kaksi harmaata vanhusta vanhempina

hulluja

lisa ja zak.

inhottavaa

10

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

      Olen ihmetellyt tätä harmaantumista, tämänkin videon tapahtumat on vain 5 vuotta sitten ja silloin kaikki oli nuoria kuin 15 vuotta olisivat nuorempia? Olenkohan itsekkin vanhentunut noin hirveesti viidessä vuodessa, hmm... pitää lähtee kattoon peilistä.

      https://www.youtube.com/watch?v=Pv7Fil2_dxQ

    • Mfsfds

      Hyviä vanhempia. Belle murhaaja kauhukakara!

    • aloittajalle

      Sinun täytyy muistaa se, että tulet itsekin vanhaksi (ja harmaaksi).
      Joskus vanhemmat ovat vanhempia. Kun olin Bellen ikäinen, vanhempani olivat 58v ja 59v (ei lestistaustaa)

    • Perustelepas

      Mitäs inhottavaa siinä on?
      Mä aloin harmaantua jo 31 vuoden ikäisenä.

    • Emmestiina

      Bell on yllätys ja iltatähti. Lisakaan ei tiennyt koko asiasta mitään, ennen kuin lapsi putkahti maailmaan muistaakseni jouluaattona sikojen karsinassa.

      Englantilainen lapsenkasvatus taas kukkii tässäkin tapauksessa, kun ennen niin kultainen Bell onkin alkanut petkuttaa vanhempiaan ja valehtelee sujuvasti silmät kirkkaina.

      • Bell Pepper

        "Englantilainen lapsenkasvatus taas kukkii tässäkin tapauksessa, kun ennen niin kultainen Bell onkin alkanut petkuttaa vanhempiaan ja valehtelee sujuvasti silmät kirkkaina. "
        Eiköhän tuota tapahdu muuallakinkuin enkkulassa!


    • jehova.

      miksi on haluttu että zak näyttää 90 vuotiaalta juopolta??

      tuo parta on värjätty

      • tahvo.

        Minusta taas näyttää ikäiseltään.


    • Ilon lapsi

      Minä olisin täydellinen isä,olen tottunut jäämään kakkoseks nuorempia vastaan!että kyllä se hoituis multa tuo lasten hoitaminen,kukaan ei olisi parempi.

    • Zak++

      Sanoisin että Zak on sarjan paras hahmo. Cainin hakkaaminen meni liian rajuksi, mutta niin menivät kyllä Caininkin temput ennen sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe