elikkä sain just tietää, että mulla on klamydia. vaihtoehtoja joilta olen sen voinut saada, on kaksi. jälkimmäiselle kertominen mietityttää, koska tapailtiin joku pari kk ja jos en ole häneltä sitä saanut, niin sitten olen sen hänelle tartuttanut.
tää mies on hyvä tyyppi. en ole päässyt suhteesta yli vielä lainkaan, joten tuntuisi pahalta soittaa ja puhua näin inhottavasta asiasta. toisaalta, ero hoidettiin asiallisesti, niin en tiedä vaikuttaako tekstari tunteettomalta tavalta kertoa kun kuitenkin väleissä ollaan.
mitä ootte mieltä? miten te haluaisitte mieluiten kuulla ikävän uutisen?
kertoako sukupuolitaudista soitolla vai tekstarilla?
6
244
Vastaukset
- mies 2014
Moi,
Älä nyt vaan tekstaa! Se raukkaa vaikka ymmärrän helppouden.
Soita ja pyydä hähdä jossain.
Kyllä hän kestää ja pitää sinua fiksuna kun kerrot kunnolla.
Itse hän suostunut kans ilma kumii ja silloin aina riskit.
Tsemppiä!- 90"9
Ihan sama ,kunhan kerrot. Itse sain tekstarin ja asia musta ok.
- 2 vaihtoehtoa
Yksinkertaista: pistä tekstari, jossa kehoitat hakeutumaan sukupuolitautitesteihin. Ei tuo nyt sen kummempaa ole. TOinen vaihtoehto on antaa mahdollisten tartunnan saaneiden & tartuttajien yhteystiedot lekurille, jonka velvollisuus on kutsua nuo henkilöt testeihin. Lekurilla ei ole oikeutta paljastaa kenen tartunnan jäljityksestä on kyse.
- paskapihetta
Missä lainkohdassa mainitaan tuosta "velvollisuudesta"? Ei missään
- Näin se vaan on
paskapihetta kirjoitti:
Missä lainkohdassa mainitaan tuosta "velvollisuudesta"? Ei missään
Tartuntatautilaki löytyy netistä, googletapa hieman.
- tsetsedstg
ap, soitasille ja sano, että näin kävi. klamydian itämisaika on miehilläkin aika lyhyt ja olis hyvä hoitaa ennen itämistä, koska vauriot on muuten peruuttamattomia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272075
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221470Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis651169Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101067- 88952
- 80819
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681