Kaikille iloisille hanipuppeleille tiedoksi, että LOTR-leffojen FOTR eli Fellowship of the Ring eli Sormuksen ritarit eli eka osa tulee neloselta 21.11 seli sunnuntaina eli viikonlopun eli viikon loppupuolen vikana eli sinä joka tulee kaikkien jälkeen päivänä. Kello 21.00 eli ilta yhdeksältä eli kolme tuntia eli suunnilleen leffan verran ennen keskiyötä.
telkkarista
9
1008
Vastaukset
- ainou...
kyllä..tiedetään! :)
- Legóviel
Enpäs tuota tiennyt, mutta nyt tiedän. Olen tainnut olla hieman liikaa eristyksissä televisiosta ja tietokoneesta n_n
- Tiuhti
SE tulee vihdoin telkkarista,oon kyllä ite sen nähnyt noin 10 kertaa mutta äitini ei ole nähnyt sitä vaikka se on mulla videona,haluan sen dvd:nä myös!!! se sano et se haluaa nähdä sen ja nyt on kerrankin ihminen jolle voin ylistää tätä leffaa sydämeni kyllyydestä ja joka ei ole vielä sitä nähnyt. toivon et hän myös katsois sen...:)joo,aika seko mun viesti oli...:)
- hobitti..
"se sano et se haluaa nähdä sen ja nyt on kerrankin ihminen jolle voin ylistää tätä leffaa sydämeni kyllyydestä ja joka ei ole vielä sitä nähnyt. toivon et hän myös katsois sen...:)"
hih hii,ihan sama täällä...
sunnuntaita odotellaan..=)
- adamaria
Se on kuitenkin se elokuvateatteriversio,eli se lyhyt versio.
Kyllä se "pidennetty" on kuitenkin se ainut oikea, näin ainakin tosifanille. Mutta ainahan voi ostaa pitkän version kaupasta nähtyään tän "lyhyen"(n.3h?)
Antoisaa odotusta,se palkitaan!!!- kalle
KIVAA KUN SORMUSTEN RITARIT NÄYTETÄÄN JA KU SE NÄYTETÄÄN NELOSELLA ON SE PÄTKITTY TASAN 15-20 MIN PÄTKIIN JOISSA VÄLEISSÄ ON VARMAAN 5-6 MIN MAINOKSIA JOKA VÄLISSÄ...
- Hyvä nelonen
kalle kirjoitti:
KIVAA KUN SORMUSTEN RITARIT NÄYTETÄÄN JA KU SE NÄYTETÄÄN NELOSELLA ON SE PÄTKITTY TASAN 15-20 MIN PÄTKIIN JOISSA VÄLEISSÄ ON VARMAAN 5-6 MIN MAINOKSIA JOKA VÄLISSÄ...
´Mainosrahoitteisen kanavan se sitten pitäisi (olisi varaa) sen näyttäisi?
Canal on näyttänyt sen ilman mainoksia.
Hyvä homma, kertovat että loputkin osat tulee neloselta. On Suomalaisista kanavista paras.
- Tiuhti
...huominen päivä ja sitten vielä sunnuntaipäivä melkein kokonaan,sitten SE tulee...:)Tuskin maltan odottaa...:)
- Tominator
On sitä odoteltukin, että kyseinen elokuva tulee telkkarista. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910