Nosto: Jukka Rokka

> Voi Herra , mitä tämä näky tarkoittaa...? tuskailin vapisevin äänin. Tähän hätääni Herra sanoi: "Varoita kansaasi, sillä apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan. Ellei Suomen kansa tee totista parannusta, se joutuu jälleen kokemaan kuoleman kauhut. Apua ei tule Idästä , eikä Lännestä, vaan yksin Minulta, sanoo Herra. Kääntykää kansana Minun puoleen!... Minä vapautan teidät tästä
uhkaavasta vaarasta...! Tehkää parannus synneistänne. Minä annan anteeksi,
Minä pelastan, Minä parannan haavat. Minä täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella."

"Katso minä tulen pian - pikemmin kuin luulettekaan - sanoo Herra" <
http://keskustelu.suomi24.fi/node/1617179#comment-7892078

Fred Thonin sanoma Suomelle: "Kiinnitä juuresi Kristus-kallioon."

Profetiassa puhutaan Suomesta, että se on kuin kukkiva kasvi kallionkolossa. Profetiassa tuodaan esiin, että Suomen uskovien täytyy juurtaa syvälle Jeesukseen Kristukseen, kallioon. Ja että tulee suuri paha tuuli, mutta jos me olemme juurtuneet syvälle Häneen, niin Hän varjelee omansa ja Hän pitää meidät turvassa.

K.V. 2: 14
Kyyhkyseni, joka piilet kallionkoloissa, vuorenpengermillä anna Minun nähdä kasvosi, anna Minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."

Jesaja 45:3
Minä annan sinulle aarteet pimeän peitosta, kalleudet kätköistänsä, tietääksesi, että Minä, JHVH, olen se, joka sinut nimeltä kutsuin, Minä, Israelin Elohim.

http://tv316.fi/videoarkisto/arkisto-nokia-missio/fred-thony-viesti-suomelle.html

12

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä olisi

Ihmiset kun ymmärtäisi ottaa Jeesuksen Herrakseen.

• Hyvä olisi... saada kutsu ja vastata kutsuun:)
        - Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa.
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

• ipååi
        yurki1000js kirjoitti:

Hyvä olisi... saada kutsu ja vastata kutsuun:)
        - Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa.
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

Mutta, mutta. Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalan sanan kautta.
        Tosin Herramme tutkii sydämet silloinkin.

• ipååi kirjoitti:

Mutta, mutta. Usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalan sanan kautta.
        Tosin Herramme tutkii sydämet silloinkin.

Ipååi. "Ei savua ilman tulta." Eikä uskoa ilman kutsua. Raamattu elävöittää. Mutta langennut maailma ei kiinnostu pelastuksesta, ellei Jumala kutsu ensin. Hän saattaa kutsu jopa kolme kertaa.

Job:
        33:4 Jumalan henki on minut luonut, ja Kaikkivaltiaan henkäys elävöittää minut.
        33:5 Vastaa minulle, jos taidat; varustaudu minua vastaan, nouse taisteluun.
        33:6 Katso, Jumalan edessä minä olen samanlainen kuin sinä: hyppysellinen savea olen minäkin.
        33:7 Katso, ei käy minusta kauhu, joka sinut peljästyttää, eikä minun painoni ole raskaana ylläsi.
        33:8 Mutta sinä olet sanonut korvieni kuullen, minä olen kuullut sinun sanojesi äänen:
        33:9 'Puhdas minä olen, rikoksesta vapaa; olen viaton, eikä minussa ole vääryyttä.
        33:10 Katso, hän keksii vihan syitä minua vastaan, hän pitää minua vihollisenansa;
        33:11 hän panee minun jalkani jalkapuuhun, vartioitsee kaikkia minun polkujani.'
        33:12 Katso, siinä et ole oikeassa - niin minä vastaan sinulle - sillä Jumala on suurempi kuin ihminen.
        33:13 Miksi olet riidellyt häntä vastaan, jos hän ei vastaa kaikkiin ihmisen sanoihin?
        33:14 Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.
        33:15 Unessa, öisessä näyssä, kun raskas uni valtaa ihmiset ja he nukkuvat vuoteillansa,
        33:16 silloin hän avaa ihmisten korvat ja sinetillä vahvistaa heidän saamansa kurituksen,
        33:17 kääntääkseen ihmisen pois pahasta teosta ja varjellakseen miestä ylpeydestä,
        33:18 säästääkseen hänen sielunsa haudasta ja hänen henkensä syöksymästä peitsiin.
        33:19 Myös kuritetaan häntä tuskalla vuoteessansa, kun hänen luissaan on lakkaamaton kapina,
        33:20 ja hänen henkensä inhoaa leipää ja hänen sielunsa herkkuruokaa.
        33:21 Hänen lihansa kuihtuu näkymättömiin, ja hänen luunsa, ennen näkymättömät, paljastuvat.
        33:22 Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja.
        33:23 Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään,
        33:24 niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun.'
        33:25 Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin.
        33:26 Hän rukoilee Jumalaa, ja Jumala mielistyy häneen ja antaa hänen riemuiten katsella hänen kasvojaan; niin hän palauttaa ihmiselle hänen vanhurskautensa.
        33:27 Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: 'Minä olin tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle;
        33:28 hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta.'
        33:29 Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle,
        33:30 palauttaakseen hänen sielunsa haudasta ja antaakseen elämän valkeuden hänelle loistaa.

Jes. 55:6
        Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

Pelastus on lähellä. Vain viiden sanan päässä:)

Luuk. 18:13
        Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'

• Rokan yllätys.

Näin Kipiä-lehti 2.1997. Jukka Rokka: Vuosi 2000 ja Herran toinen tulemus. Jeesus sanoi saamassani profetiassa " Minä tulen pikemmin kuin te luulettekaan". Monet ajattelevat vai, että tulee vuosi 2000 eikä mitään tapahdu. Mutta minä uskallan sanoa, että kyllä tapahtuu, tapahtuu hyvin pian! Meilä on viellä muutamia tarpeellisia vuosia aikaa ennen vuotta 2000. Jeesus tulee ja Hän tulee tekemään yllätyksiä.

• Rokka: "Kyllä tapahtuu, tapahtuu hyvin pian!" Tosiaan. Miten määritetään "pian"? Raamattu antaa osviittaa.

2Piet. 3:8
        Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."

Kysyn lukijoiltani. Keille Jeesus tulee tekemään yllätyksiä? Oletteko kuulleet todistuksia yllätyksistä vuoden 1997 jälkeen? Ainakin netti pursuaa yllätyksiä ja lisää tulee jatkuvalla syötöllä.

• KTS (Ei kirj.)
        yurki1000js kirjoitti:

Rokka: "Kyllä tapahtuu, tapahtuu hyvin pian!" Tosiaan. Miten määritetään "pian"? Raamattu antaa osviittaa.

2Piet. 3:8
        Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."

Kysyn lukijoiltani. Keille Jeesus tulee tekemään yllätyksiä? Oletteko kuulleet todistuksia yllätyksistä vuoden 1997 jälkeen? Ainakin netti pursuaa yllätyksiä ja lisää tulee jatkuvalla syötöllä.

Meitä ei yllätetä!

Meil on Ilmatar!

Suomelle tulevan tuomion ja rangaistuksen kolminkertaisesti varmistettu päättämispäivämäärä!
        (11.3.2015 23:59:59)

GORBA TULEEE!!! JA VIIMEINEN VUOSIVIIKKO 100% VARMUUDELLA ALKAAAAAA!!!!
        (20.3.2015 23:59:59)

http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html

• KTS (Ei kirj.)

• Anonyymi

Jos ei olla Natossa silloin ei saada apua lännestä. Idästä on aina tullut vaara.
      OLi kirjoitus, että Putin haluaa suomen On aina itänaapuri halunnnut

• Anonyymi

Auivan kun talvi ja jatkosodassa, emme voi kun turvata Jumalaan

• Anonyymi

Olen paljon lukenut sota-ajan kirjoja Tapahtui paljon ihmeitä, jotka eivät olleet selvitettävissä kun Jumalan varjeluksessa.
      Myllyniemi Satumaarit kirjoittanut kirjan Yliluonnollinen sota

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4096
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2459
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1137
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      863
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      104
      850
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe