Miksi JT ja Mormonit kirjoittivat toisen raamatun?

asianajaja 007

Ihmetyttää minkä takia Jehovan Todistajilla jaMormoneilla on niin raamatusta poikkeava oma aapisensa?
Kun tutkii UM käännöstä ja Morm.kirjaa niin ei voi muuta kuin todeta.EKSYTYS on eksytys.Harha ja valhe ovat sokaisseet nämä etsivät sielut.
Raamatusta on otettu pala sieltä pala täältä ja kirjoitettu lopulta ovelasti asia aivan joksikin muuksi.mitä se raamatussa on.
Jopa Pyhästä Hengestä on tehty persoonaton.vaikka Hän raamatun mukaan on kolmiyhteisen Jumalan kolmas Persoona.
ja kaikesta .muusta puhumattakaan.
Mormonien satujen kirja on ihan omaa luokkaansa.
Miten edes jt voivat itsekään uskoa olevansa Kristittyjä kun muut Kristityt ovat kaikki asiasta erimieltä.Herätkää itse Jehovan todistajat ja mormonit.
Ettehän suvaitse edes toistenne oppeja saatikka muiden kristittyjen oikeassa uskossa olevien puhdasta raamattuun pohjautuvaa opetusta pelastuksest ja armotaloudesta.HERÄTKÄÄ.

21

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luk. 18:10-14

>> Miten edes jt voivat itsekään uskoa olevansa Kristittyjä kun muut Kristityt ovat kaikki asiasta erimieltä.Herätkää itse Jehovan todistajat ja mormonit.

Raamatun kirjoittaneet juutalaiset ovat moteistejä eivätkä tunnusta kolminaisuusoppia.

Kolmianisuusoppi on jälkikäteisesti Nikean kirkolliskokouksen kirkonisien totalitärisellä tavalla suljetuista kabineteistaan sanelema pakko-oppi.

Sittemmin se vei tuota "ainoaa oikeaa rakkauden" pakko-oppiaan, tuohoamalla, ryöstämällä, polttamalla, ristämällä, alistamalla, raiskaamalla ja laajamittaisella tappamamisella.

- http://fi.wikipedia.org/wiki/Ristiretki

- http://fi.wikipedia.org/wiki/Ensimmäinen_ristiretki

Kristillisen rakkauden sanoma; Käänny pakko-oppiimme tai ryöstämme, raiskaamme ja tapamme sinut.

Nyt sitten aloituksen asianajaja vaikuttaa olevan melkoisen saatanallisia oppihistorioita puolustamassa ja niille kumartamassa.

>> Ettehän suvaitse edes toistenne oppeja saatikka muiden kristittyjen oikeassa uskossa olevien puhdasta raamattuun pohjautuvaa opetusta pelastuksest ja armotaloudesta.HERÄTKÄÄ.

Mihin pyrit noilla toistuvilla ja sokean itsehurskatelevilla sylkemisilläsi, joissa "oikea usko" on pelkkä keppihevonen?

Kannustan kuiten painamaan syvälle omavahurshurskaaseen mieleen alla olevan kristillisyyden aivan perusperiaatteen.

Luk. 18:10-14

9 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän kertomuksen:

10 "Kaksi miestä meni temppeliin rukoilemaan. Toinen oli fariseus, toinen publikaani. 11 Fariseus asettui paikalleen seisomaan ja rukoili itsekseen: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, rosvot, huijarit, huorintekijät tai vaikkapa tuo publikaani. 12 Minä paastoan kahdesti viikossa ja maksan kymmenykset kaikesta, siitäkin mitä ostan.'

13 Publikaani seisoi taempana. Hän ei tohtinut edes kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen!'

14 [i] "Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei.* Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan."

• GAL.1:8. Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.

• iikonä nähnykkää

***Jopa Pyhästä Hengestä on tehty persoonaton.vaikka Hän raamatun mukaan on kolmiyhteisen Jumalan kolmas Persoona.**

annappas tännekin semmoinen jae
      joka tommottis kertoo?

MIKÄ raamatujae sannoopi et
      pyh.henki on
      *kolmiyhteisen Jumalan kolmas Persoona*

mun KR-38 :ssa ei ole olleskaan
      sanaa *kolmiyhteinen*,
      mikäs raamatunkäänös sulla onkaan
      kun semmottis lukkee?

• siis HÄH ?

***Miksi JT ja Mormonit kirjoittivat toisen raamatun?***

häh? siis HÄH ?
      millos mormoonit on RAAMATUN kirjottaneet?

ei ne mulle o koskaan semmosta näyttäneet?

• BIBLE asks

onkos kirjastoissa tuota Mormonien RAAMATTUA?

Mormonin kirjahan kertoo sen SMITHIN houreista,
        eikä ne sitä RAAMATUKSI sano kylläkään---

• __TIRSK__

Miten edes jt voivat itsekään uskoa olevansa Kristittyjä
      kun muut Kristityt ovat kaikki asiasta erimieltä.**'

joo, ei suvaihe Suatanakkaa niihe-JT- oppija.......
      hahahah hihihihi

• Etsivä löytääpi

iikonä nähnykkää 11.12.2014 14:

" mun KR-38 :ssa ei ole olleskaan sanaa *kolmiyhteinen*, "

-Haluaisitko sanan, vai ymmärryksen ?

Ilmeisesti tabuja lahkolaiselle ovat jakeet
        2 kor. 3:17
        jes 40:13,14,18
        Ef 4:30
        1 Kr. 12:11
        Rm 8:26, 27
        Joh. 14:26

joissa, niin, ei löydy sitä sähkönkaltaisen voiman pilkkanimeä, vaan, luepa, Persoonallisuus.

• NIMI ? JAE ?
        Etsivä löytääpi kirjoitti:

iikonä nähnykkää 11.12.2014 14:

" mun KR-38 :ssa ei ole olleskaan sanaa *kolmiyhteinen*, "

-Haluaisitko sanan, vai ymmärryksen ?

Ilmeisesti tabuja lahkolaiselle ovat jakeet
        2 kor. 3:17
        jes 40:13,14,18
        Ef 4:30
        1 Kr. 12:11
        Rm 8:26, 27
        Joh. 14:26

joissa, niin, ei löydy sitä sähkönkaltaisen voiman pilkkanimeä, vaan, luepa, Persoonallisuus.

mikäpäs tämän voeman PERSOONANIMI onkaan?

Jumalan nimi on JEHOVA,
        Jumalan Pojan nimi on JEESUS,

mikäs sen kolomannen perssoonan nimi on ?

NIMI ? missähän jakkeessa lukkoopi ?

• Tuossahan tuo
        NIMI ? JAE ? kirjoitti:

Jumalan nimi on JEHOVA,

Pyhän Hengen nimi on Puolustaja.

Joh. 14:
        16. Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, 
        17. totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

Huomaa persoonapronomini "hän".

• Tässä myös
        NIMI ? JAE ? kirjoitti:

Jumalan nimi on JEHOVA,

Joh. 16:
        7 Mutta minä sanon teille totuuden: teille on hyödyksi, että minä menen pois. Ellen mene, ei Puolustaja voi tulla luoksenne. Mutta mentyäni pois minä lähetän hänet luoksenne

• nolnolseihtemän

voeman nimihän onnii
      JAMES PONTTI

kavereille 007

• jösses

Vaikka map-kirkko ja vt-seura molemmat sooloilevat enkä tunnusta kumpaakaan, täytyy todeta mormonien silti menevän höpönlööperissä astetta pidemmälle.

Mormonin kirja on kaukana mistään raamatusta.
        Hulluja silti molemmat.

• kgb/cia

Miksi JT ja Mormonit kirjoittivat toisen raamatun?

Ettekö nyt ymmärrä että 007 paljastaa tässä, että he yhdessä ovat kirjoittaneet toisen raamatun.

Nyt herää kysyms, kuka kirjoitti ensimmäisen? Jäämme jännityksellä odottamaa Bondin seuraavaa salaista raporttia.

• Ann NA

ma luen enempi Kalevi Poeg

• veli vilkas

Se on katsos nin että kun Raamatusta ei löydy tukea opeilemme niin piti tehdä oma versio, nyt ristiriita on poistettu. käytännöllistä eikö totta?

• Muutoksenhaku

Paavali käyttu Jumalasta persoonanimeä Jumala, Raamatussa, UM:sta en mene sanomaan.
        Jos Pyhä Henki on Raamatussa, Jumalaa ilmaisemassa, toki voisi kuvitella vielä siihenkin viittaavan nimen, mutta huono se on meikäläisten siitä kai valitusta esittää ?

• Mitä vielä

nyt ristiriita on poistettu.

Luulet vaan.

• Nimi löytyy
        Muutoksenhaku kirjoitti:

Paavali käyttu Jumalasta persoonanimeä Jumala, Raamatussa, UM:sta en mene sanomaan.
        Jos Pyhä Henki on Raamatussa, Jumalaa ilmaisemassa, toki voisi kuvitella vielä siihenkin viittaavan nimen, mutta huono se on meikäläisten siitä kai valitusta esittää ?

Pyhä Henki on Puolustaja.

Joh. 16: 7 Mutta minä sanon teille totuuden: teille on hyödyksi, että minä menen pois. Ellen mene, ei Puolustaja voi tulla luoksenne. Mutta mentyäni pois minä lähetän hänet luoksenne

• Kuka on puolustaja?
        Muutoksenhaku kirjoitti:

Ps.18: 47 Herra elää!
        Kiitetty olkoon puolustajani,
        ylistetty Jumala, minun turvani!

• joukkuepeliä
        Mitä vielä kirjoitti:

nyt ristiriita on poistettu.

Luulet vaan.

Sebaot onkin hyökkääjä ?

• kakakakkakakakaka

Mitä vikaa on JT UM käännöksessä???????????????????

Kaikki Raamatut pitäisi kirjoittaa samoin UM käännös on kirjoitettu...KUULUUKO!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2404
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1812
    3. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1471
    4. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1396
    5. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      57
      1347
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      185
      1204
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1140
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1015
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      951
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      134
      830
    Aihe