Alkaako teitä hävettämään jos kukaan ei osta tuotteitanne? Minua ainakin alkaa.
Miten jotkut kehtaavat pitää torilla samaa ilmoitusta vuodenkin vaikka ketään ei kiinnosta? Minä ahdistun jo parista päivästä. Tuote pitäisi mennä tyyliin tunnissa.
Kirppismyyjät!
5
169
Vastaukset
- vain tavaraa
Kylläpäs täällä käytetään uskonnollispohjaisia sanoja. Hävettää. Kehtaa. Ja ahdistus on joillakuilla ihan oikea, vuosikymmeniä kestävä sairaus, jota eivät aiheuta sellaiset pikkuseikat kuin meneekö joku tavara kaukaksi vai ei.
Sinulla ei tarda olla ihan oikeita vaikeuksia elämässä. Myy jos myyt tai älä myy, miten vain, mutta ota rennosti.- pihjapuh
Mitä sanoja sinä käyttäisit noiden tilalla?
- nou hätä
Kyllähän se ketuttaa,jos on persaukinen,mutta kun ei ole pakko saada heti myydyksi,niin antaa olla siellä,ei ne leipää ano,menee ,jos menee.
- Nakke Nalkuttaja
No ei kyllä ala! Parikin kuukautta ja joskus kauemminkin saa jotain tavaraa pitää myynnissä ennen kuin löytyy ostaja. Joskus jokin tavara menee heti kun uusin ilmoituksen ja se nousee uusien joukkoon.Enpä ole mitään tunnissa myynyt vaikka ilmoituksia on monesti likemmäs sata :) Ei kannata tuommoisesta häpeää kantaa...kyse on vain siitä että kohtaako kysyntä ja tarjonta, kaikessa kaupankäynnissä.
- pihjapuh
Eikö sinua hävetä? Minun mielestä pitäisi mennä viidessä minuutissa viiva tunnissa. Minua alkaa muuten hävettämään ja muutun suolapatsaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446