Jumalan profeetta Jukka T Nieminen profetoi aikoinaan, että Suomi ei mene EU:hun. Aika pahasti profetia meni pieleen...
Pieleen mennyt profetia
37
2747
Vastaukset
- kosminen hienosäätö
Valo lisääntyy...
- Näkökulmaa
Muistan kyllä hyvin J Niemisen.
En suhtaunut silloin,enkä nytkään vakavasti niihin henkilöihin,joita tituleerataan siviiliammatin mukaan missään seurakunnassa,enkä liiemmin semmoisiin seurakuntiin.
Vai miltä se nyt kuulostaa"Todistuksen kertoo meille merikapteeni Nieminen."- kirkot-on-syntiä
Ammatin maininta on raamatullista. Apostolit olivat kalastajia ja Pietari viipyi muuan nahkuri Simonin luona...
Niin, ammatti mainittiin tuolloin sen vuoksi, että kyettiin erottamaan samannimiset henkilöt toisistaan ammatin tai jonkin muun lisänimen perusteella, esim. paikkakunnan nimen mukaan... - Näkökulmaa
kirkot-on-syntiä kirjoitti:
Ammatin maininta on raamatullista. Apostolit olivat kalastajia ja Pietari viipyi muuan nahkuri Simonin luona...
Niin, ammatti mainittiin tuolloin sen vuoksi, että kyettiin erottamaan samannimiset henkilöt toisistaan ammatin tai jonkin muun lisänimen perusteella, esim. paikkakunnan nimen mukaan...Ei se ole nykyään raamatullista,vaan ammatin maininnalla pyritään nostamaan ihminen jalustalle.
Silloin kun kusipää ylennetään enkeliksi,pitäisi jo hälytyskellojen alkaa soida pikku päissänne,niissä jumalattomissa seurakunnissanne.. - 1254
Näkökulmaa kirjoitti:
Ei se ole nykyään raamatullista,vaan ammatin maininnalla pyritään nostamaan ihminen jalustalle.
Silloin kun kusipää ylennetään enkeliksi,pitäisi jo hälytyskellojen alkaa soida pikku päissänne,niissä jumalattomissa seurakunnissanne..Pekka Reinikainen ei saa olla vaan Pekka Reinikainen, vaan lääkäri Pekka Reinikainen. Joka ikinen kerta, kun Patmoksen ohjelmia kuuntelee.
- jovm
Tuota 'ennustusta' en henkilökohtaisesti ole ollut kullemassa, mutta kylläkin Oromyllyn leirikeskuksessa Jukka Niemiselle uskotun iltahartauden pitämisen (yleensä 10-15 min), joka venyi yli kahdeksi tunniksi. En osallistunut tuohon iltatilaisuuteen, mutta huoneeseeni kuului kovaäänisten kautta hänen puheensa. Nieminen ennusti, että Suomea odottaa vaikeat ajat ja presidentti Koivisto valitaan poikkeusoloissa kolmannelle kaudelle.
Nieminen 'profetoimista' oli ahdistavaa kuunnella. Siksi lähdinkin Oromyllyn upeaan luontoon kävelemään, mutta palatessani hän puhui yhä. Ei ollut kiva kokemus, mutta ei aikamme hengellisellä kentällä poikkeuksellinen.
Googletin hakusanoilla 'jukka t nieminen' tietoa tästä merikapteenista, ja löytyi mm seuraavanlainen profetia vuodelta 2011 (viittaa maanjäristykseen):
“Te tulette näkemään murtuman yhdessä kohden tätä maata.
Ja se alkaa Nastolan eteläpuolitse. Se ohittaa Kouvolan.
Se ohittaa Luumäen etelästä. Se menee Lappeenrannan lähelle.
Kääntyy 90 astetta oikealle ja menee läpi Ylämaan. Jatkaa idän puolelle matkaa.
Ja tuon repeämän, niin kuin suuren vaon, leveys on yksi vakomitta (192 m) ja rajan toisella puolella sen leveys kolminkertaistuu.”
Nämä oman päänsä näkyjä Herran sanana julistavat saavat aikaan paljon sekaannusta ja hämminkiä seurakunnissa. Onnistuvatko hajotustyössään siksi, että päivinämme uskovat tuntevat paremmin päivälehtien kirjoitukset kuin Raamatun Sanan?- KTSEiKirj
Tuohan on kestopovaus jota lössi tyrkyttää joka presidentin aikana. Viimeksi oli että " Suomea odottaa vaikeat ajat ja presidentti Halonen valitaan poikkeusoloissa kolmannelle kaudelle."
- Näkökulmaa
KTSEiKirj kirjoitti:
Tuohan on kestopovaus jota lössi tyrkyttää joka presidentin aikana. Viimeksi oli että " Suomea odottaa vaikeat ajat ja presidentti Halonen valitaan poikkeusoloissa kolmannelle kaudelle."
En tiedä,mutta arvelen,että jos joku on povannut Halosta jatkoon,on povari ollut perkeleellinen porvari,ja maanpetturi.
Tämä kirottu nainen myötävaikutti kaikenlaisen paheellisuuden jyrkkään lisääntymiseen maassamme. - jovm
Oletko täynnä katkeruutta ? Halonen oli kansan valitsema prersidentti 12 vuotta. Hyvä vai huono, kirottu vai siunattu, on kokonaan toinen asia, mutta kansan enemistö valitsi hänet suoralla kansanvaalilla. Tätä kutsutaan demokratiaksi. Jeesuksen hallitsemista kuvataan Raamatussa herraudeksi. Siinä on vissi ero kuin yöllä ja päivällä.
Näkökulmaa kirjoitti:
En tiedä,mutta arvelen,että jos joku on povannut Halosta jatkoon,on povari ollut perkeleellinen porvari,ja maanpetturi.
Tämä kirottu nainen myötävaikutti kaikenlaisen paheellisuuden jyrkkään lisääntymiseen maassamme.Juu, minustakin Tarja oli hyvä pressa. Kahdesti äänestin.
- Näkökulmaa
jovm kirjoitti:
Oletko täynnä katkeruutta ? Halonen oli kansan valitsema prersidentti 12 vuotta. Hyvä vai huono, kirottu vai siunattu, on kokonaan toinen asia, mutta kansan enemistö valitsi hänet suoralla kansanvaalilla. Tätä kutsutaan demokratiaksi. Jeesuksen hallitsemista kuvataan Raamatussa herraudeksi. Siinä on vissi ero kuin yöllä ja päivällä.
Kansan enemmistö äänesti myös porvarit uudelleen valtaan,ja nyt valittavat.
Yksikin vanhus joka kituuttelee pienellä kansaneläkkeellä,äänesti porvareita.
Nyt saatuaan tietää että hyvin todennäköisesti menettää vielä kotinsa asumistukien pienennyttyä,surkuttelee tilannettaan,kun ei kuulemma ole edes lääkkeisiin varaa.
Mummeli sai kuitenkin mitä kerjäsikin äänestyskäyttäytymisellään,kuten te muutkin.
Minua on turha alkaa syytellä katkeraksi,.Olen selviytyjä ja pärjään tilanteissa missä useammat eivät.
Kuitenkaan en ole varakas.
Viimeisenä haudallani ei seiso Halonen,vaan Jeesus Kristus.
Jollei niin käy olen pahemmassa kuin pulassa. - perätönväite
RepeRuutikallo kirjoitti:
Juu, minustakin Tarja oli hyvä pressa. Kahdesti äänestin.
Mitä hyvää siinä sitten oli???
- KTSEiKirj
Nyt ei keskusteltu presidenteistä vaan turhislössin povauksista.
Mitä Saleen tulee, niin kannatan:
"Iranin ydinohjelmasta tänään saavutettu sopimus on merkittävä askel pyrkimyksessä koko Lähi-idän vakauteen, toteaa presidentti Sauli Niinistö lausunnossaan.
Niinistön mukaan Iran varmistaa ratkaisullaan, että sen ydinohjelma on rauhanomainen ja tulee myös pysymään sellaisena."
http://www.kaleva.fi/uutiset/ulkomaat/presidentti-niinisto-iranin-ydinsopu-merkittava-lahi-idan-vakaudelle/702188/
LOISTAVAA!!!!!
HYVÄ SALE!!! - Näkökulmaa
Iranilla on öljyä,se on hyvä neuvotteluvaltti.
- UneliasEspoossa
KTSEiKirj kirjoitti:
Nyt ei keskusteltu presidenteistä vaan turhislössin povauksista.
Mitä Saleen tulee, niin kannatan:
"Iranin ydinohjelmasta tänään saavutettu sopimus on merkittävä askel pyrkimyksessä koko Lähi-idän vakauteen, toteaa presidentti Sauli Niinistö lausunnossaan.
Niinistön mukaan Iran varmistaa ratkaisullaan, että sen ydinohjelma on rauhanomainen ja tulee myös pysymään sellaisena."
http://www.kaleva.fi/uutiset/ulkomaat/presidentti-niinisto-iranin-ydinsopu-merkittava-lahi-idan-vakaudelle/702188/
LOISTAVAA!!!!!
HYVÄ SALE!!!Iran ei tarvitse rauhanomaista ydinohjelmaa mihinkään - siellä on öljyä ja aurinkoa. Iranin ydinvoimaohjelman tarkoitus on hankkia pommi. Joka muuta väittää, voi ostaa minulta Eiffelin tornin. Halvalla.
- SynnilläPalkkansa
KTSEiKirj kirjoitti:
...kaksi kautta riitti tuomaan suomelle kuriuksen vitsan!
- Uskova2
Jumala puhuu vain Sanansa kautta. Jos profetia ei löydy Raamatusta, niin se ei ole Jumalan puhetta. Vain katolinen ja helluntailainen eksytys uskoo Jumalan ilmoituksen jatkuvan Raamatun valmistumisen jälkeen.
- fda
Neuvostoliitto valtaa Suomen. Illuminaatit teurastaa melkein kaikki, ihmiset sirumerkitään vuoteen 2005 mennessä. 2012 maailmanlopun varjolla saatananpalvojat tekee rituaalin, jonka jälkeen samantien Antikristus ottaa vallan yk:ssa. Onhan näitä epäonnistuneita ja täydellisen älyvapaita fantasioita monikin levitellyt. Varmaan ovat keksimässä uusia narratakseen yksinkertaisia ja herkkäuskoisia.
- fda
Yurki ennustanut 2022 tempauksen. Sekin tulee sitten "yllätyksenä" kun mitään ei tapahdu. Mutta ainakin jotkut saivat pelätä pitkän osan elämästään sitä hetkeä odotellen.
- Näkökulmaa
Mistä tiedät etteikö peto olisi jo ottanut valtaa yk:ssa.
Kun puhut antikristuksesta,joka on henkiolento,voisi puhua antikristillisestä tapahtumasta.Koko suomi on antikristillinen nykyään.En usko että ymmärrät tarkoitusta,jollet tunne raamattua.
- Merikapteeni
Tuo merikapteeni Jukka T Nieminen ei ole Jumalan profeetta !
Olen kuullut henk koht paljon hänen ennustelujaan, jotka eivät ole pitäneet paikkansa !
On siis kyseessä ennustelija eikä mikään Jumalan profeetta !
Hän lainasi muiden ennustelijoiden sanoja ja juttuja, ja 80 luvulla hän ennusteli jo, että piti jauhoja sun muuta kerätä, kun Venäjä miehittää Suomen !
Eli yleisiä ja sitten vielä yksityisiä ennusteluja kyllä riitti, mutta Jumala ei ollut niiden takana, vaan Jukka ennusteli vain oman sielunsa liikeitä ja niiden liikkeiden ja uskomuksiensa mukaan siis !
Niin paljon meni kaikki pieleen, että sen perusteella voin jo varmasti sanoa, että kyseessä ei ole mikään Jumalan profeetta !
Tuokin kertoi jo aikoinaan paljon, että häntä piti esitellä "Merikapteeniksi" !
Siis täysin turha titteli, mutta itseä piti jotenkin päästä korottamaan !
Eli hedelmistään te heidät tunnistatte ja vääristä ennusteluista ! - Voihanvitalis
Tässä yksi pieleen mennyt profetia. Kipinä-Lehti 4.1996. Mies kohtasi Jumalan: Mutta Herra puhui Daavidille hyvin selvästi sanoen, haluan sinun menevän vlmistamaan perhettäsi kohtaamaan minut. Vielä Herra sanoi: Kerro koko maailmalle, että tulen noutamaan lapsiani maan päältä ennen vuotta 2000. Viesti oli aivan selvä.
- Näkökulmaa
Olen vakuuttunut siitä,että useimmat niinsanotut "taivaskäynnit" ovat saatanan valmistamia petoksia.
Samoin helvettikäynnit.Baxteria pidän pahimpana valehtelijana sekä vääränä todistajana,sekä monia muita saatanan pettämiä.
No saivathan he hyvät rahat kertomuksistaan myytyjen kirjojen avulla.
Jenkit osaa rahanteon.
Teille jokainen hurmahenki tuntuu olevan oikea profeetta, riittää jos hän vain ennustelee jotakin.
Näissä päivissä ei Jumalan oikeita palvelijoita tunnu olevan, ja teidänkin olisi jo syytä herätä tähän aikaan.
Tämä olisi totuutta, mutta totuus ei tämän ajan ihmistä kiinnosta.- ulkokultainen
Sinä Mikko se olet itse muka sopiva kehoittamaan !
Kun et itse ole Totuutta löytänyt, vaan levittelet valheitasi täälläkin !
Olet juuri tuollainen samankaltainen hurmahenki ihan itse !
Mieti sitä ihan keskenäsi Mikko ! ulkokultainen kirjoitti:
Sinä Mikko se olet itse muka sopiva kehoittamaan !
Kun et itse ole Totuutta löytänyt, vaan levittelet valheitasi täälläkin !
Olet juuri tuollainen samankaltainen hurmahenki ihan itse !
Mieti sitä ihan keskenäsi Mikko !Minä esiinnyn omalla nimelläni, ja olen antanut itseni siis teidän kaikkien tutkittavaksi, enkä salaa mitään, kuten sinä, ja muut täällä tekevät.
Et sinä ole minua saanut mistään vielä kiinni, mutta itse et edes uskalla koiettaa, että saadaanko sinut valheista kiinni, kun sukellat salnimesi taakse piiloon, jos tilanne käy ahdistavaksi.
Sen kaltaisia eivät ole Jumalan pyhät, vaan maailman lapset, joilla ei ole edes häpeän tunnetta epäjaloista tavoistaan.- ulkokultainen
mikko.ainasoja kirjoitti:
Minä esiinnyn omalla nimelläni, ja olen antanut itseni siis teidän kaikkien tutkittavaksi, enkä salaa mitään, kuten sinä, ja muut täällä tekevät.
Et sinä ole minua saanut mistään vielä kiinni, mutta itse et edes uskalla koiettaa, että saadaanko sinut valheista kiinni, kun sukellat salnimesi taakse piiloon, jos tilanne käy ahdistavaksi.
Sen kaltaisia eivät ole Jumalan pyhät, vaan maailman lapset, joilla ei ole edes häpeän tunnetta epäjaloista tavoistaan.Taas tätä samaa itsensä korottamista Mikko !
Ihan sama väärä sydämen asenne kuin seuraavassa:
9 Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."
Sinä Mikko siis kuulut noihin samoihin fariseuksiin, jotka luottivat itseensä !
On se ylpeys tiukassa sinussa !
Ja kuitenkin luuet kykeneväsi synnittömyyteen, vaikka elät siis ylpeydessäsi !
Mark. 7:20 Ja hän sanoi: "Mikä ihmisestä lähtee ulos, se saastuttaa ihmisen.
21 Sillä sisästä, ihmisten sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, haureudet, varkaudet, murhat,
22 aviorikokset, ahneus, häijyys, petollisuus, irstaus, pahansuonti, jumalanpilkka, ylpeys, mielettömyys.
23 Kaikki tämä paha lähtee sisästä ulos ja saastuttaa ihmisen."
Siis Mikko ylpeys on SYNTIÄ, ja sinä olet syvässä paatumuksessasi ja syvässä sokeudessasi, kuten nuo fariseuksetkin sinä olet jo pitkään elänyt siis synnissä !
Herää jo Mikko ! ulkokultainen kirjoitti:
Taas tätä samaa itsensä korottamista Mikko !
Ihan sama väärä sydämen asenne kuin seuraavassa:
9 Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."
Sinä Mikko siis kuulut noihin samoihin fariseuksiin, jotka luottivat itseensä !
On se ylpeys tiukassa sinussa !
Ja kuitenkin luuet kykeneväsi synnittömyyteen, vaikka elät siis ylpeydessäsi !
Mark. 7:20 Ja hän sanoi: "Mikä ihmisestä lähtee ulos, se saastuttaa ihmisen.
21 Sillä sisästä, ihmisten sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, haureudet, varkaudet, murhat,
22 aviorikokset, ahneus, häijyys, petollisuus, irstaus, pahansuonti, jumalanpilkka, ylpeys, mielettömyys.
23 Kaikki tämä paha lähtee sisästä ulos ja saastuttaa ihmisen."
Siis Mikko ylpeys on SYNTIÄ, ja sinä olet syvässä paatumuksessasi ja syvässä sokeudessasi, kuten nuo fariseuksetkin sinä olet jo pitkään elänyt siis synnissä !
Herää jo Mikko !Häpeä käytöstäsi.
- ulkokultainen
mikko.ainasoja kirjoitti:
Häpeä käytöstäsi.
Pitääkö minun siis hävetä Totuuden sanomista ???
Katso jo peiliin Mikko !
- woewow
Ulkopolitiikassa on paras kuunnella ulkopolitiikan asiantuntijoita, eikä profeettoja. Kristillisyys ei tee kenestäkään joka alan asiantuntijaa.
- Näkökulmaa
Eihän ne politiikotkaan kuuntele asiantuntijoita,vaan tekevät kuten brysselin pirut käskevät,no toki he saavat siitä maksun,mutta kuitenkin.
Toisaalta ei edes paras asiantuntija kykene ennakoimaan maailman tilannetta varmuudella,sillä sodat tai terrori-iskut tulevat ylättäen.Ehkä ne järjestetään usasta käsin,jonkun ryhmän toimesta,joka sodista hyötyy,ja tuskin he niistä suunnitelmistaan huutelevat medialle.
Raamatussa sensijaan on kerrottu mitä tulee tapahtumaan,ja vieläpä tarkasti.
En käy tästä väittelemään,sillä politiikkoja pidän saatanan renkeinä,joissa ei totuutta ole eikä voisi olla,kuten ei ole saatanassakaan,joka on valheen isä.
Vanhan Testamentin aikana kivitettiin kuoliaxi väärästä hengen sanomista ,, mutta Uuden liitton aikana ei edes erotetaan seurakunnasta. Niin voiko sellainen edes olla Jeesuxen Keho ?
- Näkökulmaa
Tuskimpa on.
Eipä mikään ihme että seurakunnat on täynnään juoruakkoja ym muita pahanpuhujia,sekä noitia.
Jumalan seurakunta ei edes tarkoita jotakin tiettyä ihmiskäsin rakennettua rakennusta.
Se tarkoittaa jokaista ihmistä joka on Jeesuksen Kristuksen palvelija.Uudestisyntyneitä ja Pyhässä Hengessä olevia parannusta tekeviä Jumalan palvelijoita.
- revolutionx
Kokemukseni ovat jokseenkin samoja kuin monilla teistä. Nykyajan profeetat ovat 99% huijareita. Niin monta profetiaa jotka mullakin on tallessa paperiversiona, ovat menneet täysin pieleen kuten tämä Niemisenkin profetia. Venäjälle piti tulla valtava herätys kun se vapautui, mutta todellisuudessa vain pieni joukko oikeasti heräsi. Suomeen pitäisi tulla valtava herätys jossa miljoona pelastuu!!
Tämänkö ylpeän ja ahneen kansan keskelle tulisi vielä herätys, mahdotonta. Ellei venäjä tule ja jyrää tätä maata niin on turha ennustella herätyksiä, pikemminkin tulee se pimeä yö ja vainon aika josta esm. Matteus 25 kertoo. - päikkäri
Suomen kansalla on huutava pula parannus saarnaajista jotka saarnaavat kaikkea tätä mailmallisuutta synnin saastaa ja lokaa vastaan, mutta siinäkin käy niin kuin Jeremialla,
saa kansan pilkan ja vihan vastaansa, mutta parannus saarnojen myötä voisi edes joku harva
tulla synnin tuntoon tehdä parannuksen, kääntyä ja löytää Jeesuksen! Mutta jos joku seurakunnissa alkaa saarnaamaan totuutta ja sanooa asiat suoraan niin vierailut jäävät siihen yhteen kertaan.
Näin pitälle on luopumus mennyt suomenkin siionissa. Synnistä ei juuri saarnata koska pelätään että katoaa kuulijat, menee virka ja turvatut kuukausitulot. Hinta totuudesta on nykyään liian kallis! - niinpä-
Leif Norrgård, joka tunnetaan myös nimellä Yakov, sai vuosia sitten näyn, jossa hän kuuli Daavidin äänen sanovan, että Suomen lippu revitään alas vuonna 2018. Tämä profetia ei toteutunut. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15281639/leif-norgadin-(yakov)-profetia-suomelle-2018
- AikaPäättymässä
Tutki ratkaisuja, mitä ehkä sinä vuonna tehty eduskunnassa/hallituksessa? Oliko joitain muitakin Raamatun Jumalan tahdon vastaisia, kuin homolesboavioliittojen allekirjoitukset aiemmin? Itseasiassa, Tuomiot alkavat Raamatun mukaan Jumalan Huoneista, eli kaikki Kirkkokunnat saavat tuta teoistaan, ja koko kansa kärsii siitä. Näiden raiskaajien tunngeksinta kotoSuomeen on vasta Tuomioiden esileikkiä. Sodoman synneistä, joita irstauksien lisäksi on köyhien syrjintä, tulee Pietarin 2kirjeen mukaan KUUMAT OLOT (RK38)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904