Kertokaahan lämpöisistänne

firstclass

Kertokaa mulle lämminverisistänne hiukan.

FIRST CLASS DADDY, hoitsuni siis. Daddy on 10 v lämminveriravuriruuna, vaikka hippoksessa onkin oripoikana. Juossut jo 108 starttia, nyt ei enää loistele kärrylähdöissä vaan montehommiin ja ratsuttamiseen ollaan keskitytty. Daddy on juossut jo 2 montelähtöä, rahaa niistä yhteensä 130 €.Montekuskina ollut Karoliina Sinkkilä ja Hanne aho, luottokuskit. Ratsuhommissa alkaa olla jo ihan ok, mitä nyt jalkavaivaiselta ex-suomen kärkihevoselta voi odottaa (-97, kolmevuotiaana huippu).
Daddy on pieni (151) ja punaruunikko luikku, jota ei ikinä saa millään lihoamaan.
Daddy lähti puolivuotiaana Lähdekorvelle Ranskan Normandiaan valmennukseen, palas kolmevuotiaana ja nousi tyhjästä huippuihin. (katsokaa 97 vuoden hevosurheilu) eihän se nyt mikään passionaten tasoinen ole koskaan ollut mutta tarpeeksi hyvä kuitenkin. Rahaa daddyllä on 57 264 €.

10

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raply

      niin mulla on 7-vuotias lämminverinen ravuri ruuna. startteja 13 takana ja ennätys 19,7ke.. nyt palaillaan kolmenkuukauden tauolta lappeeseen juoksemaan sunnuntaina. taukoa tuli pakosti laukkojen takia ja kaikenmaailman haavereiden takia. pöpö iski suolistoon ym loukkaantumisia mahtui taukoon. kiltti poika ja kuuliainen on ja välillä vie lenkillä niin pirusti =).. virtaa löytyy.. päätään hän pelkää (lyöty aimmin narulla silmille) mutta nyt jo parempi kun luottamuksen saanut. ratsastellaan aina vaihtelun vuoksi ja kesäisin uidaan.

      • Ravityttö."!

        Hei!
        Mulla on 4-vuotias lämminveri tamma..
        Isä:Silver Game
        Emä:Minipri (jälkeläisi: mm.Bar Milton ja Mini Bones..
        Ei olla päästy vielä ajamaan kilpaa kun on ollut noita jalka vaivoja..Mutta toivottavasti onni kääntyy meillekin...
        Erittäin hyvä ajaa,kuin UNELMA!!
        I love My horse..!!


    • Maria88

      Mun lämpönen on Compres... "Lady"ksi kutsutaan... Isukki on Cotton Hanover, Emä on Display ja ei: Air France, ii: Super Bowl... Aivan ihana 13v. Tamma. Väriltään tprn. Ollut ravaamassa, mutta kinttujen takia meni vähän huonosti.. Kisasta palatessaan omistaja myi sen suutuksissaan pois "juoppolallille"... Omistaja vaihtui vielä kaksi krtaa ja nyt se on MUN!!! Enkä myisi pois mistään hinnasta!!! Toimii sikahyvin ratsuna

    • P.P.p

      Minulla on sellainen lämpönen kuin Sunrise Star. isä mark six ja emä neljika II. Oikein mukava luonteinen vaikka esittääkin kovin hapanta tammaa. Ikää kertynyt 16 vuotta ja varsonut ei ole. suurta ravimenestystä ei ole. aika taisi olla 20.1. Ajaessa tykkää peitsata ja silleensä.. ratsuna oikein mukava. vasemmassa laukassa vielä hakemista. on taidot päässeet unohtumaan kun entiset omistajat eivät olleet parhaita mahdollisia. Melko maasto varma. pelkää tien keltaisia viivoja ;) ja kettinkejä. niillä on taidettu piestä nuorempana.. kokonaisuudessaan mukava ötökkä ;)

    • Linda

      Mulla on 5-vuotias lämppäritamma Princessita. :)
      e. Sun Victory, i. Sterling Made, ei. Lusty Hanover. Väriltään se on punaruunikko. :) Tosi ihana ratsu, esteitä meinataan ruveta kisaamaan heti kun ollaan valmiita. :) Sissi on n. 165cm korkea, kiltti ratsutamma. :)
      Asunut aiemmin Lumijoella ja sitä ennen Oululaisissa. Kauheasti en tiedä sen edellisistä elämänvaihesta.. Mutta nykyään asuu meillä, eikä varmasti myydä enää mihinkään. :) Ilmoitelkaa jos tiedätte jotain sen menneisyydestä! :)

    • FataMorgan

      Elikkä tallista löytyy 10vuotias lämminveri ori Kapu. (ashland)
      Raviuransa poika lopetti 4vuotta sitten ja siitä asti on ollut ratsuna tai on koulutettu ratsua. Toki sillä vielä joskus ajellaan vaikka ei tuo koskaan mikään huippu siinäkään ollut, raveissa se mieluummin niitä mainoksia katseli kuin keskittyi itse juoksemiseen.
      Nykyään ratsuna on kehittynyt ihan hyvin ja on innostustakin saatu kehiin, poika kun alussa oli aika laiska kentällä pyörimään. Nykyään käydään valmennuksessa kerran viikossa ja läheisen tallin tunneilla pyöritään kun keretään. Omalle vastuulle jää suurin osa treenauksesta mutta hyvin ollaan pärjätty ja poika on kehittynyt ihan mahtavasti. Kisoissa ei tietenkään olla pyöritty mutat voisi noitakin vielä harkita, omaa kokemusta kisoista on mutta poika voisi olla hiukan hämmentynyt joten siksi hieman kammotaa lähteä sitä tietä kulkemaan. Mutta ehkä joskus kun saadaan tuota kokemusta takataskuun vähän lisää.

      Omassa tallissa siis polle on ja kavereina sille löytyy kylmäveri rist. Fata ja poni pyöreä shettis tamma Assi. Niiden kanssa sitten raastetaan omistajan hermoja ja onhan nuo monta temppua meillä ollessaan keksinyt :)

      Kapu on siis ollut meillä 6vuotta mutta mun omistuksessa tuon 4vuotta mitä raviuraltaan on pois ollut sillä itseään kun ei nuo ravit niin kiinnosta ja Kapu oli mukava haaste elämään :)

      Muutama kuva tältä vuodelta

    • rambling-rose
    • milliQ

      Kaunokaiseni, sielunkumppanini, paras ja uskollisin ystäväni Shipshape fellow aka Simo.
      Vanha hoitohevoseni, ja ostin heti, kun ent. omistajat ilmoittivat, että myynnissä on.
      Elämäni hevonen.
      Lisää Simosta:):
      www.shipshapefellow.cjb.net

    • Carlos

      Elikkäs:

      Carlo Parton 14-wee lv-ruuna. Herra on luonteeltaan peruskiltti herrasmies, naistenhurmaaja... ;) Carlos ei ole koskaan ikinä milloinkaan startannut eikä edes käynyt radalla.. Siirtyi kuutisen vuotta sitten meille, jonka jälkeen ratsuksi! Vietti sitä ennen aikaa pullahevosena! Nykyään on hieno humma sekä maastossa että kentällä! Kuutisen vuotta sitten ei herra uskaltanut maastoon vielä lähteä, kun tuli jo äitiä ikävä ;) Mutta nykyään menoa ei hidasta edes hirmumyrskyt.. Kentällä osaa mennä vastalaukat, laukkaväistöt ja joskus jopa vaihdot! Hyppää suunnilleen 90cm, enempää ei edes viitsitä yrittää, ettei vaan kullan jalat mene.. Herra omistaa monta tyttöystävää ja oriajat muistuvatkin välillä mieleen! Muuten aivan loistava hevonen, koko perheen monipuolinen käyttöhevonen!

    • Ansku

      Meiltä löytyy kaksi tammaa:) eli Here Comes Kemp, "Pörri" ja Pörrin varsa Louisa Barbera eli "Lissu". Pörri on 12v iso siitostamma, kiltti ja lempeä,ei tekisi pahaa kärpäsellekkään. Nuorena koelähtö ajettu mutta keuhkovian takia jäi pelkäksi siitostammaksi. Ratsun hommia on opeteltu noin kolme vuotta mutta ajanpuutteen vuoksi ei osaa juurikaan mitään:) ja kun pörrillä on varsa joka vuosi niin sekin vähän jarruttaa harjoittelua. Tänä vuonna huhtikuun lopussa syntyy varsa Smooth Blend:stä.
      Sitten Lissu. Omat varsamaiset kujeet mutta tosi kiltti,mukavin varsa mitä meillä ikinä on ollut:) nyt opetellaan suitsien pitoa (syntynyt siis viime keväänä) ja kohta aletaan opettelemaan ajoa. Keväällä tai syksyllä mennään näyttelyyn. Nätti tyttö mutta karva on noin 10cm pitkä ja sojottaa joka suuntaan:)
      sukupostista löytyy Pörrin kuva ja muutamien sen varsojen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe