Moni oli pettynyt eduskunnan äänestykseen Fennovoimasta. Eiköhän tällä äänestystuloksekka jokunen sata eronnut kirkosta.
Vastaukset 7
Tuon asian maininneita palautteita ei ole tullut lainkaan.
Olisihan se hienoa jos mikä tahansa uutinen saisi ihmisiä eroamaan kirkosta.
"Iivo Niskanen jäi neljänneksi maailmancupin osakilpailussa - aiheutti eropiikin kirkosta"- Fortumista kylläkin
Onko kirkko ilmoittanut tukevansa Fennovoimaa?
Itse siirsin sähkösopimukseni pois Fortumilta sen Fennovoima-ulostulon jälkeen. - ET-opelta
Huumorista vähemmän hymyilyttävään tilanteeseen: Viime viikolla varsmistui, että kirkon jäsenillä pysyy "pakkouskonto". Eduskunnan sivistysvaliokunta nimittäin lopetti peruskoulu- ja lukiolakien käsittelyn eikä siis ottanut ET:n vapauttamista kaikille päätetäväkseen.
Lapsi ei nyt edelleenkäänpääse peruskoulussa tai lukiossa elämänkatsomustiedon opetukseen, mikälli hän on kirkon jäsen. Niinpä nyt kirkosta eronneilla on hyvä syy erottaa myös lapsensa. ET sopii (lyhenteestä huolimatta) kaikille, ja varsinkin kirkkoon kuulumattomille ei.uskonnolisille se on oiva aine.
Lapset pitää ilmoittaa Peruskoulun eka luokalle jo tammikuussa. Siinä rohkeasti valinta: ET kyllä!- Peili
Onpa harmillinen uutinen. Lukiossakin edelleen pakkouskontoa. Kyllä ne ovat kovia lobbaamaan omaa sanomaansa ja levittämään sitä pakolla.
Kiitoksia kuitenkin kaikille jotka yrittivät asiaan vaikuttaa. En usko sen menneen hukkaan. Ehkäpä ensikerralla sitten joku asia muuttuu tällä rintamalla. Hitaasti muuttuvat nämä asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493