Paljonko Orivesi maksaa yksityisteiden valaistuksesta? Mitä muita ylimääräisiä menoja yksityisteistä on kunnalle? Monessa kunnassa yksityisteiden liiallinen avustaminen on iso taloudellinen taakka ja siitä ollaan luopumassa.
Vastaukset 3
- Pöhkö
Nyt täytyy muistaa että yksityisteitä käyttävät muutkin kuin tiekuntien osakkaat.
- Osakas
Olen useassa tiessä osakkaana ja olemme saanet avutuksia. Hyvä näin sillä "ulkopuolisten" liikennettä on todella paljon.
- Omat valot.
Jos tietä on välttämätöntä muidenkin käyttää kuin osakkaiden, niin silloin avustukset ymmärtää, mutta miksi näille teille tarvitaan kunnan tarjoama valaistus jne? Tulee kalliiksi jo sähkön hintana, saati valaisimien asentamisena ja uusimisena.
Ihan yhtä lailla ihmettelen, miksi pitää valaista kunnan osuus yksittäisiin asuinkiinteistöihin johtavista vähäisistä teistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861583
- 851362
- 1041058
- 48909
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10790Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30631Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577