Tänään tuli kuluneeksi 14 vuotta siitä, kun sain tutustua Sinuun ja vaikka olemme vuosia sitten eronneet ja viime tapaamisestakin on kulunut jo melkein 5 vuotta, niin tunteet vahvistuvat ja pysyvät.
Kiitokset sinulle rakas Exäni, että olet olemassa siellä jossain, että kuljet
ajatuksissani vakkei voidakkaan olla enää tekemisissä toistemme kanssa.
Meidän molempien elämä kulkee tahoillaan omaa rataansa, mutta
ajatukset kulkevat Sinussa edelleen.
Suljen sinut sydämmeeni ikuisiksi ajoiksi. "Sinut sokerikorva".
PS. puhelinnumero on edelleen sama ja saa paiskata viestilläkin jos luet tämän .Keittäisin kaffetta. jos joskus tupsahtaisit ovelleni.
09122014
09122000
5
1432
Vastaukset
- 09122014
Jari Sillanpää - Sinä ansaitset kultaa (Official music video)
https://www.youtube.com/watch?v=eAFRWQgwet0 - 09122000
Kiitoksia biisistä: Oikeesti, Aito Iskelmä Harju&Pöntinen ohjelmassa. Olen omistanut sen Sinulle ja kuulin sen sattumoisin tv:stä.
- peeärrää
Puhelinmuistio on tyhjä.. mutta jokirannassa vaeltelen joka viikko..
- 09122000
Jos olet M.J niin haluaisitko puhelinmuistioosi täytettä?
- Anonyymi
9.12.2020 tuli kuluneeksi 20 vuotta ensi tapaamisestamme...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681773
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!551654Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1241251Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701211- 1111018
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa56921Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s90889La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10806Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57763- 59735