Ei voita ei

EI VOITA EI

Kukaan ei voita veikkauksen peleissä satojatuhansia ja miljoonia! Välillä iltapäivälehdissä juttu kuvan kera esim. Tässä Pihtiputaan Ärrä-kioskilla pelattiin voitokas 3 miljoonan lottorivi. Ja sitten on kuvia seuraavina päivinä Pihtiputaan pubista missä lippalakkipäiset miehet istuu kaljatuoppi edessä pohtimassa, että kukahan on meidän kylän onnekas MILJOONAPOTIN VOITTAJA! Ja muka LOTTOVOITTAJIEN SALASEURA! PULSIITTIA! Veikkaus antaa jonkun voittaa vähän isomman summan (kerran viidessä vuodessa), jotta ihmiset taas täyttäis kuponkeja, rahavoiton toivossa jota koskaan ei tule kenellekkään!

9

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MainoksenUhrit

Bingo rubiiniahan nuo ovat lähättäneet pelaamaan luultavasti tuoreen jättipotin johdostai yrittäjiä liikenteessä.

• 23.000 ekua voitettu

olet vain köyhä ja katkera onnekkaille voittajille

• Ei voita ei

No voi voi ja voi ja flora! Mistä faking kuvittelet, että olen katkera voittajille? Kun niitä voittajia ei ole! En ole katkera, mutta kuitenkin olisin erittäin tyytyväinen JOS minulle tulisi sellainen ISOMPI summa rahaa. Kerroin vain mielipiteeni siitä, että kukaan ei voita isoja summia. Ei tarvii kuvitella, että aina joku olisi katkera. Köyhä olen ja mitä sit. Pistelee vihaksi ihmiset jotka kuvittelee tuota katkeruutta ym. joka paikkaan. Tänää täytän muutaman veikkauksen kupongin.

• no flooraa sitten
        Ei voita ei kirjoitti:

No voi voi ja voi ja flora! Mistä faking kuvittelet, että olen katkera voittajille? Kun niitä voittajia ei ole! En ole katkera, mutta kuitenkin olisin erittäin tyytyväinen JOS minulle tulisi sellainen ISOMPI summa rahaa. Kerroin vain mielipiteeni siitä, että kukaan ei voita isoja summia. Ei tarvii kuvitella, että aina joku olisi katkera. Köyhä olen ja mitä sit. Pistelee vihaksi ihmiset jotka kuvittelee tuota katkeruutta ym. joka paikkaan. Tänää täytän muutaman veikkauksen kupongin.

"Kerroin vain mielipiteeni siitä, että kukaan ei voita isoja summia."

Ei se ole mielipide, se on luulo, sinun tapauksessa päähänpinttymä.

Mielipide muodostetaan kulloinkin tiedossa olevien tosiasioiden perusteella.

• Anonyymi
        Ei voita ei kirjoitti:

kyllä voittaa. Tiedän yhden joka sai pitkävedosta 10k euroa. Ainiin nyt puhuttiin Lotosta. No ei ehkä lottovoittoa ole tullut, mutta joskus vuosia sitten 4/5 kenossa oikein.... No sai sillä 10 euroa 50 sentin panoksella. :o)

• Sanna Koskinen-Pietilä

Eikös kukaan ole huomannut sitä, että veikkaus peukaloi voittorivejä? Mä olin yhdes paikas töissä, niin huomasin että veikkaus aina etukäteen tiesi milloin esim lotossa tulee iso potti, ne lähetti etukäteen mainoksia jättipotista. Ja miten on mahdollista, että täysi oikein riviä voittaa melkein aina yksi henkilö, ellei ole porukkapeli. 6 oikein lotossa on aina monta jakaamassa mutta täydet saa yksi. Ennen huomasin, että kenossa voitettiin paljon useammin täydet rivit, nykyyään yhtä harvoin kuin lotossa 7 oikein. Ja ennen oli usein samoja tiettyjä numeroita kuten 21, 55, 56, 65, 66 kenossa ja muutamilla kupongeilla pelasin jatkuvasti samoja numeroita vaihdellen näitä samoja rivejä, ja lähes aina tuli voittoja. Nykyään on ihan sattumankauppaa mitkä numeroita tulee. Aika jännää että veikkaus saa vapaasti touhuilla laittomasti, kun ei kukaan viranomainen pääse katsomaan miten noi oikeasti toimi. Ei se auta että on viralliset valvojat, ne näkee vaan mitä mekin telkasta. Sisäinen salaliitto ja henkilökunta allekirjoittaa salassapitodokumenttia ettei juttu leviä, ja luultavasti sitä ei tiedäkään kuin ihan muutama jotka saavat ison palkkion turpien tukkimiseksi. Kyllä mä itsekin pelaan vieläkin, jos ne vaikka katsoisi että mun rivi olis sellainen yksilöllinen joku kerta, että napsahtaisi nakki kohdalle, mutta epätodennäköistä on!! Te jotka olette veikkauksen asiamiehiä, pankaa merkille näihin mun antamiin epäkohtiin, huomaatte että olen totuuden jäljillä. :)

• faktaaa

Ei ole maailmassa missään lyöty pöytään todisteita yhdestäkään rahapelipaikan 100% rehellisyydestä.

• Anonyymi

Viking lotto on nykyään rahastusta ja potin kasvatusta, ei isoja voittoja Suomeen.

• Anonyymi

Niin. Sitten kirjoitetaan muuta kun se kolahtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1939
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      287
      1071
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      81
      899
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      868
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      789
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      736
    7. 73
      732
    8. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      45
      688
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      676
    Aihe