Alkaako teitä hävettämään jos kukaan ei osta tuotteitanne? Minua ainakin alkaa.
Miten jotkut kehtaavat pitää torilla samaa ilmoitusta vuodenkin vaikka ketään ei kiinnosta? Minä ahdistun jo parista päivästä. Tuote pitäisi mennä tyyliin tunnissa.
Kirppismyyjät!
5
221
Vastaukset
- vain tavaraa
Kylläpäs täällä käytetään uskonnollispohjaisia sanoja. Hävettää. Kehtaa. Ja ahdistus on joillakuilla ihan oikea, vuosikymmeniä kestävä sairaus, jota eivät aiheuta sellaiset pikkuseikat kuin meneekö joku tavara kaukaksi vai ei.
Sinulla ei tarda olla ihan oikeita vaikeuksia elämässä. Myy jos myyt tai älä myy, miten vain, mutta ota rennosti.- pihjapuh
Mitä sanoja sinä käyttäisit noiden tilalla?
- nou hätä
Kyllähän se ketuttaa,jos on persaukinen,mutta kun ei ole pakko saada heti myydyksi,niin antaa olla siellä,ei ne leipää ano,menee ,jos menee.
- Nakke Nalkuttaja
No ei kyllä ala! Parikin kuukautta ja joskus kauemminkin saa jotain tavaraa pitää myynnissä ennen kuin löytyy ostaja. Joskus jokin tavara menee heti kun uusin ilmoituksen ja se nousee uusien joukkoon.Enpä ole mitään tunnissa myynyt vaikka ilmoituksia on monesti likemmäs sata :) Ei kannata tuommoisesta häpeää kantaa...kyse on vain siitä että kohtaako kysyntä ja tarjonta, kaikessa kaupankäynnissä.
- pihjapuh
Eikö sinua hävetä? Minun mielestä pitäisi mennä viidessä minuutissa viiva tunnissa. Minua alkaa muuten hävettämään ja muutun suolapatsaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814482
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1214157Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀334028BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1693261Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome592580Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582577Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main352552- 1672479
Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?682449Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik432122