s-pankin visa debit kortti aina varmentava kokemuksia?

sari396

Eli kyseessä ei ole credit kortti vaan perus debit vastaa visa electronia. Voiko tuolla maksaa netissä kun se on aina varmentava ja toimiiko se nettiostoksissa. Kokemuksia ja tietoa kaivataan kiitos.

4

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon käytössä

Hyvin on toiminut kaikissa missä on tarvinnut, viimeisimpänä Spotify-kuukausiveloitus.

• susanna9

miksei tuo toimi sitten paypal.com kanssa? Ilmoittaa virhettä ”Add/Edit Credit Card” kohtaan ja olin syöttänyt S-pankin Visa debit online aina varmentavan tiedot ja painoin ”Add Card”. Sen jälkeen tuli ilmoitus ”This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer’s customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card” Mitä tuo meinaa? Olen s-pankin asiakas..

• 6+11

Mulla on toiminut kyllä kaikkialla netissä, mutta paypalia en ole kokeillut.

Koska sanoit tästä toisessakin ketjussa niin kokeilinpa sitten (mulla on kyllä paypalin tunnukset vanhan Nordean kortin kanssa). Pistin pakkovarmentavan S-Pankin kortin tiedot ja painoin "Add Card", ja hyvin kelpasi. En kokeillut tosin kortin vahvistamista (sitä 1.5 euron testiveloitusta, koska en tartte paypalia mihinkään).

Jos sulla jäi jo Add Card -kohtaan, niin kysypä oikeasti S-Pankista kuten ehdottavat.

• mulla toimii

Itsellä visa debit s-kortti PayPalissa ja hyvin on toiminut. En muista miten sen sinne laitoin, toimi kuitenkin heti. Jos pankilta puuttuu sun kännynumero tai sitä ei ole tallennettu kortin tietojen yhteyteen? Tarkista eka tietosi s-pankin verkkopankista (aki sulla on se?) ja jos ei sittenkään onnistu, niin ota yhteyttä sieltä viestillä, on ilmainen ja tietoturvallinen tapa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3594
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      26
      3120
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      56
      3074
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2895
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2720
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2707
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      62
      2446
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2291
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2138
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2132
    Aihe