Kuulemma pistävät anarkistit aisoihin katujoukoilla ja ovat poliisin apuna. Järkkäävät ruokailunkin paikalle ja ovat pitkään kaduilla.
Tuohon riittäisi kyllä pari sotaveteraania, Maxim ja riittävästi vyötä.
TÄMÄ SARJA PYSÄYTTI ANARKISTIT!
Isänmaalliset perustavat joukkoja 6.12.15 varten
16
187
Vastaukset
- Haistakaa jo vee!
Tais mennä aamukännin piikkiin tuo intoilu. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että nuo ilkivallan takia liikkeellä olleet idiootit pitäisi laittaa kuriin, niin eiköhän nyt viimein voida tyytyä suomaan sotaveteraaneille se kunnia mikä heidän jo on, ja lopetetaan se poliisin leikkiminen. Olette pihit paskiaiset itse äänestäneet niin, että täällä hupenevat puolustus- ja poliisiresurssit, mitkä olisivat ammattitaitoisia ylläpitämään järjestystä ja turvallisuutta jonkun skinikiljupunkkariroskajoukon sijaan.
- autoni rikottiin
Ihan hyvä että tavalliset kansalaiset tulevat poliisin rinnalle niin nilkit näkevät ettei poliisi ole ainoa, joka ei tykkää nilkkien touhuista.
- Ei lisää torveloita!
autoni rikottiin kirjoitti:
Ihan hyvä että tavalliset kansalaiset tulevat poliisin rinnalle niin nilkit näkevät ettei poliisi ole ainoa, joka ei tykkää nilkkien touhuista.
Ei sinne kaivata mukanohevien juoppojen ylilyöntejä. Alentavat kaikkea sitä mitä asiallinen ja sivistynyt valtiojärjestys tarkoittaa alentumalla itse anarkistien tasolle - sekoilua ei kaivata yhtään lisää. Vahtikoot kotejaan ja äänestäkööt järjellä. Ette te helevetin torvelot tajua mihin tuo öykkäröinnin kierre johtaa.
- look
Anarkistisen terrorin tukeminen?
Voitaisiinko Vasemmistoliitto eristää kuin Ruotsidemokraatiit?
Yksikään puolue ei enää olisi missään tekemisissä Vasemmistoliiton edustajien kanssa!- renu
Eduskunnan pitäisi irtisanoutua Vasemmistoliitosta.
- Koroljov
renu kirjoitti:
Eduskunnan pitäisi irtisanoutua Vasemmistoliitosta.
Ovatko Suomen anarkistit oikeiston palkkalaisia, joiden funktio on kääntää yleinen mielipide vasemmistoa vastaan? Siltä vaikuttaa.
- jlkjj
missä voi ilmoittautua`?
- Sanon vaan
Tällä menolla Suomessa on 2-3 vuoden sisällä taas sisällissota menossa mutta sitä kai poliitikot kokoajan ovat halunneetkin.
- täys pellejä
ai ne patriootit, ne nyt on vielä pahempi pelle porukka
- 19+18
No on ainakin järkevämmät aatteet kun anarkisteilla.
- meekol
Miksi Arhinmäki ei tule nyt julkisuuteen ja IRTISANOUDU ja TUOMITSE vasemmistoanarkistien väkivaltaiset terroriteot?
- Koroljov
Miksi anarkistit vahingoittavat järjestäytyneen vasemmiston asemaa toiminnallaan? Voisiko joku anarkisti vastata? Minua nimittäin kiinnosti suuresti tämä kysymys jo vuosia sitten.
- Bror-Erik
Koroljov kirjoitti:
Miksi anarkistit vahingoittavat järjestäytyneen vasemmiston asemaa toiminnallaan? Voisiko joku anarkisti vastata? Minua nimittäin kiinnosti suuresti tämä kysymys jo vuosia sitten.
Miksi anarkistit puolustaisivat järjestäytyneen vasemmiston loko-oloja jotka het
ovat luoneet itselleen tähän yhteiskuntaan köllötelläkseen mukavasti,korporatiivisen toimeentuloturvan sylissä? - Totuus kunniaan!
Siksi, että Arhinmäki on itse ollut primus moottor koko liikkeen alkuunpanemisessa.
- Jeeeeeeeeeeeee
Tärä on odotettu!! Oikeasti porukka pystyyn ja ensi vuonna turvaamaan yrittäjien omaisuutta!! Rauhanomaisesti tietenkin, mukaan saa ottaa korkeintaan pesismailan jossa rauhanturvaajien lippu kiinni.
- dcv
Ne liikkeiden ikkunat on taloyhtiön, ei yrittäjien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142