miksi Jokerit on vielä tällä palstalla!?????? Missä Sport?
Pitää vain ihmetellä
3
77
Vastaukset
- nii-i
Sitä on kyllä ihmetelty kauan. Jatkoaika.com teki tämän muutoksen jo keväällä, kun Jokereiden tiedettiin siirtyvän KHL:ään ja Sportin 1ügaan. Tiedä sitten käydäänkö Suomi24:n lätkäosiossa niin paljoa että ylläpito kokisi tarpeelliseksi tehdä nämä vastaavat muutokset. En kyllä sitten tiedä mistä kiikastaa.
- BLOODisLIFE
Mun mielestä oli tosi kiva kun Sport tuli Liigaan! Jukurit taitaa tulla Liigaan ja mä olin yllättyny kun ne on Mikkelistä mä olisin luullu että Kalajoelta, olis ollu kiva kun Jokipojat olis tullu Liigaan mutta ne tais mennä divisioonaan...
- exveikkaaja
Jokereita en ole ikinä kannattanut enkä kannata ja nyt loppui myös veikkauksen pelit kun meni sponsoriksi yksityiselle joukkueelle eli jokereille,törkeää eikö veikkausvaroista pidä tuke kaikkia tasapuolisesri?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397