enkelipallojako taltioin?

enkelipallojako

Mitä olen tallentanut videolle mielestäsi?
mahtuisi myös henkimaailma. Jostain syystä olen aina ollut "tietoinen" sen olemassaolosta. Mutta en ole siitä mitään meteliä pitänyt vaan ennemmin ehkä piilotella sitä ajatusta. Ainoastaan sellaisten kanssa olen tästä puhunut jotka itsekin ovat avoimia ajatukselle.
En myöskään ole kovin uskonnollinen, vaan uskon siihen että usko antaa elämään voimavaroja. En siis myöskään kiellä mielessäni mitään uskontoa. Mutta nyt kun rakas pappani kuoli eilen oltuaan vakavasti sairas, kuvasin videon kun äitini ja mummoni lauloi virsiä virsikirjasta (hautajaisiin virsiä etsimme). Videolla näkyi valopalloja! Paljon valopalloja. Jotenkin mulle tuli tosi hyvä olo, hymyilin ja olin varma että ne liittyvät papan poismenoon. En tiedä miksi olin niin varma. Se tunne oli outo. Tunne oli niin voimakas että sydän alkoi takoa todella voimakkaasti. Tarkistin ettei ne olleet mitään heijastuksia tai vaikkapa pölyä joka leijaili(!). En usko, ne on jotain erilaista kuin ennen. Paikkakin on niin siisti ja pölytön etten jaksa uskoa että ne noin kuvassa näkyisi pölynä. Myöskään en keksi mitään tekniikkaan liittyvää syytä näille. Kuvasin myös toisen videon perään, tässä niitä ei näy ollenkaan vaikka olen samalla paikalla ja kamera täysin samassa paikassa -kuvattaessa mikään ei muutu.

Olen kelannut videon miljoonasti ja pysäytelly ja tutkinut näitä outoja "valopalloja" . Osaisitkohan auttaa?

Niitä on useita ja ne liikkuvat sikinsokin. Kuvattaessa ehkä kolme näkyy yhtaikaa kerrallaan. (?) Osa on isompia ja hitaampia, osa pieniä ja tosi nopeita. Osa pysähtyy hetkeksi, vaihtaa suuntaa tai kasvaa isommaksi. Osa "välkkyy" eli poistuu kuvasta ja ilmestyy sekunnin sisällä, huomaa hidastaessa. Osa on selkeästi pyöreitä -vahvat ääriviivat. Osa "haihtuvia" . Osasta jää vauhtiviivat. Väreinä on läpinäkyvää vaaleaa, mutta selkeästi erottuu kuvasta. Sinivihreää, violettia ehkä... täysin valkeaa.. sisällä on jotain kuvioita tai ehkä pisteitä. Ainakin yksi tosi selkeä pyöreä pallo joka valkoinen (?) Ja siinä vahvat reunat ja keskellä sinivihreä pikku ympyrä. Näitä "valoja" on koko videolla ja jatkuvasti menee kuvan ohitse. ????

Mitä olen tallentanut videolle mielestäsi?

2

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiva kun kiusaat

Anteeksi vaan, mutta missä tämän videon voisi katsoa? (vai onko video vain mielikuvituksesi tuotetta?)

• ei ole totta

Ne ovat luultavasti polyhiukkasia joista heijastuu valoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe