Kyllästynyt elämään

Masentunut mies 26v

Joutuuko sitä odotteleen jonnekkin Tammikuulle asti ennenkuin tulee kunnon talvi että vois mennä jonnekkin metsään jäätymään kuoliaaksi? Ei tähän 26-vuoteen ole juuri muuta mahtunut kuin masennusta, ahdistusta, sosiaalisia pelkoja, yksinäisyyttä, ainaista vitutusta ja kaikki mitä olen elämässäni yrittänyt on ennemmin tai myöhemmin mennyt pieleen.

11

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakkere

      Mites ammattiapu? Kynnys korkea, mutta kannattaa soittaa.

    • Masentunut mies 26v

      Olen jo hakenut ammattiapua eikä enää kiinnosta vittuakaan yrittää.

    • kaalö

      Oliko varmasti ammattiapua? ei mikään terveyskeskus juttelu? Vittua kannattaa aina yrittää:)

    • Masentunut mies 26v

      Oli ihan oikeaa ammattiapua ja ei kannata kun en edes siinä onnistu.

    • 8+17

      Aikuinen ihminen hoitaa hommat heti, eikä turhia jahkaile.

    • Masentunut mies 26v

      Eli siis tappaa itsensä eikä jahkaile?

      • toivon sinulle hyvää

        Ei sinun kannata tappaa itseäsi. Jospa se inspis sieltä vielä löytyy. Elämä voi yllättää positiivisesti.


    • 17+7

      Jos itsemurha kiinnostaa niin junan alle jääminen tuntuu olevan toimivin ratkaisu, en missään nimessä silti suosittele mutta jos esim toinen vaihtoehto on jäätyminen kuoliaaksi tai lääkeaineyliannostus niin...

    • mätä messias

      Joo, sitä kylmähorkkaa haaveileville se tammi-helmikuu taitaa olla
      ainoa jakso jolloin on niitä 2 viikon pakkasjaksoja.
      Mettään korpeen kannon päälle istumaan, katkaistua haulikkoa
      imemään ja riittävän järiää latinkia naamaan, jos vielä tuostakin
      onnistuu jotenkin tumpeloimaan niin -20 asteen pakkanen yhtäkyytiä
      puoltoistaviikkoinenkaan hoitaa kyllä loput, kunhan kukaan ei tule
      kesken hakemaan.

    • Hei,

      Hyvä että päätit kirjoittaa tilanteestasi tänne. Joskus jo pelkkä ajatusten kirjoittaminen voi helpottaa oloa. Toivottomalta tuntuvan elämäntilanteen pohtiminen yksin on kuitenkin raskasta. Tällaisessa tilanteessa ulkopuolinen tuki on tärkeä voimavara. Asioista keskusteleminen auttaa jäsentämään omia ajatuksia ja tarjoaa uusia näkökulmia, mikä usein helpottaa jaksamista.

      Jos haluat keskustella tilanteestasi puhelimitse, voit aina soittaa Valtakunnalliseen kriisipuhelimeen. Puhelun voi soittaa nimettömänä ja se maksaa operaattorin veloittaman puhelumaksun verran. Valtakunnallisen kriisipuhelimen numero on 010 195 202. Puhelin päivystää arkisin klo 9-06, lauantaisin ja juhlapyhinä 15-06, sunnuntaisin 15-22.

      Jos taas haluat jutella kasvotusten, ympäri Suomea toimii kriisikeskuksia, joihin voit varata ajan ja tulla keskustelemaan paikan päälle. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät osoitteesta:

      http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus/kriisikeskusverkosto/alueelliset_kriisikeskukset.
      Käynnit eivät maksa mitään.

      Jos haluat mielummin kertoa ajatuksistasi ja tuntemuksistasi lisää kirjoittamalla, voit ottaa meihin yhteyttä Tukinetin kautta (www.tukinet.net). Tukinetissä pääset keskustelemaan kahdenkesken tukihenkilön kanssa. Tukinet -live päivystää joka arkipäivä 15-19. Tukinetissä on myös foorumeita, joista on mahdollista löytää vertaistukea ihmisiltä, jotka ymmärtävät tilannettasi oman kokemuksensa kautta.

      Kiireellisessä tilanteessa voit ottaa yhteyttä paikkakuntasi psykiatriseen päivystykseen. Lähimmän psykiatrinen poliklinikan yhteystiedot löydät etsimällä netistä hakusanalla "psykiatrinen päivystys paikkakuntasi" tai "psykiatrinen poliklinikka paikkakuntasi".

      Itsemurhayrityksen jälkeen keskustelutukea kannattaa hakea heti.
      SOS-kriisikeskus Helsingissä tarjoaa tukea itsemurhaa yrittäneille selviytymisen tueksi ja uuden itsemurhayrityksen ehkäisemiseksi.
      Keskustelut ovat maksuttomia. Ajan varaaminen LINITY-asiakasvastaanotolle puhelimitse: 0800 98 030 (ma–pe klo 9–17)
      Lisätietoja: www.mielenterveysseura.fi/linity

      t. sos-kriisikeskus / pekka

    • Masentunut mies 26v

      Eipä enää paista aurinko risukasaan ja tuskin kukaan enää pystyy pelastamaan minun elämää. En ainakaan usko 30-vuotispäivääni näkevän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe