Miksi tästä epic autokoulusta jauhetaan niin paljon? Toiminta muistuttaa hyvin paljon movian markkinointisuunnitelmaa ja kohtalo tulee olemaan todennäköisesti sama. Luvata voi maat ja mannut mutta todellisuus iskee kyseisen lafkan toimitusjohtajaa päin näköä. Jos nyt joutuisin miettimään uudestaan minne autokouluun lapseni laittaisin, kyseinen lafkan ei olisi listani kärjessä. Kuva, minkä olen saanut kyseisen firman mainoksista on yliampuvaa itsekehua.
Onko epic autokoulu keksinyt pyörän uudelleen?
4
413
Vastaukset
- Jore57
Olkaa huoleti, kyllä asiakkaat tulevaisuudessa kertovat kokemuksistaan. Epic on tuote, tulevaisuuden autokoulu.
Sen mitä olen sivusta seurannut, olen huomannut, oppilaat todella pitävät konseptista. Kyseessä todella erilainen kuvio, kuvio mihin ei olla totuttu. Yhtiön päällikköä en ole tavannut, joten hänestä en voi lausua mitään. Melkoisen komea on yhtiön kasvu reilussa vuodessa, annan ison RESPECT kumarruksen.
Epicin väki, näyttäkää näille kateellisille paskiaisille! - juu999
Noo kyllä se verottaja osaa laskea jos ei omistaja, näin kävi kun paljon markkinoitiin halvalla, moni asiakas menetti rahansa. Joten tässä lamassa olisin todella varovainen kaikkeen uuteen ja halpaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomi-Soffa - todella erilainen???
Jotenkin en osaa olia kateellinen yritykselle. Konsepti josta yrittäjä tuossa edellä kirjoitti on säälittävää. Itsekehulla ei ole rajoja! Ensin lasketaan autot alas (että yrittäjä pääsee itse kyytiin ilman tikkaita ) ja sitten hinnat niin alas, että laskuoppi ei ole ollut tämän neidin vahvuus kauppiksessa. Jos tämäkään ei tepsi, lähtee ko namusetä liikkeelle, lähjoakseen nuorisoa milloin milläkin. Jos itse tuotteessa ei ole mitään uutta, on erotuttava ostamalla asiakas . Muuten Ko. kouluun ei menisi kukaan.
- -_-
Kyllä huomaa ettei alalla mene hyvin, kun täytyy jauhaa kuraa muista yrittäjistä keskustelupalstoilla. Jos porukka käyttäisi tämän saman energian esim. markkinointiin, ei tarvitsisi haukkua muita täällä. Ja säälittävää tekstiä tältä edelliseltä mennä henkilökohtaisuuksiin. Pelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517083Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414844HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1472041
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534- 171527
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki231418Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111233