Miksi se raskaana oleva tyttö sai jäädä bändiin? Eihän se raskaus itsessään olekaan syy heivata tyttöä bändistä mutta eihän se likka ehdi nauttia bänditouhuista kuin hetken. Parin kuukauden päästä se ei enää voi hyppiä missään keikoilla mahansa/terveytensä takia. Ja sit kun bändin meno on kuumimmillaan niin hänen täytyy olla kotona vauvaa hoitamassa. Kyllä siinä ainakin puoli vuotta menee aika tiiviisti lapsen kanssa. Siinä ajassa bändin tarina alkaa olla lopuillaan. Ainakin toivon niin että vauva pysyy ykkösenä tärkeysjärjestyksessä!
tuleva äiti
3
654
Vastaukset
- Tinde
Onhan se niinkin että se joutuu parin kuukauden päästä hoitamaan sitä vauvaa yms.... Mutta ei sitä sen raskaudenkaan takia olla voitu heittää ulos! Mielestäni se on Daniela on tytöistä paras laulaja ja sil on paras ääni..
- mustahaamu
Danielan raskaus kyllä tuo hieman väriä vielä tähän bändin alkuvaiheeseen, mutta kohta se raskaus alkaa rajottaa bändin touhuja. Ja kun ottaa huomioon kuinka pitkään nuo popstars-ilmiöt on pinnalla, niin touhu uhkaa kyllä kuivua kasaan bändin jäsenen raskauden / vauvan takia.
- viidakkorumpu
niinpä! Daniela taisi ajoittaa osallistumisensa kisaan vähän väärin... Hän on kyllä tytöistä ehdottomasti paras (ainoa kelvollinen?) laulaja!Tsemppiä hänelle vauvanhoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980