Nyt sen tiedän. Huuhaa palsta paras tuki

meille

laihduttajille.
Olin laihdutus sivuilla mutta kurkkasin huvikkseni tänne, avasin vain muutaman jutun ja syöksyin heti okselle, kaikki lensi kaarena ulos.
Nyt ei tarvitse muuta kuin tulla näille ihanille sivuille, jos meinaa tulla nälkä.
Kylpyhuoneen ovi on kyllä pidettävä jatkuvasti auki, sillätavoin toimii hyvin.
Viikonlopun aikana laihduin ennätysmäärän 6 kg.
Vieläkin istun vedet silmissä ja yökkäilen.
Suosittelen henkilöille joilla on taipumusta naposteluun ja ylipainoisille.
Nyt kysynkin kärsiikö tätä supertehokuuria ottaa useammin kuin puolenvuoden välein, pelkäämpä että tämä on pitkävaikutteinen.
Ihanan mauttomia juttuja

9

587

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NeitiX

muistat vaan pysyy pois netist ja syödä niinku ennenki.. ;)

Kerronko sulle salaisuuven ja lupaat olla kertomatta kellekkään?
      Et edes man-of-mysterylle.. ;)
      Nooh nyt se tulee..

Mää en tiijä mikä siin on mut mää oon niin jotenki kyllästyny tähän!?
      Ei auttanu eres reisu tuos viikonloppuna..
      Pitäiskö mun mennä sykiatrille? *kuiskii*

• Tee mitä teet - mutta palstan ilopilleri ei lähde Huuhaalta mihinkään - eihän? T. MM.

• NeitiX
        Man-of-Mystery kirjoitti:

Tee mitä teet - mutta palstan ilopilleri ei lähde Huuhaalta mihinkään - eihän? T. MM.

Oletko sää huulilta lukija vai mitä tää nyt on?
        Ilopilleri,kuka ja missä?
        Kerro heti niin teen ryydloikan sen lahkeeseen enkä päästä irti..
        *mäkihyppääjä asennos* :)

• NeitiX kirjoitti:

Oletko sää huulilta lukija vai mitä tää nyt on?
        Ilopilleri,kuka ja missä?
        Kerro heti niin teen ryydloikan sen lahkeeseen enkä päästä irti..
        *mäkihyppääjä asennos* :)

>Ilopilleri,kuka ja missä?< Peilin eteen vaan, siellä hän on - ei kylläkään kannata hypätä mihinkään.......!

• NeitiX
        Man-of-Mystery kirjoitti:

>Ilopilleri,kuka ja missä?< Peilin eteen vaan, siellä hän on - ei kylläkään kannata hypätä mihinkään.......!

*kiljasee*
        Mennäänkö naimiseen? ;o)

• Kaunotar

Mene ihmeessä kuiskiin jos siltä tuntuu.
        Itsehän sitä parhaiten tietää mitä ehkä tarvitsee, siis toimeksi vaan.
        Minä olen nyt niin onnellinen että en nyt oikein jaksa kiinnostua sinunkaan supsutuksistasi.

Minä olen nyt solakka ja tunnen itseni itsevarmaksi ja kauniiksi.
        Suunnittelenkin josko me tyttöjen kanssa perustaisimme sellaisen neuvontapisteen tänne, muoti,kauneus,laihdutus ym.olen huomannut että sillä voisi olla kysyntää.
        Meillä kun on ryhmässä asiantuntemusta joka alalle.
        Keskustelisimme niitä näitä, joskus ajankohtaisia ja tottahan toki jokaiselle meiltä riittäisi kannanottoja. Me olemme niin avarakatseisia.
        Oh, niin, olinkin ihan unohtaa. Ehkäpä meiltä sitten joltakin liikenisi hetkonen sinullekin.

• Manne manne

laihuttaja siehä törsäät muonoo.
      elitarveen väärikäyttäjä oot.

• Buli-Mikko

Juu. Kun on tuolla tavalla tyhjentänyt mahansa niin kohta on taas kamala nälkä. Ja silloin tulee syötyä oikein sikana.

• Rymy

saattaa loukata useita kirjoittajia. Palstan lukukokemuksen tavoitteenahan on perinteisesti ollut suihku MOLEMMISTA päistä ja kymmenen kilon painon menetys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      136
      3221
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      62
      2831
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      36
      2229
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      104
      2131
    5. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      131
      2002
    6. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1971
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      10
      1272
    8. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1055
    9. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      1004
    10. Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta

Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu
      Kemijärvi
      77
      920
    Aihe