Sen verran on mielisairas taas riehunut viikonlopun aikana, että tuntuu siltä että joku nyt v...aa ja huolella.
Eikö posti tullutkaan?
4
73
Vastaukset
- On käsittämätöntä
miten pahasti mielisairaat ihmiset saavat kulkea muiden, normaalien ihmisten joukossa ja riehua netissä kaikkine sairaalloisine pedofilia-perversioineen ja harhoineen. Ennen voimassa ollut pakkohoito olisi kova sana tänäkin päivänä.
Ihminen, jonka koko elämä pienestä lapsesta 5-kymppiseksi saakka on ollut yhtä rikos- ja päihdekierrettä, pitäisi sulkea laitokseen kuten Jammu Siltavuori aikanaan. - Ylläpitäjälle on
taas tullut PALJOOOON postia :)
Kyllä nyt taas huudetaan v*ttua Lippajärvellä :)
Sähän halusit haasteita sun elämääs :)
Sitä saa kato mitä tilaa :)- mpaa
Minkähänlaisesta postista on kyse...
- Hullu kysyy ite
- useita haasteita (vastaajana) eri rikoskanteisiin ja lähestymiskieltoihin
- useita lausumapyyntöjä (vastaajana) mm. keskeytysmääräyksiin verkkoviestinnässä
- useita kuulustelukutsuja (syylliseksi epäiltynä) eri poliisipiireihin
- kutsu ulosottoselvitykseen (useita eri velkojia)
- valokuvia lapsista (tilauksesta)
- pedofiilien yhteystietoja (maksua vastaan)
- kakka- ja pissavaippoja (tilaamatta ja pyytämättä)
"kustipolkee"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2922522- 462183
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1262136Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊741735Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?881489Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1121409- 811378
Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2381310- 571195
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1851073