kertoako sukupuolitaudista soitolla vai tekstarilla?

harmittaaa

elikkä sain just tietää, että mulla on klamydia. vaihtoehtoja joilta olen sen voinut saada, on kaksi. jälkimmäiselle kertominen mietityttää, koska tapailtiin joku pari kk ja jos en ole häneltä sitä saanut, niin sitten olen sen hänelle tartuttanut.

tää mies on hyvä tyyppi. en ole päässyt suhteesta yli vielä lainkaan, joten tuntuisi pahalta soittaa ja puhua näin inhottavasta asiasta. toisaalta, ero hoidettiin asiallisesti, niin en tiedä vaikuttaako tekstari tunteettomalta tavalta kertoa kun kuitenkin väleissä ollaan.

mitä ootte mieltä? miten te haluaisitte mieluiten kuulla ikävän uutisen?

6

297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 2014

Moi,

Älä nyt vaan tekstaa! Se raukkaa vaikka ymmärrän helppouden.

Soita ja pyydä hähdä jossain.

Kyllä hän kestää ja pitää sinua fiksuna kun kerrot kunnolla.

Itse hän suostunut kans ilma kumii ja silloin aina riskit.

Tsemppiä!

• 90"9

Ihan sama ,kunhan kerrot. Itse sain tekstarin ja asia musta ok.

• 2 vaihtoehtoa

Yksinkertaista: pistä tekstari, jossa kehoitat hakeutumaan sukupuolitautitesteihin. Ei tuo nyt sen kummempaa ole. TOinen vaihtoehto on antaa mahdollisten tartunnan saaneiden & tartuttajien yhteystiedot lekurille, jonka velvollisuus on kutsua nuo henkilöt testeihin. Lekurilla ei ole oikeutta paljastaa kenen tartunnan jäljityksestä on kyse.

• paskapihetta

Missä lainkohdassa mainitaan tuosta "velvollisuudesta"? Ei missään

• Näin se vaan on
        paskapihetta kirjoitti:

Missä lainkohdassa mainitaan tuosta "velvollisuudesta"? Ei missään

Tartuntatautilaki löytyy netistä, googletapa hieman.

• tsetsedstg

ap, soitasille ja sano, että näin kävi. klamydian itämisaika on miehilläkin aika lyhyt ja olis hyvä hoitaa ennen itämistä, koska vauriot on muuten peruuttamattomia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1899
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1870
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      373
      1719
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1229
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1111
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1056
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    9. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      1011
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      991
    Aihe