Taistelu loppui nyt

avarakatsanto

Tai oikeamin se loppui hetki sitten. Perkeleen kallis maailma tämä; meni 400€ paffiin. Kaik män.

Oletteko kommunistit ajatelleet tekevänne jotain uhkapeleille? Ihmiset menettää ruokarahansa moisiin vaikka kerrotaan niiden hyödyttävän kansanterveyttä.

400 meni ja vähän vitsillä kirjoitin mutta oikeasti; mikä on kommunistien kanta uhkapeleihin?

Hyvää yötä.

10

54

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras tapa voittaa aina ja kaikissa peleissä on pelata vaikka satasella viikossa mutta jättää se peli maksamatta ja siirtää rahat pelitilille omaan pankkiin. Kun ja jos sen vuoden lopussa tyhjentää niin satanen viikossa tietää varmaa viiden tonnin voittoa ja jos on rehellinen niin hieman ylikin.

Noin periaatteessa olen pelannut jo 40 vuotta ja olen edelleen voitolla.

Jos pelaat viikossa tuon 400€ niin vuoden kuluttua on varma 20'000€ odottamassa!

Onnea tähän uuteen peliin avarakatsanto!

• Taivas kun kuulostaa tylsältä. Kuulostaa sellaisen puheelta, joka koskaan ei ole elänytkään.

Mutta onhan se hyvä pitää raha-asioissa(kin) järki kädessä. Nyt tuli tonni täyteen häviötä. Pelitili jäädytetty neljäksi viikoksi vastaiskuna.

Mutta työkkäri sentään kommentoi. Uhkapeli ei näy herättävän intohimoja kommunisteissa.

• avarakatsanto kirjoitti:

Taivas kun kuulostaa tylsältä. Kuulostaa sellaisen puheelta, joka koskaan ei ole elänytkään.

Mutta onhan se hyvä pitää raha-asioissa(kin) järki kädessä. Nyt tuli tonni täyteen häviötä. Pelitili jäädytetty neljäksi viikoksi vastaiskuna.

Mutta työkkäri sentään kommentoi. Uhkapeli ei näy herättävän intohimoja kommunisteissa.

Kyllä minä "avarakatsanto" elänyt olen, olen vain hankkinut kiksini muualta kuten purjehtimisesta ja matkailusta. Pelaaminen ei ole minun lajini.

29 kesää purjehdin ja nyt olen siirtynyt maallisempiin harrastuksiin ja kierrellyt toistakymmentä vuotta Nord Capin ja Rooman väliä aikani kuluksi.

Kyllä elämää on ilman pelejäkin.

• Työeläkeläinen kirjoitti:

Kyllä minä "avarakatsanto" elänyt olen, olen vain hankkinut kiksini muualta kuten purjehtimisesta ja matkailusta. Pelaaminen ei ole minun lajini.

29 kesää purjehdin ja nyt olen siirtynyt maallisempiin harrastuksiin ja kierrellyt toistakymmentä vuotta Nord Capin ja Rooman väliä aikani kuluksi.

Kyllä elämää on ilman pelejäkin.

Tottahan tuo on ja luojan lykky ette katsellut miehuutesi voimina "tappajahaita". Olis vielä jäänyt purjehtiminenkin. :)

Mutta kierrä maailmaa. Monta vuotta olen itse haaveillut elämysmatkasta Muurmanskiin ja Argangeliin; kävis vielä vanhassa ryssänmaassa missä Lenin-patsaat olis pystyssä, romuttunutta militariaa joka puolella ja geigermittari rätisisi. Istuis baarissa paikallisten kanssa pipo päässä, parta ajamatta, söis borssikeittoa ja jois viinaa. Juttelis venäläisten kanssa ja löis kännissä kättä päälle. Ottas Stubbin malliin selfieitä ja lähettäis niitä facebookkiin jos venäjällä nyt facebookki toimii.

Mutta ei; Putin teki veli venäläisestä vihollisen. Ajoi sen kiihkoon ja nyt se vihaa minua.

Mutta matkaile työkkäri niin kauan kuin kunto kestää. Kun ikää tulee tarpeeksi niin mitä sitä enää muuta kuin kerää kokemuksia.

• oma asia

Omapa on syysi jos hävisit tai voitit. Mikä on demaripuolueen kanta uhkapeleihin?

• Ei ne työväenyhdistyksessä ota kantaa moiseen. Häviävät itse.

Joulunpyhinä duunissa on puoluetoverin kanssa tarkoitus vetää kuudensadan kimppa. Katotaan miten menee ja jos vanhat merkit pitää paikkaansa niin toverin kanssa pitää keväällä saada suurempi voitto jotta tappiot saa kuitattua.

Mutta tämä on taas vaan meidän demarien ongelma.

Mutta käy joskus kaupassa vaikka aamulla ja katso kun mummot ja vaarit on varanneet kaksi konetta yhtäaikaa ja tunkevat noihin mokomiin kolikkosyöppöihin eläkerahansa.

Edelleen; eikö kommunisteilla ole mitään kantaa uhkapeleihin?

• avarakatsanto kirjoitti:

Ei ne työväenyhdistyksessä ota kantaa moiseen. Häviävät itse.

Joulunpyhinä duunissa on puoluetoverin kanssa tarkoitus vetää kuudensadan kimppa. Katotaan miten menee ja jos vanhat merkit pitää paikkaansa niin toverin kanssa pitää keväällä saada suurempi voitto jotta tappiot saa kuitattua.

Mutta tämä on taas vaan meidän demarien ongelma.

Mutta käy joskus kaupassa vaikka aamulla ja katso kun mummot ja vaarit on varanneet kaksi konetta yhtäaikaa ja tunkevat noihin mokomiin kolikkosyöppöihin eläkerahansa.

Edelleen; eikö kommunisteilla ole mitään kantaa uhkapeleihin?

Se on katsos uhkapeliä koko kommunismi!

• Kalle ei onneksi ole tähän ikään mennessä (60 ) tarvinnut vielä uhkapelejä pelata.

Hyvä näin.

......................

• Taivasosio 2.

Voi Luoja miten tylsää porukkaa tällä palstalla on.

Onko kukaan teistä koskaan elänyt?

Kaipaan vanhaa Wäinää. Hän sentään kännipäissään touhus. Vom-vainaa oli kuin työkkäri, tosikko. Ruskis eli toisella planeetalla ja käsittääkseni nyt istuu joko linnassa tai hourulassa sen jälkeen kun uhkasi aseella ihmisiä koulussa vaikka ase osoittautuikin myöhemmin lekkipyssyksi, kommunisti aapo ei vfarmaan vieläkään pysty tienaamaan omin voimin leipää pöytään...

Mutta että sinäkin Kalle? Olisit edes jättänyt kertomatta moisen. Ei se ole mies eikä mikään joka pajatsoa pelkää.

• fsfsfs

Mikä lie Kokoomuksen kanta? Onks tietoo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1341
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1241
    3. 64
      1240
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1225
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      857
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      686
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      618
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      592
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      307
      555
    Aihe