mä en kestä...

en en en en...

Mä en haluu et Sex and the city loppuu! en haluu!!! ei ei "nyyh"...Tuleekohan millon uusinnat ihan ensimmäisestä jaksosta asti? Mä oon seurannu tota sarjaa vuodesta toiseen, enkä vaan nyt pysty yhtäkkiä luopumaan siitä. Vituttaa ihan perkeleesti...Tuleekohan joku samanlainen sarja,jossa nuoremmat näyttelijät? Jossa ois elämää Manhattanilla...

15

2089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä kiroile täällä

      ei ole hyvä, kun kiroilet. ei sovi sarjan imagoon. miks huudat noin? kirjoita asiallinen toivomus maikkarille, niin voit saada jotain aikasex.

      • ja minähän kiroilen niin pa...

        ...sitäpaitsi Samathakin käyttää V-sanaa ;)


      • Vee-tyylikäs
        ja minähän kiroilen niin pa... kirjoitti:

        ...sitäpaitsi Samathakin käyttää V-sanaa ;)

        Fuck ei suinkaan tarkoita suomeksi vi**u, vaan sen tarkoittaa naimista. Esimerkiksi Fuck you! on kääntäen suomeksi Vedä käteen!

        Ikävää, että sanat eivät pysy suomalaisissa puupäissä erillään niin kuin muissa kielissä. "Myrskyn silmäkin" käsitetään Suomessa paikaksi, missä tuulee rajuimmin. Tässä maassa kaikki sotketaan hanhenmarssimusiikkiin.

        Joten älä kiroile! Samanthakaan ei huuda veetä, vaan naimista.


      • revi siitä!
        Vee-tyylikäs kirjoitti:

        Fuck ei suinkaan tarkoita suomeksi vi**u, vaan sen tarkoittaa naimista. Esimerkiksi Fuck you! on kääntäen suomeksi Vedä käteen!

        Ikävää, että sanat eivät pysy suomalaisissa puupäissä erillään niin kuin muissa kielissä. "Myrskyn silmäkin" käsitetään Suomessa paikaksi, missä tuulee rajuimmin. Tässä maassa kaikki sotketaan hanhenmarssimusiikkiin.

        Joten älä kiroile! Samanthakaan ei huuda veetä, vaan naimista.

        pätemisentarpeessa oleva apukoululainen.


      • Eräs suomentaja
        revi siitä! kirjoitti:

        pätemisentarpeessa oleva apukoululainen.

        ... meillä kaikilla, sinullakin, rakkaani.


      • kiroilija...
        Vee-tyylikäs kirjoitti:

        Fuck ei suinkaan tarkoita suomeksi vi**u, vaan sen tarkoittaa naimista. Esimerkiksi Fuck you! on kääntäen suomeksi Vedä käteen!

        Ikävää, että sanat eivät pysy suomalaisissa puupäissä erillään niin kuin muissa kielissä. "Myrskyn silmäkin" käsitetään Suomessa paikaksi, missä tuulee rajuimmin. Tässä maassa kaikki sotketaan hanhenmarssimusiikkiin.

        Joten älä kiroile! Samanthakaan ei huuda veetä, vaan naimista.

        Sä oot kuules lapsipieni ihan hakoteillä! Sinä se puupää olet. Kysyppä äitiltä tai isiltä että :mitä tarkoittaa jos kiroilee "fuck", no minäpä kerron: se tarkoittaa VI..U! Joten sinullekkin tiedoksi että Shamatha sanoo VI..U!:) Eikä "nu..ia", ei nim. kuullosta kauheen fiksulta! Fuck you tarkoittaa monta asiaa,ei sitä tulkita sanasta sanaan. Englanninkielenopetukskeen hopi hopi lapsi pieni!


      • Voi lapsi suuri
        kiroilija... kirjoitti:

        Sä oot kuules lapsipieni ihan hakoteillä! Sinä se puupää olet. Kysyppä äitiltä tai isiltä että :mitä tarkoittaa jos kiroilee "fuck", no minäpä kerron: se tarkoittaa VI..U! Joten sinullekkin tiedoksi että Shamatha sanoo VI..U!:) Eikä "nu..ia", ei nim. kuullosta kauheen fiksulta! Fuck you tarkoittaa monta asiaa,ei sitä tulkita sanasta sanaan. Englanninkielenopetukskeen hopi hopi lapsi pieni!

        Suomen kielen opetukseen pian pian, lapsi suuri. Viimeistään kuullostaa-verbin käyttö paljastaa kielellisesti maalaiseksi. Piipaa-autoa tarvitsisit kieliklinikalle. Että se siitä kielenopetuksesta. Luulen kuitenkin, että olet kirjoittanut virheet tahallasi, tämä vain siksi että olen niin hyväntahtoinen äiti.


      • kiroilija
        Voi lapsi suuri kirjoitti:

        Suomen kielen opetukseen pian pian, lapsi suuri. Viimeistään kuullostaa-verbin käyttö paljastaa kielellisesti maalaiseksi. Piipaa-autoa tarvitsisit kieliklinikalle. Että se siitä kielenopetuksesta. Luulen kuitenkin, että olet kirjoittanut virheet tahallasi, tämä vain siksi että olen niin hyväntahtoinen äiti.

        Hanki elämä...Vaihdevuosista kärsivä nyrpeänaamainen kotimamma!


      • kiroilija
        kiroilija kirjoitti:

        Hanki elämä...Vaihdevuosista kärsivä nyrpeänaamainen kotimamma!

        luulekko tosiaankin että mua kiinnostaa kirjoittaa kirjakielellä vastauksia tuollaiselle mäntille? ja vielä tarkistaa oikeinkirjoitus..no no...


    • carrie

      Kyllä varmasti maikkari näyttää sarjaa uusintoina!

      Onneksi tulee onnellinen loppu sarjalle :)

      • Dimanté

        ..mulla on kans selviytymis ongelma. no, pidän seuraavan viikon mustaa asu-kokonaisuutta. mä en kestä sitä..


      • mr little
        Dimanté kirjoitti:

        ..mulla on kans selviytymis ongelma. no, pidän seuraavan viikon mustaa asu-kokonaisuutta. mä en kestä sitä..

        Asu-kokonaisuutta? Sen sijaan, että katsot naurettavuuksia, opettele äidinkieltäsi. Jos vaikka lukisit, se on hyvä keino oppia kieltä. Svenska också.


      • Samatha
        mr little kirjoitti:

        Asu-kokonaisuutta? Sen sijaan, että katsot naurettavuuksia, opettele äidinkieltäsi. Jos vaikka lukisit, se on hyvä keino oppia kieltä. Svenska också.

        että hänen äidinkielensä on SUOMI?


    • Typy

      Harmi ja surkeeta ku se loppuu!!!

    • Poo

      eikös se ole niin, että kaikki hyvä loppuu aikanaan...?on kyllä ehdottomasti ollut tähän mennessä paras näkemäni sarja.valitettavasti se nyt loppuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe