Olisi kiva tutustua muihin ihmisiin, jotka kärsivät sosiaalisten tilanteiden pelosta. Järjestää vaikka miitinki tai jotain. Uskoisin, että tapaamiset muiden ujojen kanssa voisivat helpottaa tilannetta. Löytyykö kohtalotovereita?
Ujoja Pohjois-Karjalasta?
4
218
Vastaukset
- pärmurger
Oot julkassu tän mun syntymäpäivänä :) Asun Pohjois-Karjalassa, ja en nyt osaa sanoo pelkäänkö niin sosiaalisia tilanteita. Joskus ainakin pelkäsin ihan sairaalloisesti :d Ois kuitenkin kiva jutella, vaikken ookkaan varma onko "ujous" piilossa jossain syvällä mun roolin alla.
- 3+1
Tuolla on jo keskustelu aiheesta:
http://www.jannittaa.com/foorumi/viewtopic.php?f=3&t=40 - epätoivoinen
Itse olen mieshenkilö ja asustelen Pohjois-Karjalassa.Olen ujo ja kärsin vakavasta jännittämisestä ja sosiaalisten tilanteiden pelosta.Ja ongelmani haittaa jo elämääni ja tuntuu että en saa apua mistään muusta kuin lääkepurkista.Olen keski-ikäinen kunnollinen mutta ujous ja sosiaalisten tilanteiden pelko on ongelmana ja olisi kiva tavata kohtalotovereitani.
- Ehdotusta pukkaa
Perustakaa Pohjois-Karjalan Ujojen Klubi - sinne joku räväkämpi puheenjohtajaksi, että pääsette tutustumisen alkuun.
Pelatkaa vaikka jotain hauskoja seuralenkkejä - sellaisia ujoille sopivia! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww751200EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41117- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30636