http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/rattijuoppo-ajoi-poliisia-karkuun-kyydissa-kuusi-ihmista/4602380
Jos saa itsensä lisäksi 6 ihmistä Nissan Micraan, on melkoinen jonglööri.
On se todella taitava gurgo!
5
123
Vastaukset
- Micra = tila-auto
osa oli lapsia....
- PS silloin voittoon
olen köyhän asialla
eli Kremlin
USA:n raakaöljyn hinta on menossa ALLE 60 DOLLARIN
juuri näillä hetkillä
se pudottaa ruplaa Venäjällä
öljyn hintaan ei voi vaikuttaa Venäjän pankki
Pankki nosti ohjauskoron tänään 10,5 prosenttiin
estääkseen ruplan laskun ja valuuttapaon
Mutta rupla laskee koska öljy laskee
Köyhä Putin rakentaa jättiläisarmeijaa
ja ydinaselaivastoa
kaikki ruostuvat ennen pitkää nurkassa
yhteiskuntaa ei kehitetä eikä pystytä koska ei ole valmiuksia
ei osata rakentaa tietokonetta ei autoa ei öljylaitteita ei
kännykkää ei yhtään mitään
Siksi olen nyt köyhän asialla
Köyhä
äänestä perussuomalaisia ettei meistä tule köyhiä kuin Putinin maassa
siksikin Perussuomi
Vaalit ovat huhtikuussa 2015
https://www.suomenuutiset.fi/ruohonen-lerner-sotesta-kunnille-iso-lasku/ - Tarina kertoo että
tuolla juoppokuskilla oli kuulemma vielä Stiga-rattikelkka persuksissaan ja 8 -hengen kanootti katolla. Kuski huusi ihan homona JIIIIHHHAAATA kun poliisit ajoivat takaa.
- Jäätyään kiinni
tuo elämäntaparattijuoppo ilmoitti poliiseille, käräjätuomarille ja vahtimestareille
"julkistavansa kaiken kotisivuillaan". Poliisit nauroivat pamputaessaan tuota pervoa. - Onko tuo Nissan
Micra varastettu??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342549
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺292209- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191428En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91297Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811079