Olisi kiva tutustua muihin ihmisiin, jotka kärsivät sosiaalisten tilanteiden pelosta. Järjestää vaikka miitinki tai jotain. Uskoisin, että tapaamiset muiden ujojen kanssa voisivat helpottaa tilannetta. Löytyykö kohtalotovereita?
Ujoja Pohjois-Karjalasta?
4
185
Vastaukset
- pärmurger
Oot julkassu tän mun syntymäpäivänä :) Asun Pohjois-Karjalassa, ja en nyt osaa sanoo pelkäänkö niin sosiaalisia tilanteita. Joskus ainakin pelkäsin ihan sairaalloisesti :d Ois kuitenkin kiva jutella, vaikken ookkaan varma onko "ujous" piilossa jossain syvällä mun roolin alla.
- 3+1
Tuolla on jo keskustelu aiheesta:
http://www.jannittaa.com/foorumi/viewtopic.php?f=3&t=40 - epätoivoinen
Itse olen mieshenkilö ja asustelen Pohjois-Karjalassa.Olen ujo ja kärsin vakavasta jännittämisestä ja sosiaalisten tilanteiden pelosta.Ja ongelmani haittaa jo elämääni ja tuntuu että en saa apua mistään muusta kuin lääkepurkista.Olen keski-ikäinen kunnollinen mutta ujous ja sosiaalisten tilanteiden pelko on ongelmana ja olisi kiva tavata kohtalotovereitani.
- Ehdotusta pukkaa
Perustakaa Pohjois-Karjalan Ujojen Klubi - sinne joku räväkämpi puheenjohtajaksi, että pääsette tutustumisen alkuun.
Pelatkaa vaikka jotain hauskoja seuralenkkejä - sellaisia ujoille sopivia! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954