Katso 1 video tuolta sivulta, ei varmaan tarvitse selventää ketä tarkoitan..
Rohkea poika melkein uskalti koskea poliisin kilpeen, naamioituminenkin meni hyvin.
hahah voi vittu mikä jätkä, olisiko tälle vitsille nimeä?
7
178
Vastaukset
- Tavis1
Ja sitten vielä ihmetellään miksi syntyy luokkaeroja:)
- jorma4
Mä en ole nähnyt vielä ainuttakaan anarkistia joka ei olisi tyypillinen apukoululainen.
- egfef
Minusta tämä mielenosoittaja käyttäytyy videolla niin kuin mielenosoituksessa pitääkin käyttäytyä: väkivallattomasti.Videolla näkyy kuinka poliisi on sulkenut mielenosoittajien reitin. Mielenosoittaja yritää jatkaa kulkuaan ja poliisi työntää hänet kilvellä pois. En minä ainakaan nähnyt hänen tällä videolla riehuvan.
- Mielenosoittajan
olisi luullut siirtyvän vähän nopeammin pois tieltä jos olisi antanut sille pampulla vauhtia. Noihin ei auta mikään muu kuin vielä kovemmat otteet. Kun kadulle ilmestyvät ensimmäiset kodinturvajoukot, alkaa tätä pohjasakkaa yllättäen "katoamaan". Toiset niistä vain pieksetään rammoiksi ainakin vähäksi aikaa. Sitähän nämä loiset oikein kerjäävät mutta voi käydä kipeästi kun alle ei olekaan viritetty tähänastiseen tyyliin turvaverkkoja.
- keitä
Mielenosoittajan kirjoitti:
olisi luullut siirtyvän vähän nopeammin pois tieltä jos olisi antanut sille pampulla vauhtia. Noihin ei auta mikään muu kuin vielä kovemmat otteet. Kun kadulle ilmestyvät ensimmäiset kodinturvajoukot, alkaa tätä pohjasakkaa yllättäen "katoamaan". Toiset niistä vain pieksetään rammoiksi ainakin vähäksi aikaa. Sitähän nämä loiset oikein kerjäävät mutta voi käydä kipeästi kun alle ei olekaan viritetty tähänastiseen tyyliin turvaverkkoja.
Keitä he olisi tämmöset kodinturvajoukot, patrioottejako?
- Rohkeus huipussaan
keitä kirjoitti:
Keitä he olisi tämmöset kodinturvajoukot, patrioottejako?
Kännissä kuin ellunkana. Tahatonta komiikkaa...oli varmaan elämänsä huippuhetki. Kertoo josku lapsenlapsille rohkeudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142