Siitä on joku 10-15 vuotta eli onko vanhentunut ja kannattaako enää. Jäänyt vaivaamaan mitä tehtiin entisessä työpaikassa. Siellä kun olin maalarina niin kaikki maali, kemikaali ym. jäte mitä sieltä tuli niin vietiin vain tynnyrissä takapihalle. Hävisi ne sieltä sitten kun tynnyrit ruostui puhki. Ei siitä kukaan tietävä mitään uskaltanut sanoa kun työpaikka olisi mennyt heti. Säännöt kun kiristyi jossain vaiheessa niin takapihalle tehtiin sitten uusien määräyksien mukainen paikka. Niitä vanhoja jätteitä ei vaan viety minnekään vaan sopivasti kun oli rinnemaastoa niin hiekkaa vain päälle ja asfaltti. Voi tosin olla että oli aika yleistä sellainen systeemi mitä ainakin siellä tehtaassa tehtiin. Nastolassa tuo paikka oli ja on edelleen ja siellä ne tynnyritkin on edelleen asfaltin alla. Ei sanota enempää jos on vaikka rikos jo vanhentunut. Tosin kunta sen joutuu joskus siivoamaan kun tehdas tuntuu olevan jo konkurssin partaalla mitä olen ravintolassa vanhoilta työkavereilta kuullut. Harmittaa vaan jos omiakin verorahoja käytetään sen siivoamiseen kun vielä voisi saada jotain kunta tehtaan johdolta.
Mihin voi ilmoittaa ympäristörikoksesta?
2
1124
Vastaukset
- maalla asunut
Olet yhtälailla itse rikoksentekijä jos olet pimittänyt tuollaista tietoa. Miksi kunta joutuisi siivoamaan sen paikan jos ne kerta on asfaltin alla? Ihan muuten vaan alkavat kaivamaan piha-aluetta, jos vaikka jotain löytyisi.
Säästät parhaiten verorahojasi kun et hiisku kenellekään, sillä tuskin se mahdollisesti konkkaan menevä maalaamo alkaa sulkemisen jälkeenkään itse asiasta huudella.
Asiahan on kuitenkin yksin sinun päätettävissä.
Jos haluat ympäristörikkomuksia selvitellä niin neuvon sinua kiertelemään (jokamiehenoikeudella tietysti) maatilojen lähistöllä olevia metsäteitä ja pellon reunoja
luultavasti löydät ainakin jäteöljytynnyreitä, happopönttöjä, paalimuovi kasoja, romukuoppia ja sekalaisen kotitalousjätteen kaatopaikkoja. On meinaa yleinen käytäntö että maalla rojut roudataan metsään tai kiviraunioon ja kaikki tämä sen takia koska uskotaan että omalla maalla saa tehdä mitä haluaa. - normaalio
Aika höppää kun kaikki aine on täällä ja muuttaa muotoa. Esim öljy auringon paisteessa muuttaa muotoa muiksi aineiksi eikä aiheuta ongelmia. Öljyhän on muodostunut eloperäisistä aineista ja kuuluu siis luontoon.
Eli lopeta se valitus. Samoin turha hömpötys ilmastonmuutoksesta, kun kaikki hoituu luonnontieteiden mukaisesti ilman eliitin ilmastoveroja joilla köyhää kansaa kyykytetään. Tyhmät viherpiiperöt on mielettömän tyhmiä. Ilmastouskovat ilman totuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693