Sanoppas mitä me saadaan Kipparin kanssa palkinnoksi viestiketjun päättämisestä?Molemmilla viimeinen viesti yhtaikaa klo 21.16 :-))))
Man-o-M
25
803
Vastaukset
- Työn orja
...tietokoneen muistitilan turhasta täyttämisestä?
PS Tämä oli sitten vitsi ;-DD- Doe-10
Palkinto se tämäkin :=)))
- kisu
Doe-10 kirjoitti:
Palkinto se tämäkin :=)))
palkinnon olette ansainneet :))
mutta minä voin sen ainakin sinulle antaa ;)) - Doe-10
kisu kirjoitti:
palkinnon olette ansainneet :))
mutta minä voin sen ainakin sinulle antaa ;))Alan sitten laittaan petiä valmiiksi ;=)))
- Doe-10
Doe-10 kirjoitti:
Alan sitten laittaan petiä valmiiksi ;=)))
Täytyykin vielä lähteä ostamaan se LadyShave ;=))))
mutta miten olisi illanvietto Neiti X:n, Marjuskan ja Typyn kanssa - tosin teitä on kaksi ja naisia kolme (hatusta vedetty idea). T. MM.
- Työn orja
..niin menee tasan :=DDD
- marjuska
palkinnoksi sitä yötä pojut ei unohtaisi :))
- NeitiX
Varaat mulle sit lennon businessluokassa Helsinkiin ja varaat kalleimman sviitin mitä löytyypi.. Ruumsörvise oltava vikkelä ja hyvä.. Tiedä vaik jäisin sinne kaikkien kiusaks.. ;D
*pakkaa laukkuja* - yks typy
Työn orja kirjoitti:
..niin menee tasan :=DDD
Meillähän ei sitten äksöniä puuttuis, kun me kaks jouduttais keskenään tekemisiin :=)))
- Työn orja
yks typy kirjoitti:
Meillähän ei sitten äksöniä puuttuis, kun me kaks jouduttais keskenään tekemisiin :=)))
Eikun äksöniks ;-))
- Doe-10
Meinaatko jäädä bailuista pois?Täytyy sefujenkin joskus irrotella ;=))
- tonttutyttö
yks typy kirjoitti:
- Doe-10
tonttutyttö kirjoitti:
porukka on eri maailmasta kuin huuhaalaiset.Riitelette jatkuvasti keskenänne :(
- yks typy
tonttutyttö kirjoitti:
tonttutyttö. Hyvät oli lahjat mulle. Sellasia olen aina halunnut :=)))))
- kisu
terveiset tulleet Doelta perille,kiitos ;)
ja olette te aikamoinen pari, Doe-10 ja kippari! Jatkakaa vaan samaan malliin :))
Ps:kahvelle kutsutaan ;)- kippari
oleppa hyvä vaan terkuista:=))No eihän meillä vauhti lopu kesken Doen kanssa ja mikäs täällä kipparilla olla kun on paljon mukavia naisia seurana;=))Joo tottakai tulen kahville sitten:=))
- yks typy
kippari kirjoitti:
oleppa hyvä vaan terkuista:=))No eihän meillä vauhti lopu kesken Doen kanssa ja mikäs täällä kipparilla olla kun on paljon mukavia naisia seurana;=))Joo tottakai tulen kahville sitten:=))
Vähän epäreilua kun sua vaan kahville pyydetään. Muut kaverit Doe unohtanut kokonaan. Onpa se leuhka :=))
Nyt täytyy mennä taas! Palataan vähän myömemmin asiaan :=)))) - kippari
yks typy kirjoitti:
Vähän epäreilua kun sua vaan kahville pyydetään. Muut kaverit Doe unohtanut kokonaan. Onpa se leuhka :=))
Nyt täytyy mennä taas! Palataan vähän myömemmin asiaan :=))))voin pyytää sinuu kahville,et maistuuko kipparin iltakahvit;=))
- Doe-10
yks typy kirjoitti:
Nyt täytyy mennä taas! Palataan vähän myömemmin asiaan :=))))ketään kavereita unohtanut.Kaikki ovat tervetulleita.Kahvit tarjotaan,mutta viinat täytyy tuoda itse :=))))
- yks typy
Doe-10 kirjoitti:
ketään kavereita unohtanut.Kaikki ovat tervetulleita.Kahvit tarjotaan,mutta viinat täytyy tuoda itse :=))))
Eikä mulla ole rahaa (Hector) ostaa niitä viinojakaan, eikä tulla etelään. Mutta lähetän onnittelusähkeen kuitenkin postissa :=))))
- kisu
Doe-10 kirjoitti:
ketään kavereita unohtanut.Kaikki ovat tervetulleita.Kahvit tarjotaan,mutta viinat täytyy tuoda itse :=))))
kahvet keittellään ja pullaa tarjotaan :))
ja ei Doe ketään unohda, on sen verran symppis tyyppi :)),nyt vaan on ollut kiireitä hänellä ;) - Doe-10
kisu kirjoitti:
kahvet keittellään ja pullaa tarjotaan :))
ja ei Doe ketään unohda, on sen verran symppis tyyppi :)),nyt vaan on ollut kiireitä hänellä ;)Sen Ladyshaven tulet saamaan..kelpaako tavallinen partavaahto,vai mitä hunajavaahtoa sen piti olla :=)))? Unohdin :(
- kisu
Doe-10 kirjoitti:
Sen Ladyshaven tulet saamaan..kelpaako tavallinen partavaahto,vai mitä hunajavaahtoa sen piti olla :=)))? Unohdin :(
saat sinä päättää mitä haluat käyttää ;))hunaja olisi kyllä hyvää nalleni!
- Doe-10
kisu kirjoitti:
saat sinä päättää mitä haluat käyttää ;))hunaja olisi kyllä hyvää nalleni!
Sitähän voi käyttää niiiin moneen tarkoitukseen *lips* ;=)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873755
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813320Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.693164On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702780Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502352- 671923
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,291869- 401867
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601708