Kyrsii maksella vakuutuksia kun pyörä on tallissa! Onko mahdollista viedä kilvet konttorille aina 6 kk vuodessa?
Miten moottoripyörän vakuutuksen saa talveksi pois?
9
1143
Vastaukset
- Nevahööd musta
On, mutta todennäköisesti et siinä säästöä kovastikaan kartuta. Vakuutukset kun on hinnoiteltu niin että talvikuukausille ei tule paljoakaan painoarvoa siitä vuosimaksusta joten saatat pahimmassa tapauksessa maksella rekisteröinti kilpimaksuja enempi kuin vakuutusta tuona aikana...
- adfyqeryt
Laita pyörä seisontaan... Ei ole kovin kummoinen asia. Jos olet ottanut itse "ympärivuotisen" vakuutuksen niin se on ollut ihan oma päätöksesi.
- järjenvalo
Kannattaako vaivautua vastaamaan jos ei tiedä asiasta mitään?
Pyörän seisontaan laitto nimenomaan tarkoittaa kilpien viemistä konttorille.
Autossa sen sijaan kilpiä ei tarvi palauttaa - adfyqeryt
järjenvalo kirjoitti:
Kannattaako vaivautua vastaamaan jos ei tiedä asiasta mitään?
Pyörän seisontaan laitto nimenomaan tarkoittaa kilpien viemistä konttorille.
Autossa sen sijaan kilpiä ei tarvi palauttaaKannattaako tulla avautumaan jos et itse asiasta mitään tiedä?
Pyörän seisontaan laitto ei todellakaan tarkoita kilpien viemistä konttorille. Itselläni on moottoripyörä ollut viimeiset 10 vuotta... Ja joka talvi se on seisonnassa.... Kilpi kiinni pyörässä...
Että silleen. - tarkastaja--
adfyqeryt kirjoitti:
Kannattaako tulla avautumaan jos et itse asiasta mitään tiedä?
Pyörän seisontaan laitto ei todellakaan tarkoita kilpien viemistä konttorille. Itselläni on moottoripyörä ollut viimeiset 10 vuotta... Ja joka talvi se on seisonnassa.... Kilpi kiinni pyörässä...
Että silleen.maksat talvella muutaman euron kesällä loput,tutkippa itse,säästöä ei kerry.Tämmöinen menee helposti läpi usealle muullekkin
- adfyqeryt
tarkastaja-- kirjoitti:
maksat talvella muutaman euron kesällä loput,tutkippa itse,säästöä ei kerry.Tämmöinen menee helposti läpi usealle muullekkin
Itse asiassa säästöä syntyy aika paljonkin... Mutta itse ajankin vain kesä-elokuun... Luonnollisesti kesäkuukaudet ovat kalliimpia ja niille jotka tykkäävät ajaa lumipyryssä niin hinta tulee olemaan varmasti aika sama. Itseäni taas ei keväällä ja syksyllä niin kiinnosta palella pyörän päällä.
Ja ihan on tutkittu ja tarjouksia pyydelty muistakin yhtiöistä.
- tarkastaja..
kerrotko vielä mistä yhtiöstä saat vakuutuksen ,jossa on seisontavakuutus?Ei taida kovin montaa olla .Jos ajat vain kolmekuukautta ei kerry bonuksia ainakaan osassa vak.yhtiöitä!
- vakuutuksen vaihtaja
jos ajat 5 kuukautta niin silloin on sama onko jeisonta ajallinen, tai ajaton, hinta on - 0 . Vähempi ajavalle tulee säästöä. 5 jaettuna ajokuukausilla
Minkähän tarkastaja olet ? - bfb
Ifistä ainakin saa sekä ympärivuotisen että seisonta-ajalölisen. Kannattaa kysyä että kumpi kannattavampi jos tietää suurinpiirtein montako kuukautta ajaa vuodessa, yleensä jos ajaa 5 tai enemmän niin on kannattavampaa ottaa ympärivuotinen ja silloin laskutuskin menee tasaisesti ympäri vuoden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1052246- 841975
- 531566
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai491492- 1531476
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481374Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441304Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111118
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084