Onko kaveri estänyt minut?

On nyt vähän vainoharhaista mutta ihmetyttää kun kaverini ei näy enää facebookissa keskustelussa lainkaan (aina ennen ollut listan kärjessä sillä puhun hälle eniten) vaan tätä pitää erikseen etsiä haulla. Tällöin nimen kohdalla ei näy myöskään onko tämä esim. offline tilassa, eikä mitään muutakaan merkkiä paitsi tämän ollessa onlinessa. Ennen myös kun vei kursorin nimen päälle näkyi tämän viimeisin toiminta ja kirjautumisaika, joita ei enää myöskään näy. Mitään toimintaa kuten uusia kuvia, merkintöjä, uusia kavereita tai tykkäyksiä ei ole tänä aikana tullut vaikka on melko aktiivinen facebookkaja. Onko tälläinen yhden henkilön blokkaaminen näin monella tavalla mahdollista? Chat keskustelu kuitenkin onnistuu kun tämä on kirjautunut sisään. Kyseessä siis hyvä kaveri jonka kanssa olen päivittäin tekemisissä vuosien ajan enkä ymmärrä miksi tämä estäisi minut..

0

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta

Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on
        Maailman menoa
        47
        1492
      2. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
        Ikävä
        59
        860
      3. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
        Ikävä
        30
        647
      4. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
        Ikävä
        87
        627
      5. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
        Savonlinna
        14
        585
      6. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
        Ikävä
        43
        573
      7. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
        Ikävä
        56
        564
      8. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
        Ylitornio
        7
        532
      9. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
        Ikävä
        44
        521
      10. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
        Ikävä
        70
        510
      11. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
        Kajaani
        23
        507
      12. Mitä söpö

Mies mietit?
        Ikävä
        61
        505
      13. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
        Ikävä
        46
        492
      14. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
        Ikävä
        37
        476
      15. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
        Ikävä
        14
        471
      16. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
        Hyrynsalmi
        13
        462
      17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
        Ikävä
        132
        429
      18. 42
        408
      19. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
        Ikävä
        45
        399
      20. Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?

Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla
        Lappajärvi
        97
        386
      Aihe