"Death to America! Death to Israel!"
https://www.facebook.com/video.php?v=10153672239702316&fref=nf
Näin arabit huutaa kuolemaa Israelille ja USA:lle
3
<50
Vastaukset
- molemmat opettaa
Samalla lailla juutalaiset huutavat kuolemaa arabeille. Olen omin silmin nähnyt kun juutalainen ja arabi vihittiin Israelissa. Tuo juutalainen nainen kertoi että heille kerrotaan jo pieninä lapsina kuinka arabit on pahoja ja tappavat heidät.
Sanoi nähneensä koko kouluajan painajaisia että arabi tulee yöllä ja tappaa. Samoin hänen ystävänsä näkivät ja hänen veljensä kasteli sänkynsä joka yö 4vuotiaasta, eli siitä asti kun aloitettiin aivopesu, 15 asti. Tämän yöllisen kastelun kerrotaan olevan hyvin yleinen vaiva Israelilaislapsilla ja se alkaa siitä kun heitä aletaan pelottelemaan ja aivopesemään muslimi-vihaan. - *death to Borgå*
mä kyl kuulin selvästi NÄIIIIN
# death to arto !#
*death to Borgå* - prostak
Ai,Artokin osaa huutaa baritonilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713085
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181240
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232