http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/aarioikeiston-mielenosoitusmarssi-lahestyy-kohti-helsingin-keskustaa/4589056
Itse sain tosta uutisesta mielikuvan että äärioikeisto on hajottanut auton peilejä sun muuta,
Mutta jokainen jolla on äo edes yli 80 tajuaa että vasemmisto porukan tekosia ne on. Esimerkiksi se että sen riehujaporukan määrä on ollut noin 200 ja äärioikeisto on ollut huomattavasti pienempi.Miettikää pienissä aivoissanne ketä siellä on riehunut. En edusta äärioikeistoa enkä edes oikeistoa, mutta puolueeton media ois kiva juttu.
Usko on mennyt Suomen mediaan. Kunnia veteraaneille.
tu mikä neuvostoliitun media
örkki
1
89
Vastaukset
- kkkkkkkkk
Ihmettelen ettei tuo uutinen ole herättänyt kiinnostusta. Ei edes hommafoorumilla. Mutta kyseessä on täysin vääristelty uutinen. Itse rakastan Israelia ja siksi en puolustaisi Vastarintaa, mutta uskomatonta miten vassarivihreä media on.
Onn
PS. ajatelkaa aivoillanne! Onneksi on Internetti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337