enkelipallojako taltioin?

enkelipallojako

Mitä olen tallentanut videolle mielestäsi?
mahtuisi myös henkimaailma. Jostain syystä olen aina ollut "tietoinen" sen olemassaolosta. Mutta en ole siitä mitään meteliä pitänyt vaan ennemmin ehkä piilotella sitä ajatusta. Ainoastaan sellaisten kanssa olen tästä puhunut jotka itsekin ovat avoimia ajatukselle.
En myöskään ole kovin uskonnollinen, vaan uskon siihen että usko antaa elämään voimavaroja. En siis myöskään kiellä mielessäni mitään uskontoa. Mutta nyt kun rakas pappani kuoli eilen oltuaan vakavasti sairas, kuvasin videon kun äitini ja mummoni lauloi virsiä virsikirjasta (hautajaisiin virsiä etsimme). Videolla näkyi valopalloja! Paljon valopalloja. Jotenkin mulle tuli tosi hyvä olo, hymyilin ja olin varma että ne liittyvät papan poismenoon. En tiedä miksi olin niin varma. Se tunne oli outo. Tunne oli niin voimakas että sydän alkoi takoa todella voimakkaasti. Tarkistin ettei ne olleet mitään heijastuksia tai vaikkapa pölyä joka leijaili(!). En usko, ne on jotain erilaista kuin ennen. Paikkakin on niin siisti ja pölytön etten jaksa uskoa että ne noin kuvassa näkyisi pölynä. Myöskään en keksi mitään tekniikkaan liittyvää syytä näille. Kuvasin myös toisen videon perään, tässä niitä ei näy ollenkaan vaikka olen samalla paikalla ja kamera täysin samassa paikassa -kuvattaessa mikään ei muutu.

Olen kelannut videon miljoonasti ja pysäytelly ja tutkinut näitä outoja "valopalloja" . Osaisitkohan auttaa?

Niitä on useita ja ne liikkuvat sikinsokin. Kuvattaessa ehkä kolme näkyy yhtaikaa kerrallaan. (?) Osa on isompia ja hitaampia, osa pieniä ja tosi nopeita. Osa pysähtyy hetkeksi, vaihtaa suuntaa tai kasvaa isommaksi. Osa "välkkyy" eli poistuu kuvasta ja ilmestyy sekunnin sisällä, huomaa hidastaessa. Osa on selkeästi pyöreitä -vahvat ääriviivat. Osa "haihtuvia" . Osasta jää vauhtiviivat. Väreinä on läpinäkyvää vaaleaa, mutta selkeästi erottuu kuvasta. Sinivihreää, violettia ehkä... täysin valkeaa.. sisällä on jotain kuvioita tai ehkä pisteitä. Ainakin yksi tosi selkeä pyöreä pallo joka valkoinen (?) Ja siinä vahvat reunat ja keskellä sinivihreä pikku ympyrä. Näitä "valoja" on koko videolla ja jatkuvasti menee kuvan ohitse. ????

Mitä olen tallentanut videolle mielestäsi?

2

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiva kun kiusaat

      Anteeksi vaan, mutta missä tämän videon voisi katsoa? (vai onko video vain mielikuvituksesi tuotetta?)

    • ei ole totta

      Ne ovat luultavasti polyhiukkasia joista heijastuu valoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe