Kuinka moni tietää tämän miehen? Hän vetää omaa kristinuskoon ja rajatietoon perustuvaan show'taan jonne tulee suht säännöllisesti kaikenlaisia vieraita joilla on kokemusta kyseisistä aiheista.
Hän tunnustautuu Jeesukseen uskovaksi juutalaiseksi (Messianic Jew), tosin ottaa vieraita monista eri kristillisistä uskontokunnista.
http://youtu.be/SOmvbXMbCcU
Sid Roth
15
1533
Vastaukset
- mielenkiintoista on
Olen joskus katsonut seiskalta tätä ohjelmaa. Ihan mielenkiintoista. Tänään keskustelivat siitä, että Raamatussa on käännösvirheitä.
- Christ=Lucifer
Joo jotkut kuvittelee että Lucifer on sama kuin Saatana.
- joo öö
Christ=Lucifer kirjoitti:
Taidat kuulua johonkin Lusiferia palvovaan eksytysuskontoon...
- Christ=Lucifer
joo öö kirjoitti:
Taidat kuulua johonkin Lusiferia palvovaan eksytysuskontoon...
Näytä Raamatusta kohta jossa Lucifer on Saatana?
- joo öö
Näytä Raamatusta kohta jossa Lucifer on Saatana?
Näytä itse paikka, missä sanotaan Lusiferin olevan kristus...
- Christ=Lucifer
joo öö kirjoitti:
Näytä itse paikka, missä sanotaan Lusiferin olevan kristus...
Ilm. 22:16
aamutähti = lucifer
Sun vuoro - joo öö
Ilm. 22:16
aamutähti = lucifer
Sun vuoroMissä sanotaan, että tämä aamutähti on Kristus? Wikipedia selittää jotain muuta.
- Christ=Lucifer
joo öö kirjoitti:
Missä sanotaan, että tämä aamutähti on Kristus? Wikipedia selittää jotain muuta.
Lucifer on aamutähti latinaksi. Missä sanotaan että Lucifer on Saatana?
- Tässä
joo öö kirjoitti:
Missä sanotaan, että tämä aamutähti on Kristus? Wikipedia selittää jotain muuta.
Ilm. 22:16 ”Minä olen Daavidin juuriverso ja suku, kirkas aamutähti”.
- mitäpä näistä
Lucifer on aamutähti latinaksi. Missä sanotaan että Lucifer on Saatana?
Niinhän se oli vastustajakin Jumalan kirkkain, kaunein ja viisain enkeli, kunnes lankesi.
- Christ=Lucifer
mitäpä näistä kirjoitti:
Niinhän se oli vastustajakin Jumalan kirkkain, kaunein ja viisain enkeli, kunnes lankesi.
Missä Raamatussa kerrotaan että Lucifer on Saatana?
- Vastaan ite
Missä Raamatussa kerrotaan että Lucifer on Saatana?
Ei missään
- se selviää raamatust
Vastaan ite kirjoitti:
Ei missään
Lucifer ei ole siis Saatana.
- väärin
- .......
Pelkkää kieroilua nämä, jos oikeasti välittää juutalaisista ei mene näihin Sid Rothin juttuihin mukaan
https://www.youtube.com/watch?v=B7ebM7mUDIg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876