s-pankin visa debit kortti aina varmentava kokemuksia?

sari396

Eli kyseessä ei ole credit kortti vaan perus debit vastaa visa electronia. Voiko tuolla maksaa netissä kun se on aina varmentava ja toimiiko se nettiostoksissa. Kokemuksia ja tietoa kaivataan kiitos.

4

186

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon käytössä

      Hyvin on toiminut kaikissa missä on tarvinnut, viimeisimpänä Spotify-kuukausiveloitus.

    • susanna9

      miksei tuo toimi sitten paypal.com kanssa? Ilmoittaa virhettä ”Add/Edit Credit Card” kohtaan ja olin syöttänyt S-pankin Visa debit online aina varmentavan tiedot ja painoin ”Add Card”. Sen jälkeen tuli ilmoitus ”This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer’s customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card” Mitä tuo meinaa? Olen s-pankin asiakas..

      • 6+11

        Mulla on toiminut kyllä kaikkialla netissä, mutta paypalia en ole kokeillut.

        Koska sanoit tästä toisessakin ketjussa niin kokeilinpa sitten (mulla on kyllä paypalin tunnukset vanhan Nordean kortin kanssa). Pistin pakkovarmentavan S-Pankin kortin tiedot ja painoin "Add Card", ja hyvin kelpasi. En kokeillut tosin kortin vahvistamista (sitä 1.5 euron testiveloitusta, koska en tartte paypalia mihinkään).

        Jos sulla jäi jo Add Card -kohtaan, niin kysypä oikeasti S-Pankista kuten ehdottavat.


    • mulla toimii

      Itsellä visa debit s-kortti PayPalissa ja hyvin on toiminut. En muista miten sen sinne laitoin, toimi kuitenkin heti. Jos pankilta puuttuu sun kännynumero tai sitä ei ole tallennettu kortin tietojen yhteyteen? Tarkista eka tietosi s-pankin verkkopankista (aki sulla on se?) ja jos ei sittenkään onnistu, niin ota yhteyttä sieltä viestillä, on ilmainen ja tietoturvallinen tapa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe