Kurkistaa..

Carmencita

uskaltaako täällä enää nenäänsä näyttääkään.
Hyppääkö Yks typy niskaan ja kuristaa hengiltä??
Siitä huolimatta..Mukavaa päivää kaikille!

67

1315

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NeitiX

      Mikä sil typyl on tullu? Miks se niskaan hyppis? Onko se alottanu jotku judokurssit vai mitä tää on..
      Taitaa nää pimenevät illat käyrä mein akkojen psyykkeel? ;)
      Mukavaa sullekin kuka lie oletkin.. ;D

      • Carmencita

        ole mikään tullut! Enkä usko Judo kurssillakaan hänen käyneen, mutta pientä pelkoa on ilmassa.
        Itseäni saan syyttää jos niskaani hyppii!
        ;-)


    • yks typy

      Ensin kyllä Carmencita tuli suuttumus ja sitten taantumus. Olen hyvin surullisella mielellä nyt :=(((
      Melkein valvoin viime yön miettiessäni miesasioita. Päiväkin meni melkein pilalle töissä.
      Olen ollut keväästä asti täällä huuhaalla. Monta miestä olen itselleni yrittänyt. Milloin houkutella Ilokadun iloilla, milloin olen ollut kiltti typy pohjoisesta jne. Eikä koskaan ole tärpännyt. Kaikki ovat unohtaneet minut. Severistä ei ole kuulunut mitään. Työn Orjalle kelpaa vaan tasokkaat naiset. Kallen polvipussihousujakin kehuin, eikä tehonnut. Otsolla aina kiire ettei jouda kun käväseen täällä. Savolaistakin yhdessä välissä yrittelin.
      Doe 10 on mennyttä miestä. Löysi rakkauden täältä netistä. Ja viimeinen toivoni ollut Kippari, jonka sinä nyt viet minulta. Onhan niitä muitakin ollut,joita olen yrittänyt, mutta unohtaneet jo ajat sitten minut :=)))
      Tässä lähden ens viikoks reisuun, ja olenpa melkein varma kun tulen takaisin täällä kilistellään jo sun ja Kipparin häämaljoja.
      Voisitko sanoa, mikä mussa on vikana. Olishan se voinut olla parempi, kun olisin leikkinyt vaikeasti saatavaa, mutta en pysty sellaseen, kun olisin niin suoran toiminnan nainen.
      No mitäs tässä muuta kun elelen vaan toivossa, että tulis joku suoran toiminnan mieskin joku kaunis päivä huuhaalle. Joten jatka vaan sitä Kipparin kanssa lirkuttelua. Taisin jäädä tappiolle. Luin että jo suudelmankin kehveli meni sulle antamaan. Turhaan olen iltoja netin ääressä Kipparin kans viettänyt. Nyyh.. :=(((

      • Carmencita

        Nenä Nainen ylös!!! Pois sieltä murheen maasta! Enhän minä mitään Kipparia ole sinulta vienyt! Muistathan kaverille kans, se pätee vieläkin.
        ;-) (Kiitos kun et kuristanut minua!)


      • yks typy
        Carmencita kirjoitti:

        Nenä Nainen ylös!!! Pois sieltä murheen maasta! Enhän minä mitään Kipparia ole sinulta vienyt! Muistathan kaverille kans, se pätee vieläkin.
        ;-) (Kiitos kun et kuristanut minua!)

        vaivaa kyllä vähän vieläkin mieltä :=((
        En mä kuitenkaan olis halunnut Kipparia sun kans jakaa. Olisin pannut sen lasipurkkiin ja ottanut sen sieltä tarvittaessa jos olisin sen saanut itelleni. Muita miehiä kyllä oltais voitu jakaakin.
        No ei sille mitään voi. Olen urhea nainen ja kohta menen kohti uusia seikkailuja :=))))


      • Carmencita
        yks typy kirjoitti:

        vaivaa kyllä vähän vieläkin mieltä :=((
        En mä kuitenkaan olis halunnut Kipparia sun kans jakaa. Olisin pannut sen lasipurkkiin ja ottanut sen sieltä tarvittaessa jos olisin sen saanut itelleni. Muita miehiä kyllä oltais voitu jakaakin.
        No ei sille mitään voi. Olen urhea nainen ja kohta menen kohti uusia seikkailuja :=))))

        sinun olisi pitänyt se sanoa.
        Ja eihän miehiä passaa purkkiin laittaa, ne näivettyy ihan kokonaan. Niitä pitää helliä.
        Sinun kanssasi on niin mukava kisailla, että harmittaa, jos tosiaan menet uusiin seikkailuihin. :-( ( kolmanneksi..joku ihailia jallittaa Kipparia...:-( )


      • yks typy
        Carmencita kirjoitti:

        sinun olisi pitänyt se sanoa.
        Ja eihän miehiä passaa purkkiin laittaa, ne näivettyy ihan kokonaan. Niitä pitää helliä.
        Sinun kanssasi on niin mukava kisailla, että harmittaa, jos tosiaan menet uusiin seikkailuihin. :-( ( kolmanneksi..joku ihailia jallittaa Kipparia...:-( )

        näkyy olevan. Pidä varasi. Marjuska on yrittänyt jo kauan Kipparia. Mitä lie vispilänkauppaa niilläkin. Ja nyt ilmestyi tuo ihailija. Eikö olis kiva olla Kippari housuissa? :=))))


      • Doe-10

      • Carmencita
        yks typy kirjoitti:

        näkyy olevan. Pidä varasi. Marjuska on yrittänyt jo kauan Kipparia. Mitä lie vispilänkauppaa niilläkin. Ja nyt ilmestyi tuo ihailija. Eikö olis kiva olla Kippari housuissa? :=))))

        liika on aina liikaa..luulen.
        Minusta Kipparille parasta olisi pitää vaan meidät ! ;_) (nenä poskella)
        Me kummiskin ollaan ne rotu, laatu..ym naiset!


      • yks typy

      • yks typy
        Carmencita kirjoitti:

        liika on aina liikaa..luulen.
        Minusta Kipparille parasta olisi pitää vaan meidät ! ;_) (nenä poskella)
        Me kummiskin ollaan ne rotu, laatu..ym naiset!

        asiaa! Pitäiskö meidän ehdottaa asiaa Kipparille, vai pidetäänkö salassa. Sano sinä. Mä en enää tiedä miten miesten kans pitäis toimia. On mennyt ihan tuo itsetunto :=))))


      • NeitiX
        Carmencita kirjoitti:

        sinun olisi pitänyt se sanoa.
        Ja eihän miehiä passaa purkkiin laittaa, ne näivettyy ihan kokonaan. Niitä pitää helliä.
        Sinun kanssasi on niin mukava kisailla, että harmittaa, jos tosiaan menet uusiin seikkailuihin. :-( ( kolmanneksi..joku ihailia jallittaa Kipparia...:-( )

        Täähän on mahotonta menoo ku miehist tapellaan jo ja tullu tuo kolmas.. öhh eiku yhdeksäs pyöräki viel mukaan juaneen..
        Eiköhän tuost kipparist riitä meil kaikil pikkase?
        Eikö se ookki ihana.. ;)


      • NeitiX

      • Doe-10
        yks typy kirjoitti:

        Kuolen kohta nauruun :=)))
        Miten voit Doe tietää? Aivan kuten minä. Tukka on vaan mulla punainen ja korvissa pidän aina isoja Kalevala-koruja. :=))

        vain näytti niin tutulta ;=)))


      • Carmencita
        NeitiX kirjoitti:

        Täähän on mahotonta menoo ku miehist tapellaan jo ja tullu tuo kolmas.. öhh eiku yhdeksäs pyöräki viel mukaan juaneen..
        Eiköhän tuost kipparist riitä meil kaikil pikkase?
        Eikö se ookki ihana.. ;)

        hullua on tapella täällä miehistä ;-)
        hih..kun on siinä oikeassakin elämässä tappelemista, niin pitääkö se tännekkin sotkea.
        Tämänhän pitäisi olla pilke silmäkulmassa olevaa hullua jutustelua! ;-)


      • yks typy
        NeitiX kirjoitti:

        Täähän on mahotonta menoo ku miehist tapellaan jo ja tullu tuo kolmas.. öhh eiku yhdeksäs pyöräki viel mukaan juaneen..
        Eiköhän tuost kipparist riitä meil kaikil pikkase?
        Eikö se ookki ihana.. ;)

        ollenkaan sinäkin lirttailemaan Kipparille :=)))
        Unohdinkin varoitella Carmencitaa vielä sinustakin :=)))


      • Doe-10

      • NeitiX

      • NeitiX
        Carmencita kirjoitti:

        hullua on tapella täällä miehistä ;-)
        hih..kun on siinä oikeassakin elämässä tappelemista, niin pitääkö se tännekkin sotkea.
        Tämänhän pitäisi olla pilke silmäkulmassa olevaa hullua jutustelua! ;-)

        Ne on nuo huuhaamiehet nii ihanii et meinaa totuus välil unohtuu.. ;}
        Jatketaan siit mihin viime viikol jäätii tai tehään sellanen ns. järjestelmänpalautus ja aletaan siitä.. ;)


      • NeitiX
        yks typy kirjoitti:

        ollenkaan sinäkin lirttailemaan Kipparille :=)))
        Unohdinkin varoitella Carmencitaa vielä sinustakin :=)))

        silittää,ei mitään muuta..
        köh..
        *yrittää olla viehättävä* ;)


      • Carmencita
        NeitiX kirjoitti:

        silittää,ei mitään muuta..
        köh..
        *yrittää olla viehättävä* ;)

        että joku puutuuu??


      • Doe-10
        NeitiX kirjoitti:

        Söpö tuo possu mut en uskaltas mennä nuin lähelle ku tuo tyty.. ;)

        Sikamaista touhua ;=))


      • NeitiX
        Carmencita kirjoitti:

        että joku puutuuu??

        Tais kattoo paremmaks liueta paikalt et pahimmat pölyt laskeutuu tai sit se on jo oottamas et alkaa se nelosen malliohjelma.. ;)
        *menee kattoon kans*


      • yks typy
        Carmencita kirjoitti:

        että joku puutuuu??

        kippari. Haluaa vaan tuolla ylhäisessä yksinäisyydessä olla :=))))


      • Carmencita
        NeitiX kirjoitti:

        Tais kattoo paremmaks liueta paikalt et pahimmat pölyt laskeutuu tai sit se on jo oottamas et alkaa se nelosen malliohjelma.. ;)
        *menee kattoon kans*

        oikeastaan ihmettele yhtään. Kuka nyt tämmöstä jaksaa/kehtaa kommentoida! ;-))


      • yks typy
        Carmencita kirjoitti:

        oikeastaan ihmettele yhtään. Kuka nyt tämmöstä jaksaa/kehtaa kommentoida! ;-))

        Carmencita ettet lähtenyt mihinkään :=))))
        Eihän miehet jaksa naisten juttuja kuunnella. sehän on nähty :=)))


      • Carmencita
        yks typy kirjoitti:

        Carmencita ettet lähtenyt mihinkään :=))))
        Eihän miehet jaksa naisten juttuja kuunnella. sehän on nähty :=)))

        Miehet on sellasia.. Ja enhän käyny kun Koiraa lenkittämässä..;-)


      • kippari
        Doe-10 kirjoitti:

        Sikamaista touhua ;=))

        siitä voissa paistamisesta,kyllä sillä parhaan ruuan saa aikaan niinkuin kerroit että sinullekin sanottiin;=)))


      • kippari
        Carmencita kirjoitti:

        Nenä Nainen ylös!!! Pois sieltä murheen maasta! Enhän minä mitään Kipparia ole sinulta vienyt! Muistathan kaverille kans, se pätee vieläkin.
        ;-) (Kiitos kun et kuristanut minua!)

        sain asiat hoidettua ja palasin tänne teitä katselemaan;=))


      • Carmencita
        kippari kirjoitti:

        sain asiat hoidettua ja palasin tänne teitä katselemaan;=))

        Minäkin pistäydyin ulkona haukkaamassa raitista ilmaa. Kylmähän siellä on..hurrr..
        Olisin tarvinnu vähän lämmittäjää mukaan..;-)


      • Carmencita
        kippari kirjoitti:

        sain asiat hoidettua ja palasin tänne teitä katselemaan;=))

        kikkoja pitää opetella..
        huh...kuis vanha enää uutta oppii, käytän vanhoja hyväksi todettuja keinoja. ;-)


      • kippari
        Carmencita kirjoitti:

        Minäkin pistäydyin ulkona haukkaamassa raitista ilmaa. Kylmähän siellä on..hurrr..
        Olisin tarvinnu vähän lämmittäjää mukaan..;-)

        tuolla pikkusen viilee ilma,mutta onneksi ei tarvii kävellä kun autolle asti;=))Kyllä tuolla jos joutuisi kävelemään olisi jonkinlainen lämmitäjä kohdallaan:=))


      • Carmencita
        kippari kirjoitti:

        tuolla pikkusen viilee ilma,mutta onneksi ei tarvii kävellä kun autolle asti;=))Kyllä tuolla jos joutuisi kävelemään olisi jonkinlainen lämmitäjä kohdallaan:=))

        sähkölämmitteisen takin? vai mielummin jotain elävämpää?


      • kippari
        Carmencita kirjoitti:

        kikkoja pitää opetella..
        huh...kuis vanha enää uutta oppii, käytän vanhoja hyväksi todettuja keinoja. ;-)

        sanotaan että vanha on parempi kuin pussilinen uusia;=))Eiköhän me pärjätä niillä vanhoilla ja hyväksi todetuilla kikoilla;=))


      • kippari
        Carmencita kirjoitti:

        sähkölämmitteisen takin? vai mielummin jotain elävämpää?

        lämmikettä kippari ei paljookaan enää välitä ottaa ja se takki voisi olla liikaa mulle et jää enää se elävämpi vaihtoehto;=)))


      • Carmencita
        kippari kirjoitti:

        lämmikettä kippari ei paljookaan enää välitä ottaa ja se takki voisi olla liikaa mulle et jää enää se elävämpi vaihtoehto;=)))

        sisäistä lämmikettä paljoa ota, joskus vain vähän viiniä. Luulen minäkin että se elävä lämmitin olisi kaikkein paras vaihtoehto ;-)
        hmm..sittempä nousee kysymys...
        Kukahan se mahtaisi olla?


      • kippari
        Carmencita kirjoitti:

        sisäistä lämmikettä paljoa ota, joskus vain vähän viiniä. Luulen minäkin että se elävä lämmitin olisi kaikkein paras vaihtoehto ;-)
        hmm..sittempä nousee kysymys...
        Kukahan se mahtaisi olla?

        joskus tietysti pikku huikat viiniä tai olutta;=)mutta ei sen enempää nykyään viitsi ottaa.Niin siinä pulma ketä tulisi lämmittämään kipparia kun on toi talvikin tulossa:=))


      • Carmencita
        kippari kirjoitti:

        joskus tietysti pikku huikat viiniä tai olutta;=)mutta ei sen enempää nykyään viitsi ottaa.Niin siinä pulma ketä tulisi lämmittämään kipparia kun on toi talvikin tulossa:=))

        minä lämmitän sitten kun tulen sinne..
        Eli letut ja lämmitys sinulla tiedossa. ;-)


      • kippari
        Carmencita kirjoitti:

        minä lämmitän sitten kun tulen sinne..
        Eli letut ja lämmitys sinulla tiedossa. ;-)

        kuulostamaan liiankin hyvältä et kippari saa lettuja ja viellä lämmitystäkin sinulta huhuh :=)))


      • Carmencita
        kippari kirjoitti:

        kuulostamaan liiankin hyvältä et kippari saa lettuja ja viellä lämmitystäkin sinulta huhuh :=)))

        noh, jospa sitten annan vaan toista. Jos se liian hyvää on ollakseen..Kumpaa haluat? ;-)


      • kippari
        Carmencita kirjoitti:

        noh, jospa sitten annan vaan toista. Jos se liian hyvää on ollakseen..Kumpaa haluat? ;-)

        noista joutuu valitsemaan otan sen sinun lämmikkeen vaikka kyllä letutkin maistuu kipparille.Mutta eikös olisi kiva ensin nauttia lettuja ja sen jälkeen lämmittää toista;=)))


      • Carmencita
        kippari kirjoitti:

        noista joutuu valitsemaan otan sen sinun lämmikkeen vaikka kyllä letutkin maistuu kipparille.Mutta eikös olisi kiva ensin nauttia lettuja ja sen jälkeen lämmittää toista;=)))

        vatsa mukavasti täynnä makeasta, käpertyä lämmittämään toista..hmmm.
        Tietysti ei passaa liikaa syödä, voi tulla uni kesken kaiken.
        Ja lämmittely täydellä vatsalla voi olla raskasta.
        Nyt on kyllä minun painuttava jo pikkuhiljaa pehkuihin.
        Lämpimiä ajatuksia sinulle.;-)


      • kippari
        Carmencita kirjoitti:

        vatsa mukavasti täynnä makeasta, käpertyä lämmittämään toista..hmmm.
        Tietysti ei passaa liikaa syödä, voi tulla uni kesken kaiken.
        Ja lämmittely täydellä vatsalla voi olla raskasta.
        Nyt on kyllä minun painuttava jo pikkuhiljaa pehkuihin.
        Lämpimiä ajatuksia sinulle.;-)

        sen parempaa kun syödä hyvää ja sit nauttia toisen lämmöstä;=))Liikaa ei kannata syödä voi uni tosiaan yllättää:=)Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle :=)))


    • kippari

      kirjoittaa tänne ja naureskelin tuossa teidän likkojen jutuille ;=))))

      • lu-te

        toimintaa. Mennä nyt naisten juttuihin sekaantumaan :o


      • kippari
        lu-te kirjoitti:

        toimintaa. Mennä nyt naisten juttuihin sekaantumaan :o

        hyvä kaveri näiden likkojen kanssa et uskaltaa sekaantuu ja onhan kippari ollut pahoissakin paikoissa;=))


    • kippari

      voit ja hillot on jääkaapissa odottamassa;=)))

      • Carmencita

        Eli kierään vaan kimpsuni ja kampsuni, kipitän sinne ja paistan sinulle kunnon letut!
        Saadaan sitten maistella yhdessä. ;-)


      • kippari
        Carmencita kirjoitti:

        Eli kierään vaan kimpsuni ja kampsuni, kipitän sinne ja paistan sinulle kunnon letut!
        Saadaan sitten maistella yhdessä. ;-)

        odottaa täällä sinuu et saa letuja maistella yhdessä ;=))


      • Carmencita
        kippari kirjoitti:

        odottaa täällä sinuu et saa letuja maistella yhdessä ;=))

        kyllä vähän aikaa odottamaan, vielä 2,5 viikkoa.
        Jaksatko?? ;-)


      • kippari
        Carmencita kirjoitti:

        kyllä vähän aikaa odottamaan, vielä 2,5 viikkoa.
        Jaksatko?? ;-)

        jaksan odotella vaikka letut pyöriin vaan mielessä;=))


      • Carmencita
        kippari kirjoitti:

        jaksan odotella vaikka letut pyöriin vaan mielessä;=))

        ettei letut silmillä pyöri! ;-)
        Silmistäsi tulee muuten suuret kuin minun letuistani. Vaikka onhan suuria silmiä kiva katsella, ja niihin upota...


      • kippari
        Carmencita kirjoitti:

        ettei letut silmillä pyöri! ;-)
        Silmistäsi tulee muuten suuret kuin minun letuistani. Vaikka onhan suuria silmiä kiva katsella, ja niihin upota...

        se olla varovainen;=))Miten luulet että silmistäni tulee suuret vaikka ovatkin jo aika suuret;=)


      • Carmencita
        kippari kirjoitti:

        se olla varovainen;=))Miten luulet että silmistäni tulee suuret vaikka ovatkin jo aika suuret;=)

        Niihin onkin sitten mukava upota..
        Ilman lettujakin silmissäsi.
        ja minkähän väriset? ;-)


      • kippari
        Carmencita kirjoitti:

        Niihin onkin sitten mukava upota..
        Ilman lettujakin silmissäsi.
        ja minkähän väriset? ;-)

        voi upota niihin ja taitaapa olla vihreät jos en ihan väärin muista ja en jaksa lähtee katsomaan peilistä naamaani;=)))Mielummin katselen jonkun toisen naamaa;=))


      • Carmencita
        kippari kirjoitti:

        voi upota niihin ja taitaapa olla vihreät jos en ihan väärin muista ja en jaksa lähtee katsomaan peilistä naamaani;=)))Mielummin katselen jonkun toisen naamaa;=))

        Täytyy ihan miettiä...hmmm...Noh, luulen niitä olevan aika monta ;-).
        Sinullahan on suuren suuri sydän, jota jaat niin auliisti meille kaikille tytöille..korjaan naisille.


      • kippari
        Carmencita kirjoitti:

        Täytyy ihan miettiä...hmmm...Noh, luulen niitä olevan aika monta ;-).
        Sinullahan on suuren suuri sydän, jota jaat niin auliisti meille kaikille tytöille..korjaan naisille.

        se kippari on hyväsydämminen tai oikeistaan liiankin välillä;=))Mutta pitäähän naisia kohtaan olla hyvä ja kiltti sehän kuuluu jo hyviin tapoihin;=))


      • Carmencita
        kippari kirjoitti:

        se kippari on hyväsydämminen tai oikeistaan liiankin välillä;=))Mutta pitäähän naisia kohtaan olla hyvä ja kiltti sehän kuuluu jo hyviin tapoihin;=))

        niin kuin toisinkin päin!
        Sinulla on sitten ollut hyvä kasvatus.
        Kumarrus vanhemmillesi.


      • kippari
        Carmencita kirjoitti:

        niin kuin toisinkin päin!
        Sinulla on sitten ollut hyvä kasvatus.
        Kumarrus vanhemmillesi.

        se vaikuttaa miten osaa käyttäytyä.Ja olen aina ollut sitä mieltä että ihmisen pitää osata olla esim.vanhempien seurassa asiallinen.Kaipa ne vanhempien opit ovat yksi syy siihen että elämässä pitää kunnioittaa toistakin eikä vaan itseensä;=)))


      • Carmencita
        kippari kirjoitti:

        se vaikuttaa miten osaa käyttäytyä.Ja olen aina ollut sitä mieltä että ihmisen pitää osata olla esim.vanhempien seurassa asiallinen.Kaipa ne vanhempien opit ovat yksi syy siihen että elämässä pitää kunnioittaa toistakin eikä vaan itseensä;=)))

        se sieltä lähtee. Sen kun nykyajan vanhemmatkin muistaisivat lapsilleen opettaa.
        Minä kun teitittelenkin vielä vieraita ihmisiä, ainakin vanhempia. ;-)


      • kippari
        Carmencita kirjoitti:

        se sieltä lähtee. Sen kun nykyajan vanhemmatkin muistaisivat lapsilleen opettaa.
        Minä kun teitittelenkin vielä vieraita ihmisiä, ainakin vanhempia. ;-)

        vika kipparilla et teitittelen vieraita yleensä kaikkia ainakin vanhempia:=))
        Kyllä sitä nyky vanhemmat pitäs opettaa lapsille hyviä tapoja ja kyllä sitä joskus näkeekin sellaisia lapsia jotka osaavat olla kohteliaita;=))


      • Carmencita
        kippari kirjoitti:

        vika kipparilla et teitittelen vieraita yleensä kaikkia ainakin vanhempia:=))
        Kyllä sitä nyky vanhemmat pitäs opettaa lapsille hyviä tapoja ja kyllä sitä joskus näkeekin sellaisia lapsia jotka osaavat olla kohteliaita;=))

        ilostuu aika paljon, kun tapaa kohteliaan lapsen! Suorastaan yllättyy. Mitä ei oikeastaan pitäisi.
        Kun sen pitäisi olla kaikkien "tapa".
        Tämähän meni asialliseksi, siis meidän keskustelu ja vielä huuhaalla. ;-)


      • kippari
        Carmencita kirjoitti:

        ilostuu aika paljon, kun tapaa kohteliaan lapsen! Suorastaan yllättyy. Mitä ei oikeastaan pitäisi.
        Kun sen pitäisi olla kaikkien "tapa".
        Tämähän meni asialliseksi, siis meidän keskustelu ja vielä huuhaalla. ;-)

        sellaista lasta on kiva katsella;=))No pitää välillä olla asilinjallakin;=))Mutta joudun poistumaan vähäksi aikaa kun pitää käydä asioilla,mutta palaan myöhemmin takasin:=)))


      • kippari
        Carmencita kirjoitti:

        ilostuu aika paljon, kun tapaa kohteliaan lapsen! Suorastaan yllättyy. Mitä ei oikeastaan pitäisi.
        Kun sen pitäisi olla kaikkien "tapa".
        Tämähän meni asialliseksi, siis meidän keskustelu ja vielä huuhaalla. ;-)

        mun viesti hävisi jonka lähetin sulle kun lähdin asioilla käymään:=(((((


      • Carmencita
        kippari kirjoitti:

        mun viesti hävisi jonka lähetin sulle kun lähdin asioilla käymään:=(((((

        olet ja se on pääasia..;-)
        Saitkos asiasi hoidettua?


    • tere kaikki oon emily tompshon ja oon 13w

    • Anonyymi

      Miksi mies vesillä kurkistaa naisten nähden alushousuihinsa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      420
      2916
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      98
      2237
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1874
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1873
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1707
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    7. 157
      1196
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1032
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe