Olen ekshibitionisti...Nainen.

Nakumamma 45v.

Minun fetissini on ekshipitionismi. Haluan paljastella itseäni julkisilla paikoilla. Kesäisin kuljen kaupungilla aina ilman alushousuja ja minihameessä. Samoin käyn lavatansseissa ilman alushousuja ja läpinäkyvässä paidassa. Olen naimisissa ja alkuun mieheni ei tuosta pitänyt mutta nyt, kymmenen vuoden jälkeen, hän haluaa, että pukeudun noin. Nuorille pojille olen itseäni näytellyt usein ja erityisesti se kiihottaaa minua.

29

2942

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin aina

Eikös kaikki naiset ole enemmän tai vähemmän itsensä paljastelijoita?

• jossukka22

Kieltämättä kuulostaa kiihottavalta... Katsoo mitä sitä itse tekisi ensi kesänä ;)

• Satuolentoja

Joulupukki. Teräsmies, Exhibbari nainen.

• Joulupukki alushousu

No tuo teräsmies on satuolento, mutta eipä nuo muut:)

• Hilkka x

Jus, joopa joo, tuossa naapurikerrostalossa on kerrosta alempana vastapäätä ikkuna, josta voi seurailla tuollaisen itsensäpaljastaja naisen edesottamuksia.
      Mun mies jättää formulatkin katsomatta, kun ilmoitan, että nyt taas olis paljasta pintaa livenä tuossa kahden ikkunan takana.

• Kysyvä

Etkö sinä sitten näytä herkkujasi koskaan miehellesi, jos noin kerran innostuu naapurin rouvasta.

• Aitaa, vai
        Kysyvä kirjoitti:

Etkö sinä sitten näytä herkkujasi koskaan miehellesi, jos noin kerran innostuu naapurin rouvasta.

KYllä se vain tuo ruoho on vihreämpää siellä toisella puolella....

• Flashing hki

Parasta ikinä on vilauttaa kesällä metrossa. Jalka vastapäiselle penkille ja joku saa kivat näkymät poslarista. Nuoremmille on tietty ihana vilauttaa, vanhat rasvaset ukot ottaa kaiken niin vakavissaan eikä osaa flirttailla yhtään. Nuoremmat osaa vielä nauttia elämästä ja hetkestä :)

• Nams

Saattaa ne nuoret pitää rasvaisena akkana, näin tasa-arvon aikana.

• voyvoy

Täällä meilläpäin tiedän kaksi naista, jotka valitsevat kauppakeskuksesta ja yhdestä baarista sellaiset paikat, josta voi sopivasti jalkoja levittämällä esitellä itseään. Toinen on tuttu nainen, joka kerran näytti minulle vahingossa, ja nykyisin minut nähdessään laippaa polvet kiltisti yhteen ja toinen on pelkästään "tuttu naama" joka tietää, että tiedän, ja avaa aina, kun olen sopivasti hollilla. Hänen vakiopaikkansa on sopivasti niin, että kun tulee alakerran parkkihallista portaita pitkin, osuu katse suoraan sinne jalkojen väliin.

• Satusedät

Taas liikkeellä.

• Flashing hki

Just tuollaisten vanhojen hapannaamojen takia elämä on niin tylsää. Onneksi on vaihtoehtoja :)

• Ei se muuksi
        Flashing hki kirjoitti:

Just tuollaisten vanhojen hapannaamojen takia elämä on niin tylsää. Onneksi on vaihtoehtoja :)

Muutu, kyllä nää stoorit täällä on 99 prosenttisesti äijien keksimiä. Mut jos saat kiksejä siitä, niin omapa on asias.

• Flashing hki
        Ei se muuksi kirjoitti:

Muutu, kyllä nää stoorit täällä on 99 prosenttisesti äijien keksimiä. Mut jos saat kiksejä siitä, niin omapa on asias.

Saan kiksejä itsestäni, en marisevista minimunista :) On ihanaa kuulua siihen prosenttiin..

• voyvoy

Voyvoy on miespuolinen henkilö, jonka harjaantunut silmä poimii paljasteluun halukkaan naisihmisen. Ei siinä liene mitään ihmeteltävää.

• Mrs X

Jotkut taitaa tosiaan nähdä sen naamasta tai tavasta olla tms. Parempaa kuin paljastelu on johdattaa toisen käsi stay-uppien ohi ja seurata ilmettä kun toiselle käy ilmi että tässähän mennään ilman housuja. Tai kesken tanssin kuiskata, että kävin muuten just ottamassa pikkarit pois.

• Mr Y
        Mrs X kirjoitti:

Jotkut taitaa tosiaan nähdä sen naamasta tai tavasta olla tms. Parempaa kuin paljastelu on johdattaa toisen käsi stay-uppien ohi ja seurata ilmettä kun toiselle käy ilmi että tässähän mennään ilman housuja. Tai kesken tanssin kuiskata, että kävin muuten just ottamassa pikkarit pois.

Vielä paremmin näkyy naamasta, kun löytää mun stringit ja sukkanauhat hitaissa.

• pari-s (N)

Ite nautin olla uimarannalla yläosattomissa kun saa olla katseitten kohteena ja Pihliksen nakurannalla riisuminen on musta kiihottavaa kun huomaa miten katsellaan.
      Uiminen nakuna tai yläosattomissa on tosi kiihottavaa kaiketi se kun menee uimaan ja tulee pois katseitten seuratessa. Kerran oltiin yhellä ulkoilualueella kesällä ja kävin laiturilta uimas ilman yläosaa ja siinä parimiestä oli justiin tullu uimasta niin se tuntui hyvälle kävellä niitten välistä.
      Mun mies nauttii nykyisin kanssa tästä ja kaiketi kun saa kuvata minua luonnossa ja itekin tykkään siitä ja saan lisää kiihoketta jos huomaan että joku vilkuilee sivummalla kuten riisuminen töiten jälkeen olohuoneessa vaikka naapurin kerrostalosta on ihan hyvä näkyhteys. Tanseissa käyn niin stay-upit hameenkanssa on hyvät jos vaikka hameenhelma heilahtaa liian ylös ja kerran kun yksi mies kysyi minkä väriset alkkarit mulla on niin menin ja otin veskis pois valkoisetstringit ja vein ne hänelle taskuun.

• Mrs X

Kiva temppu sun tanssikumppanille. Mikä oli reaktio? Mukava kuulla sun tarinoita...tulee levoton olo!

• pari-s (N)
        Mrs X kirjoitti:

Kiva temppu sun tanssikumppanille. Mikä oli reaktio? Mukava kuulla sun tarinoita...tulee levoton olo!

No tämä oli luultavasti niitä niin sanotusti pelimiehiä jotka on kovia suustaan ja tavallaan haluu omistaa yksin naisen.
        Tuli siis hakeen tanssiin ja lupas ikimuistoisen hotelliyön. Sanoin et se sopii jos sun kaverisi tulee kans pitää musta. Halus vaan kuulemma munkaa eikä kolmatta joten otin stringit takas.
        Eli munkanssa ei luultavasti tuu juttuun näin omistushaluinen jos itelläkin on sormus.

• Mrs X
        pari-s (N) kirjoitti:

No tämä oli luultavasti niitä niin sanotusti pelimiehiä jotka on kovia suustaan ja tavallaan haluu omistaa yksin naisen.
        Tuli siis hakeen tanssiin ja lupas ikimuistoisen hotelliyön. Sanoin et se sopii jos sun kaverisi tulee kans pitää musta. Halus vaan kuulemma munkaa eikä kolmatta joten otin stringit takas.
        Eli munkanssa ei luultavasti tuu juttuun näin omistushaluinen jos itelläkin on sormus.

Joo. Kyllä noi ikimuistoisia öitä lupailevat tiedetään. Mun fantasiana saada vieras mies mun ja miehen kanssa yöksi. Kerran meinas natsata kun yksi liimautui kiinni Katinkullan höyrysaunassa ja ulkoaltaalla. Kävin itse ihan kuumana kun pääsin aluksi levitteleen sen vieressä saunassa. Sen kalu oli suurehko ja seisoi miehekkäästi. Saunassa oli kuitenkin liikaa jengiä, joten se seurasi mua ulkoaltaaseen. Kaksi sormea mun sisällä teki tehtävänsä. No ei sitten uskaltanut itse loppuun asti mutta mieheni oli mielissään kun pääsin kiihkoissani huoneeseen. Uusia seikkailuja odotellessa. Lisää vinkkejä ja kokemuksia otetaan vastaan...

• Sikoja ootte
        Mrs X kirjoitti:

Joo. Kyllä noi ikimuistoisia öitä lupailevat tiedetään. Mun fantasiana saada vieras mies mun ja miehen kanssa yöksi. Kerran meinas natsata kun yksi liimautui kiinni Katinkullan höyrysaunassa ja ulkoaltaalla. Kävin itse ihan kuumana kun pääsin aluksi levitteleen sen vieressä saunassa. Sen kalu oli suurehko ja seisoi miehekkäästi. Saunassa oli kuitenkin liikaa jengiä, joten se seurasi mua ulkoaltaaseen. Kaksi sormea mun sisällä teki tehtävänsä. No ei sitten uskaltanut itse loppuun asti mutta mieheni oli mielissään kun pääsin kiihkoissani huoneeseen. Uusia seikkailuja odotellessa. Lisää vinkkejä ja kokemuksia otetaan vastaan...

Kusitko myös altaaseen? Lensikö ukolla ameebat paskottamaan ihmisten uimavettä?

• Mulkkuna

Heilutko kalkkuna paljaana kaupungissa?

• Patricktölö

Töölönlahdella kävelee mimmi joka koskettelee itseään ja paljastelee. On kiva osua näkemään joskus. Toivottavasti jatkaa.

• ihana vittu

"Nakumamma 45v", naisten ekshibitionismi on kulttuurissamme sallitumpaa kuin miesten. Nainen ei joudu kiinni, jos pikkuisen vilauttaa vittuaan minihameen alta. Päinvastoin, häntä katsotaan ihaillen.

Jos taas mies esittelee kyrpäänsä, niin kohta viedään.

Joissakin tilanteissa on suorastaan sopimatonta pukeutua, saunassa ja saunasta järveen pulahtaessa. Olin hoitopuolen tyttöjen kanssa saunassa ainoana mieshoitajana. Tytöt olivat tietysti alasti niinkuin minäkin. Muuan tyttö, joka tuli myöhemmin, hämmentyi ja jätti alushousut päälleen, mutta aikaa myöten nekin lähtivät. Sosiaalinen paine teki tehtävänsä.

Aikoinaan minihameaikana oli ihan normina, että tytöt olivat tansseissa ilman pöksyjä ja joko ilmaisivat sen tanssikumppanilleen tai suorastaan vilauttivat hametta nostamalla. Muutenkin pajasvittuisuus kohottaa tunnelmaa.

Menestystä sinulle vilauttelussasi! :)

• Ei käy tasan

Näinhän se menee, jos alaston nainen seisoo ikkunan edessä ja mies hänet huomaa, on mies inhottava tirkistelijä, ja kun taas mies seisoo alasti ikkunan edessä ja nainen huomaan hänet, on mies pervo paljastelija.

• spruuuit

Mä oon kotona yleensä ilman vaatteita, kyllä vastapäisestä talosta näkee, jos tiiraa. Kaupassa käyn aika usein ilman kalsareita. Big deal, en taida täyttää ekshibbarin kriteerejä. Joskus kyl runkkaan kotona illalla valot päällä, mikä näkyy naapuritaloon, jos sieltä joku tiiraa. Tämmöstä voi näkyä: http://aijaa.com/ycEvOJ

• pervotirkistelijäkö

Onhan noita exhippareita. Kun rakensin tätä nykyistä taloani ja varsinkin kattoa, oli naapurin rouvalla sattumalta juuri silloin tarvetta sovittaa erilaisia asusteita, varsinkin alushousuja ja rintaliivejä. Tai tuli juuri silloin suihkusta tukka märkänä pyyhe pään ympärillä.

• nhgv, m

Nainen, joka antaa vittunsa näkyä, on suloinen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4736
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3135
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2609
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1549
    Aihe