1.Kertokaa minulle mitä lemmikeissä on hyvää ja mikä huonoa?
2.Jos sinulla on lemmikki miksi halusit sen?
3.Miten allerginen ihminen pystyy ottaa lemmikin?
4.Jos omistat lemmikin miten vietät sen kanssa aikaa?
5.Jos omistat koiran harrastatko sen kanssa agilitya?
6.Jos omistat lemmikin miten hoidat sitä?
ystävällisin terveisin: nv2003
nv2003: Lemmikkieläimet
3
65
Vastaukset
- no riippuu....
Se riippuu ajatteletko jyrsijää koiraa kissa tai terraario eläimiä marsut kanit hiiret jne niillä on yleensä heinää tai purua. Koirasta lähtee hilsettä ja karvaa. Kissa ei paljoa haittaa allergikkoa. Minulla on kissa ja hankimme 2 marsua. Lemmikit minä otan sen takia että ne ovat seurana
- ....
Jostain koiraroduista ei lähde karvaa.esim. jostain villakoirista
- vanha kissa
1. Lemmikistä voi saada ihan uuden ystävän, oppii mielettömän paljon uutta koko ajan ja auttaa kasvamaan aikuiseksi. Ja tietysti saa ihan uuden elämäntavan, kun saa nii paljon tekemistä lemmikin myötä.
2 Kun meille tuli ensinmäinen kissa niin en ollut edes varma haluaisinko juuri kissaa, mutta huomasin myöhemmin, että se oli juuri täydellinen meille ja etenkin minulle. Hoito ja koulutuskin on hyvin helppoa ollut kaikkien kissojen kanssa - toisaalta tuo koulutuksen helppous on myös jossain vaiheessa puuduttavaa, kun itse ainakin olen sen tyyppinen ihminen että kaipaan välillä haastettakin.
4 Harrastetaan itseasiassa agillityä nykyisen kissan kanssa, leikkitään paljon, joskus opetellaan uusiakin temppuja vuosienkin jälkeen, nukutaan yhdessä jne.. Tuo meidän pöljä on sellainen kyllä, että on mukana kaikissa päivänaskareissa, että vaikeampaa määritellä mitä pääsisi tekemään ilman sitä :D
6 Kuten kissaa kuuluu, aika pitkälti raakaruokintaa, valjaissa ulkoilua ja paljon aktiviteetteja. Mennään kerran vuodessa eläinlääkärin tarkastukseen nykyään ja pitää alkaa menemään kerran vuodessa hammaskiven poistoonkin, missä tarkastetaan samalla hampaiden vointi ja saadaan selvää joutuuko poistamaan huonoja hampaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663015
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241550- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011