin, vastaus oli: "Ei kukkaan tillaa polokupyöriä mistään hopihoolista. En korijaa !" Ja on muuten täysi tosi


      • kokemukseni
        ei teeämpee kirjoitti:

        Etelä-Pohjanmaalla kyllä osataan asiakaspalvelu, samoin Lapissa. Toki myös muualla, mutta menepä Helsingin seudulle, niin tiedät mitä epäpalvelu on. Tai kyllä esimerkiksi riittää Pohjois-Pohjanmaakin, menin joskus takuukorjauttamaan fillaria oulaisTElaiseen putiikkiin, vastaus oli: "Ei kukkaan tillaa polokupyöriä mistään hopihoolista. En korijaa !" Ja on muuten täysi tosi

        voi voi Helsingissä jopa hymyillään, Pohjanmaalla vahdataan pitkään. täällä ollaan jo vähän liikakin juntteja. ei ole enää hauskaa edes, monessa tapauksessa kokee suorastaan myötähäpeäää.....


      • Anonyymi

        Jyväskylän gigantissa asiakas palvelu pelaa ja jos jokin tuote on avattu, niin siitä saa 20e alennuksen heti.

        Seinäjoella jotkut myyjät ovat todella tympeitä ja vielä tympeämpiä jos kauppaa ei synny.
        Ovatkohan soviisipalkalla vai kilpailevatko myyntibonuksesta.
        Mutta, oli miten oli ei ainaskaan tuollaisella onnistu kuin ajamaan asiakkaat pihalle.


      • Anonyymi
        kokemukseni kirjoitti:

        voi voi Helsingissä jopa hymyillään, Pohjanmaalla vahdataan pitkään. täällä ollaan jo vähän liikakin juntteja. ei ole enää hauskaa edes, monessa tapauksessa kokee suorastaan myötähäpeäää.....

        Kirjoitit asiaa.


      • Anonyymi
        ei teeämpee kirjoitti:

        Etelä-Pohjanmaalla kyllä osataan asiakaspalvelu, samoin Lapissa. Toki myös muualla, mutta menepä Helsingin seudulle, niin tiedät mitä epäpalvelu on. Tai kyllä esimerkiksi riittää Pohjois-Pohjanmaakin, menin joskus takuukorjauttamaan fillaria oulaisTElaiseen putiikkiin, vastaus oli: "Ei kukkaan tillaa polokupyöriä mistään hopihoolista. En korijaa !" Ja on muuten täysi tosi

        Jos oisit joskus asunut pohjoisessa, niin on kuin yö ja päivä. Sielä asukkaat rentoja ja ystävällisiä, kun Seinäjoella jo liikenteessä rattiraivoa ja kaupoissa pusketaan kärryllä ja vittuillaan.


    • Heti messissä

      Hieman huvittavaa vastakkainasettelua - autopurkaamon ja vaateliikkeen asiakaspalvelun vertailu samassa ketjussa.

      Jos vaikka nuo Pukumiehen tytöt menis päiväksi myyjiksi autopurkaamoon olisin ehdottomasti messissä :) Onkohan Jamppe miettinyt koskaan tällaista markkinontiyhteistyötä? :D

      • jupebi

        tosi huvittavaa kyllä verrata purkaamoa ja vaatekauppaa v..tu mitä torspoja..sen nyt ymmärtää että vaatekaupassa pitää olla asiakaspalvelu kunnnossa ja paikat siistinä. mut autopurkaamo? oon itse asioinu työni puolesta vuosia ja nähny kuinka tyhmiä kysymyksiä asiakkaat esittää ja niille pitäs irrotella yhtä ruuvia pihan perältä eurolla. ennemmin kysyy ootko löytäny haluamas tai mitä etit joo se on tuolla..irrota ite.saat halvemmalla. ei se purkaamo homma mikää kultakaivos ole enää


      • ei TM vertailu
        jupebi kirjoitti:

        tosi huvittavaa kyllä verrata purkaamoa ja vaatekauppaa v..tu mitä torspoja..sen nyt ymmärtää että vaatekaupassa pitää olla asiakaspalvelu kunnnossa ja paikat siistinä. mut autopurkaamo? oon itse asioinu työni puolesta vuosia ja nähny kuinka tyhmiä kysymyksiä asiakkaat esittää ja niille pitäs irrotella yhtä ruuvia pihan perältä eurolla. ennemmin kysyy ootko löytäny haluamas tai mitä etit joo se on tuolla..irrota ite.saat halvemmalla. ei se purkaamo homma mikää kultakaivos ole enää

        Minä voin olen aina ottanu työkalut mukaan ja käynyt itse etsimässä ja irrottamassa osat, ellei ole ollut valmiina.

        Eihän tässä vertailla asiakaspalveluja keskenään. Ihmiset vaan kertovat missä ovat saaneet paskaa asiakaspalvelua. Sitä voi saada myös autopurkaamolla.


      • Pysykää asiassa.

        Etkö saatanan peräkylän juntti osaa lukea, että mikä on keskustelun puheenaihe? Kyse on että missä on paskinta asiakaspalvelua, Sinun kaltaista vetelää pallinaamaa EI täällä kaivata, sama koskee nimimerkki jupebia. Toiset sentään pysyy keskustelussa, eikä hairahda polulta.


    • Vanaha mummeli

      Harvinaisen tylyä ja ylimielistä palvelua aina EPS-torin apteekissa. (mikä sen nimi nyt onkaan) Ovensuun kassalla vaikka kuka tahansa myyjä seisoskelemassa yksin ilman asiakkaita ja kysyy jotain tuotetta niin viittaa että tuolla jossain perällä mutta ei persettään saa irti tiskin takaa että voisi vaikka näyttää kun kerran ei ole asiakkaita.
      Kaikissa muissa Seinäjoen apteekeissa myyjät tulee heti ystävällisesti näyttämään tai yleensä käyvät jo valmiiksi hakemassa tuotteen asiakkaalle ja kysyvät saisiko olla muuta.
      EPStorin apteekissa on talon tapa että asiakas on vain tiellä ja kun on yhteiskunnan suojelema elinkeino ei tarvitse mitenkään palvella asiakkaita.

      • Palveltu

        Epstorin apteekissa kassalla työskentelevä henkilö EI ole farmaseutti ja hänen tehtävänsä on nimenomaan kassatehtävät. Jos haluaa henkilökohtaista palvelua, niin sitä varten on farmaseutteja. Farmaseutilta saa henkilökohtaista palvelua, kun ottaa lippuautomaatista palveluvuoronumeron ja odottaa.
        Kassalla työskentelevä henkilö EI voi jättää kassaa yksikseen - turvallisuus!
        Ryöstöjä tehdään vähäpätöisempiinkin liikkeisiin.

        Minä olen AINA saanut hyvää palvelua ao.apteekissa ja lippuautomaatin nappia painamalla voin "varata" farmaseutin palvelemaan henkilökohtaisesti. He kiertelevät hyllyjen väleissä, ellei satu menemään liikkeeseen kaikkein kiireisempänä aikana.
        En ole apteekkialan ammattilainen, mutta vuoronumeron painamisen osaa kuka tahansa.


    • oskari olematon

      mä en ole saanut hyvää palvelua missään seinäjoella, luulevat olavansa jotakin.

      • Asiakas jonossa

        Mistä ihmeestä tuollaisen asenteen onnistuu itselleen hankkimaan? Oletko koskaan miettinyt, että minkälainen asiakaspalvelija sinä itse olisit! Oletko ns. "hankala" asiakas, jota ei kukaan osaa palvella?
        Mitä on hyvä asikaspalvelu? Onko sinulle levitettävä punainen matto ja liike tyhjennettävä muista asiakkaista, että koet tulleesi hyvin palvelluksi?

        Onkohan se sinun luulosi aivan sinun oman pääsi sisällä muodostunut kuva asiakaspalvelijoista. Mitä sinä "luulet" asiakaspalvelijan luulevan? Yleensä he ovat kaupallisen koulutuksen saaneita, palvelualan työn omakseen tuntevia, "normaaleja" ihmisiä.


    • Acne

      .
      KAUPUNGIN RAKENNUSLUPA ""VIRANOMAINEN""
      .
      Jos sellaiselta nyt palvelua edes voi tai saa odottaa!
      .
      Palvelutaso verrattavissa diktatuuriin !
      .
      P alvelemme
      U udisrakentajia
      T ekemällä
      I nnokkaasta
      N öyrän
      .
      Ihmetystä herättää, että miten voi olla mahdollista tuollainen tapa toimia jossa toiset hankkeen etenevät helposti jopa niin että tiettyjä ehtoja voidaan katsoa läpi sormies mutta vastaavasti toisten kohdalla vaikuttaa lupaviranomaisen henkilökohtainen maku kielteisesti?
      .
      K ommunistiset
      A atteet
      T yösuhteessa
      E ivät
      U udista
      S einäjokea
      .

    • kunnes Umppi kärähti

      Kukkanen ja rymy-Juntunen pyörittivät puukartellia.

      • Härski Hartikainen

        Kaupungin kaksi kurjaa varasta, Kukkanen ja Jymy Juntunen tiesivät, että Pepillä oli suuri matkalaukku täynnä kiiltäviä kultakolikoita. Varkaat ajattelivat kuinka helppoa olisi ryöstää kaikki rahat pikkuiselta tytöltä. Mutta monien yritysten jälkeen he saivat huomata, että tehtävä oli aivan mahdoton.


    • hgiltgltgiuiuoyiyoiu

      Uimola torikeskuksessa, ihan käsittämätöntä. ostin kellooni kellonremmin. Kiristivät ruuvit huonosti, ja remmi irtosi alle viikossa. Joku pieni ruuvi katosi. Menin kellon kanssa takaisin kyseiseen liikkeeseen ja kerroin, että kello on melkein 30 vuotta vanha, siihen on vaihdettu useita remmejä ja ikinä ei oo hommaa näin huonosti tehty. Ja sanoin, että onneksi ei pudonnut koko kello. No he ottivat kellon vastaan ja sanoivat, että heillä ei ole korjaustoimintaa vaan kello pitää lähettää jonnekkin muualle, ja ruuvikin pitää tilata. Kello oli heidän huostassaan 3 ja puoli viikkoa, sitten se palautettiin, ja sanottiin, ettei tuollaisia ruuveja ole enää olemassa, että nyt pitää ostaa uusi kello.

      Haa osta uusi kello, vaikka kellossa ei ole mitään vikaa. Otin kelloni ja sanoin, että käyn toisessa liikkeessä.

      Menin toiseen liikkeeseen ja kerroin, että minulle sanottiin, ettei tällaista ruuvia enää saa mistään. Siellä vähän naureskeltiin ja sanottiin, että tällaiset ruuvit on kultasepänliikkeiden ihan vakiotavaraa. Hän voi korjata kellon ja kiristää ruuvit kunnolla, ja noita ruuvejakin löytyy ihan hyllytavarana. Kysyin, että koska voin tulla noutamaan. Myyjä ilmoitti, että jos voisit odottaa pari minuuttia saat sen mukaan.

      Ikinä en enää Uimolaan astu jalallanikaan.

      • jukranpujut.

        Tuo ruuvi juttu oli kyllä tosi paha.
        Ihan käsittämätöntä toimintaa.


    • Kiristäjä

      sinä ja sinun ruuvisi. Ovat löysällä v'hän joka paikasta.

    • Noppe.

      Kukas sitä Uimolan liikettä nykyään pitää kun Uimola meni vuoskymmeniä sitten konkkaan ja joku toinen firma vain otti Uimolan nimen käyttöönsä?

      • qazwesd

        Y-tunnus 0866069-5
        Toiminimi Kauhavan Kultatähti OY
        Aputoiminimi Kello- ja kultasepänliike Uimola
        Verovelkatieto Maksamatonta verovelkaa on vähintään 10 000 euroa.
        Ilmoitusten laiminlyönnit Ei rekisteriin merkittyjä puutteita kausiveroilmoituksen antamisessa.


      • Koodaaja
        qazwesd kirjoitti:

        Y-tunnus 0866069-5
        Toiminimi Kauhavan Kultatähti OY
        Aputoiminimi Kello- ja kultasepänliike Uimola
        Verovelkatieto Maksamatonta verovelkaa on vähintään 10 000 euroa.
        Ilmoitusten laiminlyönnit Ei rekisteriin merkittyjä puutteita kausiveroilmoituksen antamisessa.

        Sain suorastaan törkeää palvelua Nurmon Prismassa siltä klinkkaavalta
        avaimentekijä/suutarilta. Vein autoni vara-avaimen uusittavaksi. Sanoi
        hinnaksi 25 eur. mutta pitää olla sillä autolla että saa koodata.
        Menin uudestaan viikon kuluttua "oikealla" autolla". Teki avaimen ja
        hinta oli 75 eur!!! Ja itse piti koodata. Tälläisiä huijaria kannattaa
        välttää. Oli kai vuokria rästis tai muuten ahtaalla.


    • Aliisa4

      Eräässä kultasepanliikkeessä sain kerran huonoa palvelua enkä ole siellä sen jälkeen käynyt. Nimeä en täällä viitsi mainita etten saa syytettä kunnianloukkauksesta.

    • varovainen

      Eräs kauppa. En viitsi sanoa kaupan nimeä etten saa syytettä kunnianloukkauksesta.

      • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

        ei yritys voi nostaa syytettä kunnianloukkauksesta tiedoksi


    • ei huvia

      Eräs lastentarvikeliike. Tekopirteitä akkoja.

      • ostanetistä

        ja tyrkytystä. Ylenkatsotaan jos päädyt halvimpaan vaihtoehtoon. Onneksi on nettikauppoja ettei tarvi enää mennä sinne "Peppi Pitkätossun kotiin"


    • makkaramiäs

      Yrityksillä ei ole kunniaa jota voisi loukata. Voin aivan hyvin sanoa että Nokia on paska firma tai että HK:n makkara on paskaa. Se on vain kuluttajan mielipide,

    • Reetukki

      Eräs rättikauppa, jossa todella tympeä henkilökunta. En sano nimeä.

    • Voi luoja

      Siis mitä järkeä on kirjoitella tänne tuon tyyppisiä kommentteja, että "yksi kauppa, en viitsi kertoa nimeä". Tuollaiset kommentit tuokin tosi paljon sisältöä tähän keskusteluun. Jos ei uskalla sanoa, niin varmaan sitten kannattaa koko viesti jättää lähettämättä?

      Ja mitäköhän nämä ihmiset pelkää, kun ei nimeä voi kertoa? Toki asiattomuuksiin ei kannata mennä, mutta omien asiakaspalvelukokemusten asiallisessa kertomisessa ei ole mitään väärää.

      • Siksi juuri

        Siksi, koska putiikin omistaja voi haastaa oikeuteen kunnianloukkauksesta.


    • seinämies

      Lasipalvelu hyllykalliolla. En viitsi edes sanoa miten luokatonta toimintaa.

      • ehkämies

        Minäkään en edes viitsi sanoa mitä missä ja milloinka mutta kenties saattoi olla ehkä jopa liiankin,tiedä häntä,no jääköön,mutta olis ainakin saattanut olla.


    • Välttäkää

      Clas Ohlson, Seinäjoen Autopurkamo ja Prisman parturi-kampaamo huhhuh sentään mitä asiakaspalvelua.

    • Sisarhentovalkoinen

      Seinäjoen Keskussairaala. Asiakaspalveluammatissa toimivat myös lääkärit ja hoitajat. Epäystävällistä kohtelua monella osastolla ja polilla.

      • sisarpaksupunainen

        Sisarhentovalkoinen, olet idiootti. Hoidata vaivasi muualla tai olisiko parempi että et hoidata :D ?!


      • ------------
        sisarpaksupunainen kirjoitti:

        Sisarhentovalkoinen, olet idiootti. Hoidata vaivasi muualla tai olisiko parempi että et hoidata :D ?!

        Ootko vähä tyhymä? Vai etkö ymmärtäny keskustelun aihetta?
        Lekurit ja hoitsut ovat alalla, joka ON MYÖS asiakaspalveluammatti!
        Sinun tyyliisi yksityissektorilla asiakkaat (= potilaat ) loppuisivat kyllä tosi lyhyeen!
        Sattui vissiin omaan nilkkaasi, kun noin otti hermoon. Toivottavasti oikeasti et ole terveydenhoitoalalla...


    • Käyttöflegu

      Käyttöautolla on saanut toistaiseksi ponnettominta palvelua tähän asti. Puhutaankin hiljaa ettei vain iske uupumus tms.
      Lisäksi miten on mahdollista, ettei bemarin äijä tiedä mikä on E30? Siis varmaan tunnetuin bemarin korimalli koskaan. Ei nyt joka specsiä tarvi ulkoa muistaa, mutta kyllä edes tuo korimalli pitäisi tietää että sellainen on olemassa.

    • roskaropotti

      Expertillä oli yksi ärsyttävä lipevä naismyyjä joka sopii paremmin helppoheikiksi torille myymään käytettyjä pesemättömiä alushousuja.

      • Viikatemies

        Seinäjoen keskussairaala on muuttunut todella huonoon suuntaan,valitetaan resusseista vaikka justiin on saatu uusi osa avattua. Sairaalabakteerit jyllää ja ihmisiä kuolee rutiinileikkauksissa pöydälle. Mielestäni seinäjoen sairaalalle ei saa antaa yhtään lisärahaa vaan siirtää leikkauksia ähtäriin jossa näitä onglmia ei ole..
        Muistakaa hyvät ihmiset uuden lain mukaan te määräätte hoitopaikan ei lääkäri.


      • Hyh, hyh
        Viikatemies kirjoitti:

        Seinäjoen keskussairaala on muuttunut todella huonoon suuntaan,valitetaan resusseista vaikka justiin on saatu uusi osa avattua. Sairaalabakteerit jyllää ja ihmisiä kuolee rutiinileikkauksissa pöydälle. Mielestäni seinäjoen sairaalalle ei saa antaa yhtään lisärahaa vaan siirtää leikkauksia ähtäriin jossa näitä onglmia ei ole..
        Muistakaa hyvät ihmiset uuden lain mukaan te määräätte hoitopaikan ei lääkäri.

        Ähtärin sairaala päätettiin sulkea, ellet ole sattunut lukemaan asiaa lehdestä, niin etsi tietoa netistä.
        Tarkoitus on toimia vain Seinäjoella ja Keskussairaalaa remontoidaan osasto osastolta kaiken aikaa. leikkaussaleja on liian vähän, kun Ähtärin sairaala suljetaan ja leikkaukset siellä loppuvat.
        Rahalla saataisiin lisää henkilökuntaa, mutta kunnat ovat jo nyt maksukykynsä äärirajoilla. Keskussairaala tekee virkanimikemuutoksia jatkuvasti, eli kaikki koulutason tutkinnon suorittaneet vaihdetaan AMK-tutkinnon suorittaneisiin. Palkkaluokat nousevat tietenkin samalla - ja palkkakustannukset. Periaatteessa hoidon tason olisi pitänyt nousta, koska henkilökunnan koulutustaso on noussut.

        Missä sitten on vika? Lääkäritkin ovat miltei kaikki jotakin ylilääkäreitä. Vaikka osastolla olisi vain kaksi lääkäriä, siellä on ylilääkäri - ja korkeampi palkkaluokka.
        Onko siivouksessa säästetty ja palkattu enemmän ylemmän koulutuksen saaneita, seurauksena sairaalainfektioita?


      • hgfdss
        Viikatemies kirjoitti:

        Seinäjoen keskussairaala on muuttunut todella huonoon suuntaan,valitetaan resusseista vaikka justiin on saatu uusi osa avattua. Sairaalabakteerit jyllää ja ihmisiä kuolee rutiinileikkauksissa pöydälle. Mielestäni seinäjoen sairaalalle ei saa antaa yhtään lisärahaa vaan siirtää leikkauksia ähtäriin jossa näitä onglmia ei ole..
        Muistakaa hyvät ihmiset uuden lain mukaan te määräätte hoitopaikan ei lääkäri.

        Ähtärissä ei varmaan sellaisia ongelmia "tilastoida" sillä siellä ei ole mitään tehohoitomahdollisuuksia joten leikkaukset mitä siellä tehdään on kaikkien pienimpiä.. Ja jos siellä joku ongelma tulisi, potilas siirtyisi seinäjoelle hoitoon. Itse en siellä itseäni leikkauttaisi.


    • 12.12 klo 12

      Y-talon terveyskeskuksessa on huonoa palvelua. Kävin lääkärissä viime viikolla ja lääkäri antoi uuden ajan 12.12 klo 12 eli tälle päivälle. Menin sinne vähän ennen klo 12 ja kuulemma ei ollut mulle varattu aikaa!

    • 920

      Periaatteessa oon saanut ihan hyvää asikaspalvelua Glaasolssonilta ja Gigantistakin.

      Eräs miekkonen kuitenkin jätti toivomisen varaa eräässä Rengastien huonekalukaupassa.

    • Orggu

      Kauppakadulla eräällä hierojallas ain hyvää palvelua.Lisähinnasta palveluvain parani.

      • Kräätäri

        Mutta se prisman suutari!


      • 920
        Kräätäri kirjoitti:

        Mutta se prisman suutari!

        Todella hyvin on Prisman suutari palvellut.

        Taitaa olla suurin vika tämän ketjun kirjoittajissa itsessään.


      • 90's bileet,50's palvelu
        Kräätäri kirjoitti:

        Mutta se prisman suutari!

        Areenan kaljanmyynti, kuinka voi epäonnistua vuodesta toiseen. Palautteen voi antaa suoraan ravintolatoiminnasta vastaavalle.
        Ravintolapalvelut Areenalla

        Fazer Food Services Oy
        Ravintolaryhmäpäällikkö
        Suvi Jokilehto
        Gsm. 040 8319101
        [email protected]


      • 176-671
        90's bileet,50's palvelu kirjoitti:

        Areenan kaljanmyynti, kuinka voi epäonnistua vuodesta toiseen. Palautteen voi antaa suoraan ravintolatoiminnasta vastaavalle.
        Ravintolapalvelut Areenalla

        Fazer Food Services Oy
        Ravintolaryhmäpäällikkö
        Suvi Jokilehto
        Gsm. 040 8319101
        [email protected]

        En voi mainita Supersportin nimeä, jotten saa syytettä kunnianloukkauksesta. Siellä alakerran ylimielisillä pojilla menee aika lähinnä toinen toisilleen puujalkavitsaillessa. Ainoa valopilkku on eräs erittäin asiallinen ja fiksu suksimyyjä. Olen vuosien kuluessa kuskannut melko paljon rahaa mainittuun liikkeeseen, mutta nykyisin asioin muualla, jos se vain on mahdollista. Tällä viikolla se ei ollut mahdollista, ja taas oli kassan ympärillä noin viisi myyjämiestä, joista ei näkynyt vilaustakaan siinä vaiheessa, kun olisin tarvinnut apua asiassani. Olin juuri tuolla hetkellä alakerran ainoa asiakas. Pitkän odottelun jälkeen tilanteen pelasti tämä suksimyyjä, joka sitten käväisi etsimässä kauimmassa nurkassa lymyilleen pyöränosista tienneen myyjän.


      • stanan tunarit
        90's bileet,50's palvelu kirjoitti:

        Areenan kaljanmyynti, kuinka voi epäonnistua vuodesta toiseen. Palautteen voi antaa suoraan ravintolatoiminnasta vastaavalle.
        Ravintolapalvelut Areenalla

        Fazer Food Services Oy
        Ravintolaryhmäpäällikkö
        Suvi Jokilehto
        Gsm. 040 8319101
        [email protected]

        Monta vuotta sitten totesin saman ja äänestin jaloillani kuten edelleen.45min meni yhden oluen jonottamiseen.Seuraavaksi taksia jonottamaan yöllä pari tuntia jne.Silloin taisi olla Amiga yksinoikeudellaan myyjänä.Kyllä silloin otti pattiin...


      • urh
        176-671 kirjoitti:

        En voi mainita Supersportin nimeä, jotten saa syytettä kunnianloukkauksesta. Siellä alakerran ylimielisillä pojilla menee aika lähinnä toinen toisilleen puujalkavitsaillessa. Ainoa valopilkku on eräs erittäin asiallinen ja fiksu suksimyyjä. Olen vuosien kuluessa kuskannut melko paljon rahaa mainittuun liikkeeseen, mutta nykyisin asioin muualla, jos se vain on mahdollista. Tällä viikolla se ei ollut mahdollista, ja taas oli kassan ympärillä noin viisi myyjämiestä, joista ei näkynyt vilaustakaan siinä vaiheessa, kun olisin tarvinnut apua asiassani. Olin juuri tuolla hetkellä alakerran ainoa asiakas. Pitkän odottelun jälkeen tilanteen pelasti tämä suksimyyjä, joka sitten käväisi etsimässä kauimmassa nurkassa lymyilleen pyöränosista tienneen myyjän.

        Myös katutason naismyyjät vain supisevat keskenään ja kyttäävät siihen malliin että alkaa itsekin epäilemään olevansa myymälävaras.


      • jooooooooo

        Tää on kyllä totta. :D Myyjä tulee perässä ja tuijottaa kuin haukka mihin ikinä meenkään vaikka sanoin etten tarvitse palvelua. En taida tuohon liikkeeseen enää mennä kun tulee niin epämiellyttävä olo


    • Malli-girl

      Kyllä ne alakerranpojat ymmärtää asiakaspalvelun päälle. Mä ainakin ku olin vetäny tiukat trikoo-housut jalkaan niin jo vain ne kilvan ovat siinä asiakaspalvelemassa. Vielä pientä flirtti hymyä niin kukaan ei karkaile siitä pöydän ympäriltä. :)

    • kahveelle vaan

      Epstorin kahvilan henkilökunnasta ei kyllä mitään positiivista tule mieleen .

    • faktamies1

      ABC erityisesti yöaikaan
      Samburger

      • Yövuoro

        Itsekin vuorotyötä tehneenä tiedän, että en olisi "virkeimmilläni" palvelemassa asiakkaita yöllä. Olisitko Sinä?
        Ihmistä ei ole tarkoitettu valvomaan koko yötä ja toisille vuorotyö on vain pakon sanelemaa. Jos olisi tarjolla aamu- ja iltavuoroja, niin todennäköisesti moni valitsisi sellaisia. Raha on iso syy tehdä vuorotyötä.

        Vuorotyötä tekevät ihmiset ottavat ison terveydellisen riskin palvellessaan meitä. En odota iloista hymyä keneltäkään yöllä, enkä ainakaan kello 3 - 6 välisenä aikana, silloin on se pahin väsymyksen aika.


    • Gigantti hyvä

      Gigantista saa muuten hyvää palvelua, vaikka jotkut ovat täällä esittäneet muuta. Ostin eilen älypuhelimen Gigantista ja palvelu oli erittäin hyvää.

    • kehon raksaaja

      Jouduin putkaan tässä taannoin koska muka
      öykkäröin ja riehuin humalapäissäni.
      Aamulla kun putkassa heräsin niin ei edes aamukaffia tarjottu,
      vaikka ois tarve ollut.

      • Kaffittaja

        Olikko omas putkas!


    • Gigantin pr-osastoll

      Hyvä Gigantti mainososasto:
      Tottakai sait hyvä palvelua koska olit tyhmä ja ostit kalliilla normaalihintaisen tuotteen jonka olisit sanut muualta paljon halvemmalla. Jos olisit kysellyt tarjoustuotetta olisit saanut vain happamia katseita.

      • senseie

        Ostin minäkin älypuhelimen ja halvimmalla sen sai gigantista vaikka ei ollut tarjoustuotte kyseessä, muualla kalliimpia.
        Palvelu asiallista ilman turhia löpinöitä, ihmetyttää mitä nämä kitisevät juntit yleensä kaupasta on hakemassa sitäkö että myyjät nuoleskelee teidät peräpäätä vai mitä.


      • Mläesimies
        senseie kirjoitti:

        Ostin minäkin älypuhelimen ja halvimmalla sen sai gigantista vaikka ei ollut tarjoustuotte kyseessä, muualla kalliimpia.
        Palvelu asiallista ilman turhia löpinöitä, ihmetyttää mitä nämä kitisevät juntit yleensä kaupasta on hakemassa sitäkö että myyjät nuoleskelee teidät peräpäätä vai mitä.

        Hahaaa, siinä tuli Gigantin myyjän vastaus teille junteille.
        Vi**u luuletteko että myyjillä on teidän perjsettä aikaa nuolla. Ostatte san kaman ja menette vi**u kassalle ja poistutte myyjiä häiritsemässtä HETI!


      • senseie
        Mläesimies kirjoitti:

        Hahaaa, siinä tuli Gigantin myyjän vastaus teille junteille.
        Vi**u luuletteko että myyjillä on teidän perjsettä aikaa nuolla. Ostatte san kaman ja menette vi**u kassalle ja poistutte myyjiä häiritsemässtä HETI!

        Gigantin myyjät nukkuu tähänaikaan vuorokaudesta, ovat heti aamusta virkeinä innokkaina palvelemaan asiakkaita hyvin nukutun yön jälkeen, myös niitä kitiseviä ja kaikesta marisevia juntteja.
        Pitäis taas kipasta liikkeessä kunhan ehtii joulukiireiltä.


    • Rariolinjalla

      GIGANTTI on OK.

      DNA on täyspaska firma. KAIKKI teleoperaattorit on kusettajia ja varkaita, mutta DNA on niistä pahin ja röyhkein.

      Esim 5-20e "laskutusvirheet".... Tosi tarkkana saa olla DNAn laskujen / viitteiden kanssa. Helposti jää pikku "virhe" maksaessa huomaamatta.

      Useimmilla kavereillani joilla on DNAn liittymä on ollut jotain epäselvyykisä laskuissa. Ja AINA DNAn eduksi !

      Boikotoin DNAta.

      • Koko tämä ketju:.

        Seinäjoella sentään edes tunnetaan käsite asiakaspalvelu toisin kuin esim. Vaasassa


      • Vaasas mä käyn
        Koko tämä ketju:. kirjoitti:

        Seinäjoella sentään edes tunnetaan käsite asiakaspalvelu toisin kuin esim. Vaasassa

        Puhu ruattia niin kyllä pelaa! Jos et osaa mee kurssiille.
        Kyllä Östermyras on opeja ja siäviä.


      • Hei "Rariolinjalla"

        Matkapuhelinliittymien laskutuksen pohjana ovat laissa määritellyt teletunnistetiedot, joilta edellytetään erittäin suurta luotettavuutta.

        Alan toimijoiden tai viranomaisten tiedossa ei ole tapauksia, joissa olisi esiintynyt suoranaista virhelaskutusta siinä merkityksessä, että operaattorin laskutustietoihin olisi ilmestynyt "tyhjästä" ylimääräisiä tapahtumia.

        Mikäli laskussa esiintyy kummallisia veloituksia, kannattaa selvittää onko joku toinen käyttänyt puhelintasi. Laskuista voidaan lähettää myös tarkempi puheluerittely jos haluat selvittää mihin numeroihin puhelimellasi on soitettu.

        Laskujen epäselvyydet voivat olla vain väärinkäsityksiä ja näistä kannattaa toki olla yhteydessä asiakaspalveluun ennen laskun eräpäivää. Voimme selvittää mistä lasku koostuu ja katsoa myös parempaa liittymätyyppiä jos laskun suuruus johtuu esim. puhepaketin ylittymisestä.

        Asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät osoitteesta https://www.dna.fi/yhteystiedot

        Iiro / DNA Palvelu
        https://tuki.dna.fi


    • iiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Pohjois-Suomen sähkö, valaisimia jos käyt ostamassa/tilaamassa. Pian kuukauden kysellyt aina sama jäi jälkitoimitukseen, tänään haen prismasta, koska tarvitsen ne jouluksi.

    • Kaffittaja

      Mä en ymmärrä onko tua Pohjois-Suomen sähkö ainut firma Seinäjoella
      josta saa lamppuja. Äläkää ostako, pitäkää yks hyvä pimiä ilta niin tulloo
      lissää veronmaksajia.

    • Hyvä Gigantti

      Hyvä nimimerkki "Gigantin Pr osastoII". Väitit, että sain sen takia hyvää palvelua, että ostin kalliilla huonon älypuhelimen. Joudut pettymään kun kerron, että sanoin Gigantin myyjälle, että ostaisin älypuhelimen, jossa olisi isot ruudut. Hän esitteli minulle sellaisen puhelimen, jonka hinta oli 199 euroa ja kiinalainen Huawei. Olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Kun en ole mikään tekniikan ihmelapsi, niin minulle sattui oston jälkeen sellainen tilanne, että ko. puhelin lukittui katkaistuani virran. Jouduin menemään myymälään, jossa ystävällinen nainen kertoi, että se on lukkiutunut sen takia, kun olin pinkoodia kirjoittanut väärin liian monta kertaa. Hän selvitti minun Puk-koodin ja hoiti asian muutamassa minuutissa. Miten tämä voi olla huonoa palvelua. Sitä paitsi nainen oli komia.

    • Hyväkke Gigantilel

      Jos ostat kahdella sataa satasen puhelimen niin onko se halpa?
      jos ostat viidella sataa tonnin puhelimen niin onko se kallis? ;)

      • surkiat

        Monessa paikassa tuntuu olevan pakina asiakaspalvelua


      • *hahaha*

        Sehän riippuu valuuttakursseista, älä tyhmiä kysele Hyväkke-perkekkele :D


    • eeeässä

      Nurmoon konttorilla on erittäin mulukku katsastaja. En tierä mistähä päin semmosen mulukun ovat löytäneet. Ei mitään sympatiaa asiakasta kohoren. henkehen ja verehen virkamiäs.

      • Ei tarvi rakastua

        Ei kai katsastusmiehen pidä kaikkien paras kaveri ollakaan? Tekee hommansa pykälien mukaan ja tats it. Jos autossa vikaa ja päästää läpi, se on ammattitaidottomuutta ja VIRHE!


    • G. monottaa
    • Olet sitä mitä syöt

      Ei missään oo paskaa palvelua niin kauan, kun itse ei ole paska ja ylimielinen. Ihmisiä me kaikki ollaan.

      • trttt

        Oma Säästöpankki on muuttunut ylimieliseksi asiakkaitaan kohtaan. Kysyimme asuntolainatarjousta jos muuttaisimme isompaan asuntoon, vanha laina oli kuulemma niin halpa etteivät tarjoa ollenkaan uutta kun tulee niin kalliiksi. suoraan sanottiin ettei kannata enää heidän kanssa neuvotella kun ollaan niin huonoja asiakkaita. Raha kelpaa kyllä mutta nämä uudet henkilöt on kyllä muuttanut toimiston ilmapiirin onnettomaksi. Nyt saatiin uusi laina toisesta pankista eikä ollut mitään ongelmaa


    • Ukko68

      Joupin sittarissa apple-pulju itronic nykyään, aina saanu erittäim asiantuntevaa ja miellyttävää palvelua. Antavat aikaa vertailla eri vaihtoehtoja eikä oo pakko heti tehrä päätöksiä/joku höngi niskaan. Huonointa palvelua yllätysyllätys experttillä jossa myyjiä ei näy ja jos näkyy niin ei ne mitää tiärä.

      • iBlac

        oliko jannen oma mainos,,, :)


    • Vaihdokas.

      Oma säästöpankki oli loistava paikka 90-luvulla ja 2000-luvulla ja hlökunta mukavaa.. Sitten joskus viitisen vuotta sitten alkoi raju laajentuminen ja ne ihan samat ennen niin mukavat ihmiset muuttui todella vittumaisiksi ja oli pakko vaihtaa pankkia kun alkoi sadella kaikenhelvetinmaailman lisämaksuja. Vitosen oven avaamisesta ja vitonen pankin siivouksesta ja vitonen pankinjohtajan kesähuvilan rahoituksesta ja vitosen sinne ja tänne ja kaikenkukkuraksi alkoivat periä maksua siitä kun tilille tulee rahaa. Siis ensin joku joka maksaa joutuu siitä maksamaan ja sitten vielä kun tililleni tulee rahaa joudun maksamaan siitäkin vielä.

      Vaihdoin toiseen pankkiin joka ei peri mitään palvelumaksuja, ei siis yhtikäs mitään. Ja siellä toisessa pankissa olen Premium-asiakas eli pankilla on oma kerho sellaisille asiakkaille joilla on riittävästi talletuksia ja tarjoavat usein mm. ilmaisia teatterimatkoja tai huvilaviikonloppuja.

      Oma säästöpankissa nousi kusi päähän kun pankki kasvoi liian suureksi ja siitä tuli nousukas. Nykyinen pankkini ollut iso ja iät ja ajat eikä kärsi moisesta.

      • oma vedätys

      • Ihimettelevä
        oma vedätys kirjoitti:

        Oma säästöpankki kusettaa aina:
        http://www.omasp.fi/web/yleinen/seinajoki
        Eivät edes kerro lainvastaisesti paljonko noihin lisämaksullisiin rahastuslinjanumeroihin soittaminen maksaa.

        Mitä ne on pää kallellansa kaikki nuas kuvis? Paitti pankinjohtaja töllöttää suaraan kameraa, mutta sillä ei näytäkään olevan juuri kaulaa...


      • Asiantuntija Masa
        Ihimettelevä kirjoitti:

        Mitä ne on pää kallellansa kaikki nuas kuvis? Paitti pankinjohtaja töllöttää suaraan kameraa, mutta sillä ei näytäkään olevan juuri kaulaa...

        Sp.t ja POP:t on poissa tämänpäivän markkinataloudesta. Eivät ole ajan hermolla kun ei oo suhteeta. Ei saa edes dollareita. Keksivät vain uusia titteleitä
        toisilleen. Eräskin virkailija kertoi saaneensa ylennyksen kun pääsi
        myyntipäällikön virasta sivukonttoriin palvelupäälliköksi. Mikä ylennys se on?
        Savustusta se on kun saa alemman nimityksen.


      • dea

        " Ja siellä toisessa pankissa olen Premium-asiakas eli pankilla on oma kerho sellaisille asiakkaille joilla on riittävästi talletuksia ja tarjoavat usein mm. ilmaisia teatterimatkoja tai huvilaviikonloppuja."

        Jaa eipä ole ainakaan mulle tarjottu yhtään mitään vaikka olen Premium-asiakas, rahat kyllä kelpas että saavat nyhtää talletuksista siivun omiin liiveihinsä.


      • PuppuaY
        dea kirjoitti:

        " Ja siellä toisessa pankissa olen Premium-asiakas eli pankilla on oma kerho sellaisille asiakkaille joilla on riittävästi talletuksia ja tarjoavat usein mm. ilmaisia teatterimatkoja tai huvilaviikonloppuja."

        Jaa eipä ole ainakaan mulle tarjottu yhtään mitään vaikka olen Premium-asiakas, rahat kyllä kelpas että saavat nyhtää talletuksista siivun omiin liiveihinsä.

        Detsamma. Preemium-asiakas kolme vuotta. Ei ole näkynyt noita Vaihdokkaan etuja


    • Asiantuntija Masa

      Joo kyllä vanhat yhteistyökumppanit tekivät hyviä sijoituksia esim. Veritas!
      Nautin tosi hyvää eläkettä ks. yhtiön ansiosta. Ja sijoitus vakuutukset.
      Ne vasta tuottaa!

    • V J V V

      Ei Seinäjoella voi olla huonoa asiakaspalvelua. Tämä johtuu siitä että kaupanmyyjät on kaikki naisia. Etelä-Pohjalaiset naiset on aina oikias ja miehet aina täysin vääräs. Miesten pitääs vaan ymmärtää ostaa rettuja niiltäki jokka vahtaa naama norsun... eikä eres ymmärä palvella tai eres tervehtiä. :D

      Mutta mutta... aina on hyvä asiakaspavelu löytynyt kun on jaloilla äänestäny. :)

      Totuus sattuu sano aij ai ai!!!

    • liisi67

      Kyllä se näin on että kilpailu kiristyy ja asiakaspalvelu ja hintakilpailu on ne tekijät, joilla kauppa kuin kauppa pärjää. Netti tulee myös rymisten mukaan sekoittamaan pakkaa ja määrittelemään tuotteiden hintoja.

    • DineCool

      Surkeet Kappahl ja Mick's. Onneks on H&M Se on paras.

    • ylinopeuskamera

      Seinäjoen POLIISILAITOKSELLA se lyhyt tummatukkainen miesmäinen iso nainen POIS asiakaspalvelusta ja se pitkä vaalea hymyilevä konstaapelinainen tilalle josta jäi hyvä mieli, kun kävin kyselemässä vähän asioitani, niin hän osasi heti antaa neuvoja ja oli asiakas ystävällinen. Tosi reipas ja turvallisen oloinen.

      Tumma oli pelottava, tivaava , ivaava ja pirullinen. Jäi tosi ikävä mieli. Itku kurkussa sieltä lähdin. POIS tälläiset asiakaspalvelusta!!!

    • yrmyilijät

      Matkahuollon pakettipalveluita hoitavat, tiskin takana istuvat "palvelijat". Ei tervehditä, vaikka itse tervehdit reippaasti, eikä sanota juuta eikä jaata mihinkään. Mieluummin MH-paketit vaikka Siwaan.

      • moroooo

        Tämä. Ihan järkyttäviä akkoja tiskin takana. Kaveri oli ollut tuolla töissä ja häntä oli kiusattu.


    • KaameePlace

      Teboil rengonhovi. Myyjät naama norsun veellä. Asenne voi vittu älä häiritse mua. Tuttujen asiakkaitten ja muitten myyjien kanssa kyllä jutellaan ja kyräillään.

      • Ain näin?

        Luuletsä et tää on joku vi##un teboil?


      • Tebboteboil

        Totta!


    • musajussi

      Monosella joskus muinoin...

      • ent asiakas

        Mitähän tää mononen nykyään tekee?


    • Pozaluista

      Teboil on venäläinen firma ja osa Rengonhovin hlökunnasta myös venäläistä. Palvelu sitten sitä mukaa.

    • Svetlana T

      Ai no tämä selittääkin asian. Pukumieskin on varmaan vaihtunut venäläiseen omistukseen.

    • Vale-Mononen

      Monosta ei ole koskaan ollut olemasskaan ;)

    • tupla tai kuitti

      Olisko sokkarilla ku laskuttavat kahteen kertaan?

    • Eeeeeeerrrrrttttuyyy

      Eräässä kultasepänliikkeessä joskus 20 vuotta sitte. En ole sen jälkeen käynyt koko putiikis. Äänestän aina jaloillani jos saan huonoa palvelua.

    • surkein ABC

      Seinäjoen ABC kahvilan myyjä .

    • sirpa kylmissään

      Miksi Te vanhemmat asiakaspalvelijat ja myyjät ette useimmiten tervehdi varsinkaan nuorempia, maksavia asiakkaita?? Ja jos viitsitte hei sanoa, sekin sanotaan vaivalloisesti mumisten, vahdaten alas päin. Ettekö tiedä asiakaspalvelun alkeita vai eikö vaan viitsitä?

    • 10+7

      Oliko kyse vaatesliikkeestä. Jos oli niin voit tervehtiä iloisesti että Zalanxot vaan sullekin. Tekee mukavan sävähdyksen.

      Itse nimittäin hain juurikin nettikauppavaatepaketin ko. syystä ja täytyy sanoa että hinta-laatu-suhde oli enemmän kuin kohdallaan. Alennusmyynnit on nettikaupoissa jus nyt parhaimmillaan.

      PS. oliko liikkeessä edes lämmitys päällä kun Sirpan piti olla kylmissään.

    • nettaa-2

      Torikeskuksen The Body Shop. Olen kahdesti asioinut ja molemmille kerroilla saanut erittäin töykeää "palvelua". Tummatukkainen naishenkilö lymyää kassan takana katsoen kuin typerää ja jos apua erehtyy kysymään sitä ei nimeksikään saa. En asioi enää koskaan.

      • BodyS

        Liikkeessä tuli myymälävarasolo, jos pelkästään katseli. Tumma nainen sekoili erittäin perusteellisesti lahjakorttieni kanssa ja väitti minulle jopa, että ne on käytetty. Äänestin jaloillani. Kummasti lahjakorteilla osto onnistui toisessa liikkeessä. Kierrän kaukaa!


    • sä_tarttet_tän

      Expertin takkutukka on kyllä kuin suoraa jostain kummelin automyyntisketsistä.

    • Aaaakkkkk

      Gigantti! Palvelua et saa ja jos saat niin tuote mitä olet ostamassa, haukutaan huonoksi ja yrittävät myydä kalliimpaa. VAIKKA olisi ostobudjetista kertonut. Onneksi läppärin sai muualtakin.

      Toinen on Pohjois-Suomen sähkö. Luvataan tulla muttei näy. Perään saa soitella ja kysellä. Ja ku sieltä huoltomies tulee niin tupaan vaan kengät jalassa!!!!!

      • Normanni

        Gigantissa myyjä joutuu maksamaan omistaan jos myy halvan tarjoustuotteen ja vastaavasti saa palkkaa vain kalliista normaalihintaisesta tuotteesta. Siinä syy vttuiluun.


      • Normanni

        G.igantissa myyjä joutuu maksamaan omistaan jos myy halvan tarjoustuotteen ja vastaavasti saa palkkaa vain kalliista normaalihintaisesta tuotteesta. Siinä syy vttuiluun.


    • Anonyymi

      Rengastien Autotarvike Oy:
      1. Uusien vanteiden vaihdon valmistumisesta ei ilmoitella puhelimitse sovitusti. Ise pitää soitella.
      2. Itse joutuu olemaan kuriirina myyjän ja asentajien välillä (työtilauslappu edes ja takaisin).
      3. Myyjältä saa kuitin vain erikseen sitä pyytäen maksamisen jälkeen.
      4. Kun itse aikoo kantaa pyörät auton perään, viisastellaan, että siinä on lava pyörillä siirtämiseen.
      5. Itse saa palauttaa siirtolavan halliin sisälle.
      6. Kotona huomaan, että "meillä mutterit kuuluu aina hintaan" -muttereita ei asentaja antanut.
      7. Uusi seissu Rengastielle, ja mutterien toimittamisen vaatimista.
      8. Virheen tehnyt asentaja syyttää heti asiakasta varkaaksi "Palautitko sen lavan?"
      8. "Kyllä palautin ja tuo nuori kaveri näki kyllä palautukseni." Onpa töykeää (itsepalvelua).
      9. Mikä on mutterikoko, kysyy asentaja, asiakas: "12 kertaa 1,5 ja 20 kpl"
      10. Olipa stressaantunut ja töykeä "palvelu", tuskin muistan vastaavaa, huh!

      Tapahtui viikolla 17/2019.

    • Anonyymi

      Gigantis huonoa palvelua. Myyjä arpoi jonkin ukkelin kanssa puhelimia, ja selitteli niistä jotain. Koska arpomisesta ei tullut loppua, menin sanomaan myyjälle että tuus ny välillä kattomaan mulle puhelinta. Niin tämä sanoi että pitää ottaa joku ihme vuoronumero lappu. Täähän on niin kuin jostain neuvostoliitosta. Ja sitten kun kävin pyytämäs kodinkonepuolelta myyjää, niin tämä sanoi ettei puhelimet kuulu hänelle, ja käski myös ottaa vuoronumeron. Ja mähän en mitään vuoronumeroota ota, vaan marssin toiseen liikkeeseen. Hölmön näkööstä, kun yksi asiakas arpoo puhelinta, ja myyjä odottelee, ja samalla 3 asiakasta odottelee vuorolappu kouras. Ei kiinnosta mua ainakaan tämmöinen neuvostokolhoosi touhut. Mun pitää saada heti palvelua, ja kyllä myyjän pitääs pystyä irtaantumaan empivästä asiakkaasta, varsinkin jos Mä haluan.

    • Anonyymi

      olipa mukava lukea tätä vanhaa ketjua...mutta fakta nyt vaan on se ettei etelä-pohjalaiseen aivotoimintaan ole koodattu ohjelmaa asiakaspalvelu lähtöisyys...eikä mm..tälläisiä perus asioita mitkä ovat muualla normi hommia työmailla. elikkä. aamulla huomenet,töistä lähdettäessä toivotetaan myös heippa. viikonloput ym..kysytään ihmisiltä aina onko avun tarve? sen olen huomannut että se ei vaan ole kellään täällä oikeen perus koodattuna päähän

      • Anonyymi

        Pohjalaiset on tunnetusti epäsosiaalisia mörököllejä. Mitään small talkia ei osata, murahdellaan vain. Juovuksissa sitten rähinöidään ja huudetaan. Mutta epäsosiaalisuutta sekin on, volume on vain hieman suuremmalla.


    • Anonyymi

      Mun mielestä palvelu on liiankin hyvää, koska haluan tutkia itse ihan rauhassa mitä ikinä aionkin ostaa.
      Ei siinä mitään jos joutuu vastailemaan kysymyksiin, mutta se vie aikaa. Kysyn sitten itse kun on asiaa. Useimmiten kuitenkin lyön tavaran tiskille ja maksan pois. Turha pulina on turhaa.

    • Anonyymi

      Asiallista palvelua: Lehtisen S-market, ABC Sjoki, Prisma-Hyllykallio, Sjoen keskussairaala ja hammashoitola.

    • Anonyymi

      No kyllä ku viimmeen kävin niin oli Apsilla laitettu täysin aloottelija kassalle,ei tienny missä oluet,kuinka kaadetaan,mistä nappulasta painaa,mistä pitsan lisukkeet näppäillään jne.,ei ollu poijan vika vaan vuorovastaavan ku ilman perehdyttämistä pannaan asiakkaiden haukuttavaksi ku jonoja kertyi.Oli joskus kesällä tää jo enkä oo koommin käyny.

      • Anonyymi

        Kaikkea ei voi osata ja tietää. Oppiminen vie oman aikansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea ei voi osata ja tietää. Oppiminen vie oman aikansa.

        Sitä juuri tarkoitin,ei ollut kassan syy,joutui sellaiseen paikkaan että varmaan lopetti ne hommat,olleti kun ei ollut suomipoika eikä suomiväri eikä suomikieli,kaikkensa teki mutta joka asiaa piti käydä joltain kysymäs.Jälkikäteen harmittanut etten ottanut selvää kuka oli vuoroesimiehenä,olis ollu potkujen paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä juuri tarkoitin,ei ollut kassan syy,joutui sellaiseen paikkaan että varmaan lopetti ne hommat,olleti kun ei ollut suomipoika eikä suomiväri eikä suomikieli,kaikkensa teki mutta joka asiaa piti käydä joltain kysymäs.Jälkikäteen harmittanut etten ottanut selvää kuka oli vuoroesimiehenä,olis ollu potkujen paikka.

        Vähästä säkin oot potkuja jakamas. Mahtaako natsat riittää?


    • Anonyymi

      Apsilla monet kerrat ihmetellyt kun ruoan saaminen kestänyt todella pitkään ja hlökunta kertonut että vuoroesimiehet kun laatii työvuorolistoja niin jos ohjeistus sanoo että pitäisi ollla 4 henkeä töissä niin saattavat laittaa kaksi. Saavat kai bonuksia mitä enemmän säästävät rahaa.
      Touhu on siellä jatkuvaa opettelua kun ei siellä kukaan kestä viikkoa ja joka viikko on uusi hlökunta. Nyt loppunut jo suomalaiset ja väkeä rahdataan Afrikasta saakka.

    • Anonyymi

      Ja sitä hälinän määrää ku joku senioriporukka muistelee ylätasanteella kuinka ennen ja kuinka Kuislan hevoonen ravaa,murkut vetää huppu pääs teholimpparia ja hirmuunen älämölö,harjoottelija kerää astioota hirmuusella kilinällä ja toinen lataa pesusta tulleeta seisovaan pöytään samanlaasella kolinalla,nauti siinä sitte boonusateriaa joka on kyllä ihan hyvä.Mutta monien asiakaspalautteiden jälkeen ,oho ,pöytien ruuvia on kiristetty eikä heilu enää ku viittä senttiä.

    • Anonyymi

      Todella suurissa ongelmissa sitä herrasväki joutuu rypemään?

    • Anonyymi

      Pakko puuttua, kehuiko joku oikeasti abc- ruokaa ?
      Lähes mistään ei saa paskempaa syötävää.

      • Anonyymi

        ongelma on siinä että suoraksi aina väitetyt...huom ...väitetyt etelä-pohjalaiset eivät osaa/kehtaa vaatia palvelua tai pyytää uutta tuotetta virheellisen tilalle esim ravintolassa....kyräillään vaan pihalla tai nettipalstoilla. mees muualle.asia otetaan puheeksi heti,miksi näin? koska oikeasti se suoruus täällä tulee vasta sen kossupullon jälkeen ja rehellisyys nurkan takana...oho monella tuli nyt punainen väri naamaan


      • Anonyymi

        Boonuspannun pystyy keppanan kans vetämään,ei muuta ,kiitos.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti hongkong. Myyjät arvostelee keskenään asiakkaista ja pidättelee naurua ja aina on oma juttunsa nauraa hyllyjen välissä. Ikään kuin heidän keskustelu ei kantaisi

      • Anonyymi

        blaa blaa..valitetaan valitetaan netissä ja nurkan takana


    • Anonyymi

      Huonointa on Rengastien Autotarvike. Olen vuosia ostanut autoni ja tarvikkeet Autokeskukselta Tampereelta. Auto oli jokainen kerta pengottu ja tavarat heitelty ympäriinsä. Ei osata dieseliä huoltaa vaan asiakkaan pitää kertoa, miten auto korjataan.
      Tämä viimeisin veto oli sitten pohjanoteeraus. Gulfia mainostetaan, mutta myydään sisällä venäläistä. Ei ole kovinkaan vastuullista toimintaa.
      Ollaan esillä Ukrainan tukemisella Facebookissa ja ostetaan öljyt venäläiseltä bulvaanilta. Sen verran pitää lukea lehtiä ja katsoa uutisia, että tietää mitkä yritykset ovat rahanpesusta epäiltynä sekä omistuspohja venäläinen.
      Uskomatonta, että voivat edustaa tunnettuja automerkkejä ja yhtä aikaa sortua tällaiseen.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti sikamaista palvelua löytyy Provinssista, onneksi voi äänestää jaloillaan.

    • Anonyymi

      Y-talo, koska pahimmillaan jätetään asiat sikseen. Kaupoissa ehkä tylyä, mutta tämä. .. No ei olisi kannattanut, kun illalla lanssilla ensiavussa... Täälä pääsee hengeltä.

    • Anonyymi

      Kysytään ennemmin että missä helvetissä Seinäjoella muka sitä ns hyvää palvelua? Ite sitä missään saanut. Ihmiset on tylyjä vaikka asiakaspalvelun valinneet, mutta pahin on Y-talo, koska sielä paska kohtelu voi viedä hengen, kun ei saa apua..
      Käyttöauto kusettaa joka vaiheessa. Lukekaa mitä allekirjoitatte esim takuun ja oma vastuun osa. Tarkistakaa että autonne ei ole kaksi kilpinen eli kolariauto. Eivät erikseen jaksa mainita..kun arvo tippuu tonneja.

    • Anonyymi

      "Ehdottomasti sikamaista palvelua löytyy Provinssista, onneksi voi äänestää jaloillaan."

      Puhut paskaa. Provinssissa ei saa enää sikamaista kohtelua vaan aatteellisesti suuntautunutta kasvimaista kohtelua!

    • Anonyymi

      Ylistaron halpa aitassa ehkä törkeintä asiakaspalvelua ikinä. Kassan takana olevaa mummelia törkeämpää asiakaspalvelijaa saa hakea ja muutenkin käytös todella koppavan ja ylimielisen oloista. Noin pienellä firmalla ei oikein olisi maalaisjärjellä ajateltuna varaa asiakkaillensa käyttäytyä. Tosin kai siellä sitten menee taloudellisesti niin hyvin että on varaa valita asiakkaat!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe