Kristillisyyden harjoittelua.

C . iiii aaa ko.

Jotkut kristityt kumartavat jumalaansa ja ajattelevat näköis- veistetyn jumalankuvansa ääressä selityssanaansa tukien, että helvetin kituoppi on ikuista.

Tämä on ajallista tämä.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014120918915248_ul.shtml

Raportti paljasti järkyttävät keinot - Näin CIA kidutti vankejaan

Keskiviikko 10.12.2014 klo 00.38

.. Pientä, pientä on tämä. Vaatimatonta, mitä näitten ikuiseen helvetin piinaoppiin uskovien usko on.

Tosin, raamattu ei puhu samasta herrasta. Vaan "helvetin tuli" on toinen kuolema, ikuinen osa, josta ei ole paluuta.

Myös Herra sanoi Eedenissä, wanhan aadamin lankeemuskertomuksen ääressä,
ettei tämä aadampoloinen syntisenä söisi elämänpuusta elääkseen ikuisesti.
Näin Hän Herrana ajoi ihmisen pois, ja laittoi Kerubit vartioimaan elämänpuulle johtavalle tielle.

Ettei luvattomasti mentäisi syömään ja näin elettäisi iankaikkisesti.

Jumala voi tapaa sielun, ihminen ruumiin, siksi pitää pelätä Herraa, joka voi hukuttaa ihmisen helvettiin, jossa on toinen kuolema.

Synnin tähden.

Ihminenkin kavahtaa tässä ajassa kidutusta ja pitää sitä luonnottomana.

Mutta, nämä jotkut kituopin kristityt eivät ajattaele selkeästi vaan puhuvat hulluja.

Ei Herra kiduta ketään, vieläpä ikuisen piinan ajatuksella. Ei.

Se ei ole muutakuin perinnäisoppeja, kirkkojen oppeja, että voisivat painostaa väkivallan uhalla.

Se väkivalta ja sen ajatus on pimeyden voimia itsessään.
Väkivalta, Univaje, Täydellinen eristäminen, Kovaotteinen nöyryytys, Perheiden uhkailu, Vesikidutus

Lukemattomia kertoja käytetystä vesikidutuksesta vuoti tietoja julkisuuteen jo vuosia sitten. Lukuisien penkkiin sidottujen vankien kasvoille asetettiin kangas, johon kaadettiin vettä. Yhdysvaltain presidentti Barack Obama kielsi hukkumisrefleksin aiheuttavan vesikidutuksen käytön vuonna 2008.

Lähteet: Committee Study of the Central Intelligence Agency's Detention and Interrogation Program -raportti, AFP, New York Times
KALLE JOKINEN
[email protected]

1

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ke 10.12.2014

Ihmisoikeuksien päivä muistuttaa oikeuksien tärkeydestä.

Tänään 10.12.2014 vietetään kansainvälistä ihmisoikeuksien päivää.
      Päivän tarkoituksena on muistuttaa ihmisoikeuksien kunnioittamisen tärkeydestä.
      Ihmisoikeuksien yleismaailmallisuus tarkoittaa sitä, että ihmisoikeudet ovat yhteisiä maailman kaikille ihmisille ja voimassa kaikkialla samanlaisina.

YK:n yleiskokous julisti vuonna 1950 joulukuun 10.päivän ihmisoikeuksien päiväksi.

STT.

Näin. Ja Jumala julisti ihmisoikeuden päivän, ettei hän syntisenä eläisi iankaikkisesti.

Mutta, muotojumalisuus on julistanut rienaajan ihmisentulevaisuuden valhekuvan ikuisuuden. Kidutetaan loputtomasti syystä, että hän oli lähtenyt tieten Jumalan rakkauden suunnitelmista vek. ja eksytti sitten vielä ihmisen.

Ja tämän eksysyksen jälkeen ihmisen ikä on ehkä 70- vuotta tietoista ymmärryksen aikaa. Siitä tulisi mukamas helvettirangaistus päättymättömästi.

Sitten nämä muutamat uskonsankarit sitten tätä eksytystä jallaavat isien perinnäissääntöisesti jatkuvasti maailmalle. Siis rienaajan valheen perinnettä.

Ei. Ei ette te Herran oikeuksista pidä kiinni, jossa kadotetun osa on toinen kuolema.
      Jos hän haluaa olla väärällä puolen.

Miettikääs tänä ihmisoikeuden päivänä sanomaanne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5825
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3927
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2946
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      1997
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1963
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1685
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1529
    Aihe