Kun lukee tarkkaan Risaisen elämän, niin Juicesta paljastuu ihan selvä homo-puoli.
Erityisesti Peltsin kanssa suhde oli ihan intiimi jopa suihinottoja myöten.
Tätä samaa on myös Mikko Alatalo vihjaillut tapahtuneen jo Coitus Int aikoina, kun Jussi "hoiteli" pojat ja Mikko tytöt.
Mainitaampa kirjaas jopa poikaporukan jopa masturboineen lavan edessä Jussin keikalla .
Eli ei umpihomo mutta puolikas kuitenkin
Juice olikin bi
17
572
Vastaukset
- yuice
Älä unta nää.Ei Jussi Homo ollu.
- Fairytales.
Tavallaan oli,mutta myös naiset kelpas. Eli Bi. Lue se kirja ja pura se risti.....
(Ei heteromiehet ota poskeen miehiltä. Juice otti Pellonpäältä)- Juice-fani
Olen ristiriitainen sekä -rauhallinen, kun en ole lukenut vielä kirjaa, mutta olen lukenut kirjaa (osittain). Sehän oli pelkkä huuli, idiootti! Ehkä Juice tuli kännipäissään sanoneeksi jotain tuollaista, mutta mitäpä sitä nyt ei voisi tulla lausutuksi. Ei ole mitään näyttöä asiasta. Eiköhän Juicella nyt kuitenkin niitä naisia enemmän ollut kuin Alatalolla.
Fairytales ei ole ottanut poskeen vielä kummaltakaan sukupuolelta, mutta turpaansa ehkä senkin edestä. :)
- kyllä naisia
Juicella oli
- bi-ologiaaaaaa
Jokainen ihminen on syntyessään bi.
Lopulta ihminen kallistuu hetero-suuntaan tai homo-toiseen, jotkut jäävät bi-asentoon. - seppo1222
poskeen otto oli huumorilla heitto juicelta. Taas on tosikot liikkeellä
- jökl
Tosikkomaisuus vaivaa kaikkea historiantutkintaa.
- nm1
...
- tuokin
Hm.
- JUICEFANI
VITTU MITÄ PASKAA JOS MIES OLI NAIMISISSA KOLME KERTAA NI MITEN VOI OLLA HINTTI
- MrJuha82outolintu
Se oli vitsi Juicelta.
Ei ollu homo.
SE OLI VITSI. - erisukupolvi
Huhut ehkä lähteneet liikkeelle tästä:
https://www.youtube.com/watch?v=Z-fxM8RqTEw - toinenJuicefani
Mikko Alatalohan sanoi kirjassa että he olivat Juicen kanssa niin hyviä ystäviä, että he saattoivat ja pystyivät makaamaan samassa sängyssä alasti ilman mitään vivahdetta homoseksuaalisuuteen.
Tuon eturivin poikaporukan runkkaustalkoot keikalla Juice kirjoitti jo kirjaansa "Siinäpä tärkeimmät, edellinen osa". - olkfif
Aika akkamainen habitus Juicella oli.Ei mitään maskuliinisuutta,ja ennen kuolemaansa näytti vanhalta mummolta.
- Musicaz
Jsks tuli juteltua erään musiikkialan hemmon kanssa ja hän kyllä teki ihan selväksi, että näissä meidän muusikkomiehissä on myös miehiin meneviä. Big deal!
- Kaikkikaksjalkaiset
Musiikkipiirit ovat olleet edellä, nythän tuo on aivan yleistä.
- LLLeskinen
Tais olla tarvittaessa ryynipuolen reino
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882