Se riittää. Riittäisi monelle muulle ihmiselle, joka tuntee ettei ole onnellinen. Niin itsekin toivoin. Se oli jopa elämäni kantavaa voimaa.
Tarkkailin kuitenkin elämääni niiden alhovaiheissa. Valvoin öitä kun yksin yöllä näytti siltä, että voi tästä sittenkin luovia kuiville.
Enää ei illuusioita, mutta ei hurjia kuilujakaan. Tälläistä vanhan miehen, bibolaarisen elämä on. Tietää että syvistäkin notkoista noustaan.
Iloitsen kuitenkin mainioista unenlahjoistani. Kuusi tuntia päivässä riittää hyvin.
En iloinen, mutta tasapainossa!
lääkkeetön mies
1
102
Vastaukset
- luontaislääkkeellinen m
Uskomatonta. että tuosta viestistä on kulunut jo 40 vuorokautta. Pimein aika koko pohjolassa on ohitettu. Kaamoskin etenee jo Pohjoisella Jäämerellä kohti Huippuvuoria.
Hiukan kylmää minulle, mutta vain ulkona liikkuessa, ja liian vähäisellä vaatetuksella.
Siitä olen iloinen, että aina palelevat ja kylmät jalat ovat jostain syystä "lämmenneet". Ikäänkuin verenkierto olisi kohentunut.
Päivälläkin jaloissani minulla oli vain kesäsukat isoihin nahkasaappaisiin sujautettuina. Nyt huoneenlämpö on 18 ja jaloissa avosandaalit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663