nv2003: Lemmikkieläimet

nv2003

1.Kertokaa minulle mitä lemmikeissä on hyvää ja mikä huonoa?
2.Jos sinulla on lemmikki miksi halusit sen?
3.Miten allerginen ihminen pystyy ottaa lemmikin?
4.Jos omistat lemmikin miten vietät sen kanssa aikaa?
5.Jos omistat koiran harrastatko sen kanssa agilitya?
6.Jos omistat lemmikin miten hoidat sitä?

ystävällisin terveisin: nv2003

3

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no riippuu....

      Se riippuu ajatteletko jyrsijää koiraa kissa tai terraario eläimiä marsut kanit hiiret jne niillä on yleensä heinää tai purua. Koirasta lähtee hilsettä ja karvaa. Kissa ei paljoa haittaa allergikkoa. Minulla on kissa ja hankimme 2 marsua. Lemmikit minä otan sen takia että ne ovat seurana

      • ....

        Jostain koiraroduista ei lähde karvaa.esim. jostain villakoirista


    • vanha kissa

      1. Lemmikistä voi saada ihan uuden ystävän, oppii mielettömän paljon uutta koko ajan ja auttaa kasvamaan aikuiseksi. Ja tietysti saa ihan uuden elämäntavan, kun saa nii paljon tekemistä lemmikin myötä.

      2 Kun meille tuli ensinmäinen kissa niin en ollut edes varma haluaisinko juuri kissaa, mutta huomasin myöhemmin, että se oli juuri täydellinen meille ja etenkin minulle. Hoito ja koulutuskin on hyvin helppoa ollut kaikkien kissojen kanssa - toisaalta tuo koulutuksen helppous on myös jossain vaiheessa puuduttavaa, kun itse ainakin olen sen tyyppinen ihminen että kaipaan välillä haastettakin.

      4 Harrastetaan itseasiassa agillityä nykyisen kissan kanssa, leikkitään paljon, joskus opetellaan uusiakin temppuja vuosienkin jälkeen, nukutaan yhdessä jne.. Tuo meidän pöljä on sellainen kyllä, että on mukana kaikissa päivänaskareissa, että vaikeampaa määritellä mitä pääsisi tekemään ilman sitä :D

      6 Kuten kissaa kuuluu, aika pitkälti raakaruokintaa, valjaissa ulkoilua ja paljon aktiviteetteja. Mennään kerran vuodessa eläinlääkärin tarkastukseen nykyään ja pitää alkaa menemään kerran vuodessa hammaskiven poistoonkin, missä tarkastetaan samalla hampaiden vointi ja saadaan selvää joutuuko poistamaan huonoja hampaita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe