telkkarista

kvaur

Kaikille iloisille hanipuppeleille tiedoksi, että LOTR-leffojen FOTR eli Fellowship of the Ring eli Sormuksen ritarit eli eka osa tulee neloselta 21.11 seli sunnuntaina eli viikonlopun eli viikon loppupuolen vikana eli sinä joka tulee kaikkien jälkeen päivänä. Kello 21.00 eli ilta yhdeksältä eli kolme tuntia eli suunnilleen leffan verran ennen keskiyötä.

9

1068

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainou...

kyllä..tiedetään! :)

• Legóviel

Enpäs tuota tiennyt, mutta nyt tiedän. Olen tainnut olla hieman liikaa eristyksissä televisiosta ja tietokoneesta n_n

• Tiuhti

SE tulee vihdoin telkkarista,oon kyllä ite sen nähnyt noin 10 kertaa mutta äitini ei ole nähnyt sitä vaikka se on mulla videona,haluan sen dvd:nä myös!!! se sano et se haluaa nähdä sen ja nyt on kerrankin ihminen jolle voin ylistää tätä leffaa sydämeni kyllyydestä ja joka ei ole vielä sitä nähnyt. toivon et hän myös katsois sen...:)joo,aika seko mun viesti oli...:)

• hobitti..

"se sano et se haluaa nähdä sen ja nyt on kerrankin ihminen jolle voin ylistää tätä leffaa sydämeni kyllyydestä ja joka ei ole vielä sitä nähnyt. toivon et hän myös katsois sen...:)"

hih hii,ihan sama täällä...
        sunnuntaita odotellaan..=)

• adamaria

Se on kuitenkin se elokuvateatteriversio,eli se lyhyt versio.
      Kyllä se "pidennetty" on kuitenkin se ainut oikea, näin ainakin tosifanille. Mutta ainahan voi ostaa pitkän version kaupasta nähtyään tän "lyhyen"(n.3h?)

Antoisaa odotusta,se palkitaan!!!

• kalle

KIVAA KUN SORMUSTEN RITARIT NÄYTETÄÄN JA KU SE NÄYTETÄÄN NELOSELLA ON SE PÄTKITTY TASAN 15-20 MIN PÄTKIIN JOISSA VÄLEISSÄ ON VARMAAN 5-6 MIN MAINOKSIA JOKA VÄLISSÄ...

• Hyvä nelonen
        kalle kirjoitti:

KIVAA KUN SORMUSTEN RITARIT NÄYTETÄÄN JA KU SE NÄYTETÄÄN NELOSELLA ON SE PÄTKITTY TASAN 15-20 MIN PÄTKIIN JOISSA VÄLEISSÄ ON VARMAAN 5-6 MIN MAINOKSIA JOKA VÄLISSÄ...

´Mainosrahoitteisen kanavan se sitten pitäisi (olisi varaa) sen näyttäisi?

Canal on näyttänyt sen ilman mainoksia.

Hyvä homma, kertovat että loputkin osat tulee neloselta. On Suomalaisista kanavista paras.

• Tiuhti

...huominen päivä ja sitten vielä sunnuntaipäivä melkein kokonaan,sitten SE tulee...:)Tuskin maltan odottaa...:)

• Tominator

On sitä odoteltukin, että kyseinen elokuva tulee telkkarista. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      93
      3451
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      109
      3146
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      56
      2345
    4. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      22
      1912
    5. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1748
    6. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1735
    7. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1680
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      24
      1526
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1411
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      38
      1404
    Aihe