nv2003: Lemmikkieläimet

nv2003

1.Kertokaa minulle mitä lemmikeissä on hyvää ja mikä huonoa?
2.Jos sinulla on lemmikki miksi halusit sen?
3.Miten allerginen ihminen pystyy ottaa lemmikin?
4.Jos omistat lemmikin miten vietät sen kanssa aikaa?
5.Jos omistat koiran harrastatko sen kanssa agilitya?
6.Jos omistat lemmikin miten hoidat sitä?

ystävällisin terveisin: nv2003

3

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no riippuu....

Se riippuu ajatteletko jyrsijää koiraa kissa tai terraario eläimiä marsut kanit hiiret jne niillä on yleensä heinää tai purua. Koirasta lähtee hilsettä ja karvaa. Kissa ei paljoa haittaa allergikkoa. Minulla on kissa ja hankimme 2 marsua. Lemmikit minä otan sen takia että ne ovat seurana

• ....

Jostain koiraroduista ei lähde karvaa.esim. jostain villakoirista

• vanha kissa

1. Lemmikistä voi saada ihan uuden ystävän, oppii mielettömän paljon uutta koko ajan ja auttaa kasvamaan aikuiseksi. Ja tietysti saa ihan uuden elämäntavan, kun saa nii paljon tekemistä lemmikin myötä.

2 Kun meille tuli ensinmäinen kissa niin en ollut edes varma haluaisinko juuri kissaa, mutta huomasin myöhemmin, että se oli juuri täydellinen meille ja etenkin minulle. Hoito ja koulutuskin on hyvin helppoa ollut kaikkien kissojen kanssa - toisaalta tuo koulutuksen helppous on myös jossain vaiheessa puuduttavaa, kun itse ainakin olen sen tyyppinen ihminen että kaipaan välillä haastettakin.

4 Harrastetaan itseasiassa agillityä nykyisen kissan kanssa, leikkitään paljon, joskus opetellaan uusiakin temppuja vuosienkin jälkeen, nukutaan yhdessä jne.. Tuo meidän pöljä on sellainen kyllä, että on mukana kaikissa päivänaskareissa, että vaikeampaa määritellä mitä pääsisi tekemään ilman sitä :D

6 Kuten kissaa kuuluu, aika pitkälti raakaruokintaa, valjaissa ulkoilua ja paljon aktiviteetteja. Mennään kerran vuodessa eläinlääkärin tarkastukseen nykyään ja pitää alkaa menemään kerran vuodessa hammaskiven poistoonkin, missä tarkastetaan samalla hampaiden vointi ja saadaan selvää joutuuko poistamaan huonoja hampaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      162
      11510
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8122
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5984
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      166
      4957
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      17
      4724
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      39
      4384
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      101
      4265
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      95
      3605
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80