Nykyisin pitäisi olla joku edulline tietokone ja laajakaista, jotta asiat sujuisi, kun pankkikin sitä jo vaatii. Edullisia koneita saa osamaksula esimerkiksi Kauppakanavalta, Verkkokaupasta, NetAnttilasta, KodinYkkösestä osamaksulla.
Halpoja tietokkoneita!
5
138
Vastaukset
- Menin hirteen....
Vau! voi vitsi! Todella upeeta! Mitä muuta saamme sinulta kuulla?
- Itsehän
Olin aikoinaan Korean sodassa. Huh hah hei rommi ja pullo, voi pojat niitä korealaisia naisia, voe mahoton sano rovasti tokkiinsa!
- Pitkäaikatyötön
Pankki ei voi vaatia, että asiakkaalla olisi oltava henkilökohtainen tietokone.
- nettiakka
Eihän tuo pankki niitä vaadi. Laskujen maksu tiskillä maksaa kuitenkin pankista riippuen kai 5 €/kpl?
Halpa tietokone n.100 €, nettiyhteys n.15 €/kk.
Lisäksi netistä saa köyhä tietoa mistä saa ilmaista tai halpaa ruokaa yms. että kyllä se nettiyhteys on köyhälle välttämätön. Kierrätyskeskuksesta saattaa saada pöytäkoneen siihen hintaan tai halvemmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736