Miksi tästä epic autokoulusta jauhetaan niin paljon? Toiminta muistuttaa hyvin paljon movian markkinointisuunnitelmaa ja kohtalo tulee olemaan todennäköisesti sama. Luvata voi maat ja mannut mutta todellisuus iskee kyseisen lafkan toimitusjohtajaa päin näköä. Jos nyt joutuisin miettimään uudestaan minne autokouluun lapseni laittaisin, kyseinen lafkan ei olisi listani kärjessä. Kuva, minkä olen saanut kyseisen firman mainoksista on yliampuvaa itsekehua.
Vastaukset 4
- Jore57
Olkaa huoleti, kyllä asiakkaat tulevaisuudessa kertovat kokemuksistaan. Epic on tuote, tulevaisuuden autokoulu.
Sen mitä olen sivusta seurannut, olen huomannut, oppilaat todella pitävät konseptista. Kyseessä todella erilainen kuvio, kuvio mihin ei olla totuttu. Yhtiön päällikköä en ole tavannut, joten hänestä en voi lausua mitään. Melkoisen komea on yhtiön kasvu reilussa vuodessa, annan ison RESPECT kumarruksen.
Epicin väki, näyttäkää näille kateellisille paskiaisille! - juu999
Noo kyllä se verottaja osaa laskea jos ei omistaja, näin kävi kun paljon markkinoitiin halvalla, moni asiakas menetti rahansa. Joten tässä lamassa olisin todella varovainen kaikkeen uuteen ja halpaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomi-Soffa - todella erilainen???
Jotenkin en osaa olia kateellinen yritykselle. Konsepti josta yrittäjä tuossa edellä kirjoitti on säälittävää. Itsekehulla ei ole rajoja! Ensin lasketaan autot alas (että yrittäjä pääsee itse kyytiin ilman tikkaita ) ja sitten hinnat niin alas, että laskuoppi ei ole ollut tämän neidin vahvuus kauppiksessa. Jos tämäkään ei tepsi, lähtee ko namusetä liikkeelle, lähjoakseen nuorisoa milloin milläkin. Jos itse tuotteessa ei ole mitään uutta, on erotuttava ostamalla asiakas . Muuten Ko. kouluun ei menisi kukaan.
- -_-
Kyllä huomaa ettei alalla mene hyvin, kun täytyy jauhaa kuraa muista yrittäjistä keskustelupalstoilla. Jos porukka käyttäisi tämän saman energian esim. markkinointiin, ei tarvitsisi haukkua muita täällä. Ja säälittävää tekstiä tältä edelliseltä mennä henkilökohtaisuuksiin. Pelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196666Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars97599- 57586
- 41529
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505