satanismilla ja saatananpalvonnalla.Muutama päivä sitten joku toimittaja kirjoitti lehteen että Church of Satan sekoitetaan virheellisesti saatananpalvontaan joopa joo, sen nimi ei olisi se mikä on ellei olisi sidoksissa sarvipäähän.
Joo on niillä eroa.Satanisti ei ole yhtä vahvasti paholaisen otteessa kuin saatananpalvoja,eikä välttämättä edes tiedä/myönnä olevansa.
Minulle on muuten turha yrittää selittää mitään kyllä me satanistit hallitsemme omaa ajatteluamme-pöppöä.
Toinen ero on että saatananpalvoja pyrkii mädättämään maailmaan laittomín keinoin, kun taas satanisti pitäytyy laillisissa.
Molemmat ovat saman perkeleen eri lonkeroita.
Ja en hetkeäkään usko ettei satanismi olisi sidoksissa sarvipäähän,olen minä hiukan lukenut mitä ajatuksia Anton Lavey on suoltanut ja se mies on sekopää,jos vaikka olisikin joskus sanonut jotain fiksua niin se on sattumaa.Ja minuun on turha yrittää mitään filosofista kusetusta.
Ai ei yhteistä
19
1017
Vastaukset
- Angel Burner
Loistavaa. Ignorance is bliss.
- Y.B
tämä L.H.J taitaa viestejä kirjoittaessaan olla ihan tosissaan :(
- Lindisfarne
Entä mikä oli toimittajan nimi?
- Lindisfarne
L.J.H kirjoitti:
erään Texe Marssin kirjoittamassa kirjassa.
Koskaan kuullutkaan moisesta herrasta, mutta surffailin netissä ja havaitsin, että mieshän on yksi niistä jotka ovat keksineet miten helppoa uskiksilta on nyhtää rahaa populistisilla pelottelukirjoilla joissa on jenkkityyliset raikeät kannet. Mies näyttää kirjojensa nimistä päätellen kaivaneet kristikunnan pahimmat pelonaiheet esiin ja vääntäneen niistä kirjan kustakin. Tottahan vanha kehnokin pitää nostaa esiin ja pöllyttää oikein hyvin. Eiväthän satanistitkaan tiedä ilman texemarsseja keitä oikein ovat ja mihin uskovat. On jotenkin karmaisevan huvittavaa, miten löysät pöksyissä uskikset ovat kun ajattelevatkin, että maailmassa tosiaan on ihmisiä, jotka tietävät pimeän puolen paremmaksi kuin taivaalliset lammaskarsinat.
- Typhon
Opettele edes kirjoittamaan ja säilytä asiallisuus jos haluat satanisteja arvostella. Kai niitä parempiakin paikkoja on esittää pätevyyttään.
Lähdet myös mielestäsi faktan pohjalta, mutta väittämäsi on taas mutu-tunteella tehty. Jotakin vedenpitävää olisi vaihteeksi kiva kuulla.
Hyvää loppuiltaa. - Nemo Dominus
saatananpalvoja on kristitty siinä missä kristittykin. Takin toinen puoli.
Tämä on asia jonka uskovaiset haluavat häivyttää jatkuviin narinoihinsa ja loanheitoillaan saatananpalvojia kohtaan. Uskovaiset pelkäävät ihmisten tajuavan "Hei. Saatananpalvojahan on kristitty"
Satanismillä taas ei ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa.- Teflon-aivo
Niin. Saatananpalvonta on kristillisyyttä. Ja ellet ole huomannut, niin satanismi puolestaan on ateismia. Case closed?
Kristittyjen Jumala on taivaassa,saatananpalvojien palvonnan kohde taas on piru.Ja on se vähän kumma että jos LaVeyn churc of satan on ateistinen uskontokunta ja satanic bible on satanistien ohjekirja, jotka kuulemma ovat ateisteja niin on se aika kumma valinta ohjekirjaksi jos ei kerran uskota Jumalaan eikä paholaiseen.Ja on se church of satan aika kumma nimi ateistiselle yhteisölle,eiköhän jo se että tämä nimi satan näissä osoita yhteyden sarvipäähän.
- Saatanan palvoja
Vois noi uskovaiset kirjoittaa omille sivuilleen ´mielipiteensä eikä tulis meille valittamaan. Saatanan palvonta on uskonto siinä missä muutkin, ja paljon mieluummin minä uskon "perkeleeseen" kuin johonkin hintti "jumalaan"! Onko¨muka mitään raamatun ennustuksista koskaan muka tapahtunut? Se on samanlainen satukirja kuin esim. Taru sormusten herrasta. Satan`s Bible ei kerro saatanasta vaan itsensä palvonnasta Ja "paholainen" on oikeasti vapahtaja joka puhdistaa maan. Mieluummin minä siihen uskon kuin johonkin ihmisiä uskon nimessä teurastavaan suur kulttiin. Mutta mitäköhän "kristityt" oikein ajattelivat palvoessaan ristinuskoa, ristihän oli kidutusväline? Yhtä hullua kuin palvoa ylipäänsä mitään. Raamatussa kehotetaan kivittämään oma poika hengiltä jos tämä käyttäytyy huonosti. Ja eikö Jeesus muka ollut homo? 12 miestä Juo syö ja elää yhdessä! On aika todennäköistä että Jeesus oli miesten mies ja tapettiin irstautensa takia ja kaikki pitivät häntä huippu ihmisenä koska hän uskalsi tuoda homoutensa julki aikana jolloin kaikki olivat yhtä ahdasmielisiä kuin uskovaiset nytten? Olenko minä nyt saatanan vallassa kun kirjoitan tätä?`Enpä usko, Kaikki hihhulit jauhavat että kun saatana on sinussa sinulla on ahdistava ja paha olo! Minä taas voin oikein hyvin paitsi tuollainen kaikkien pitää uskoa ahdasmielisyys saa pahalle tuulelle. Ei uskovaiset ole parhaita ja muita ylevämpiä ihmisiä. Teistä tulee mieleen Natsi-Saksan propagandistit.
- SS Vomit
Ugh!
Niin tuohan on yksi paholaisen keinoista sanoa mustaa valkoiseksi ja toisinpäin.Et sinä minua tuolla kuseta vaan itseäsi ja kyllä ne Ilmestyskirjan tapahtumat vielä tapahtuvat.
Ja tuo provovastauksesi ei ole kovin onnistunut.- saatanan palvoja
L.J.H kirjoitti:
Niin tuohan on yksi paholaisen keinoista sanoa mustaa valkoiseksi ja toisinpäin.Et sinä minua tuolla kuseta vaan itseäsi ja kyllä ne Ilmestyskirjan tapahtumat vielä tapahtuvat.
Ja tuo provovastauksesi ei ole kovin onnistunut.Miten selität uskon nimessä tappamisen? Ja raamatun opit joissa kehotetaan uhraamaan oma poika? Entä se jos tekee syntiä, jumala tulee ja tappaa? VITUN ahdasmielistä! Synti on hyvää ja hauskaa, siitä voi nauttia. eikä tarvitse pelätä jotain jota ei ole.Minulla on Anton Laveyn raamattu kotonani ja se ei ole yhtään ristiriitainen kuten raamattu on!
saatanan palvoja kirjoitti:
Miten selität uskon nimessä tappamisen? Ja raamatun opit joissa kehotetaan uhraamaan oma poika? Entä se jos tekee syntiä, jumala tulee ja tappaa? VITUN ahdasmielistä! Synti on hyvää ja hauskaa, siitä voi nauttia. eikä tarvitse pelätä jotain jota ei ole.Minulla on Anton Laveyn raamattu kotonani ja se ei ole yhtään ristiriitainen kuten raamattu on!
se tiettyyn pisteeseen asti on. Eihän se näyttäydy suoraan ihmisen tappavana vihollisena mikä se on,siinä vaan käy helposti ennenkuin ihminen huomaakaan niin että se ottaa vallan ihmisestä.
Joo emmä viitti minkään Raamatun mukaan toimia mä teen mitä haluan näin ajattelee nykyihminen ja sotkee omat ja muitten asiat.- saatanan palvoja
L.J.H kirjoitti:
se tiettyyn pisteeseen asti on. Eihän se näyttäydy suoraan ihmisen tappavana vihollisena mikä se on,siinä vaan käy helposti ennenkuin ihminen huomaakaan niin että se ottaa vallan ihmisestä.
Joo emmä viitti minkään Raamatun mukaan toimia mä teen mitä haluan näin ajattelee nykyihminen ja sotkee omat ja muitten asiat.Tuo on jo hieman fanaattista. Väität siis jos ei usko raamattuun tai muuhunkaan kristilliseen on automaattisesti paha ihminen? Ajattelehan tätä? Kaikki syntyy, mutta miten "Jumala" on siis syntynyt? Ei voi olla olemassa että syntyy, tai iankaikkinenkaan ei voi olla ellei ole syntynyt sellaiseksi. Miten selität asian?
Tuo on jo hieman fanaattista. Väität siis jos ei usko raamattuun tai muuhunkaan kristilliseen on automaattisesti paha ihminen? Ajattelehan tätä? Kaikki syntyy, mutta miten "Jumala" on siis syntynyt? Ei voi olla olemassa että syntyy, tai iankaikkinenkaan ei voi olla ellei ole syntynyt sellaiseksi. Miten selität asian?
osa ihmisistä saattaa jopa tarkoittaa hyvää.Mutta kokonaisuus,kokonaisuus.Se onko Jumala luotu vai ei on liian vaikea kysymys ihmisälyllä ratkottavaksi.
- Ifrit
L.J.H kirjoitti:
osa ihmisistä saattaa jopa tarkoittaa hyvää.Mutta kokonaisuus,kokonaisuus.Se onko Jumala luotu vai ei on liian vaikea kysymys ihmisälyllä ratkottavaksi.
Kun sitä kaikkia ajattelevia vihaavaa jumalaa mistä puhut ei ole olemassa kuin uskovaisten aivojen syövereissä.
- saatanan palvoja
Ifrit kirjoitti:
Kun sitä kaikkia ajattelevia vihaavaa jumalaa mistä puhut ei ole olemassa kuin uskovaisten aivojen syövereissä.
Totta. Raamattua ei pidä ottaa tosissaan, se on niinsanotusti aikansa "kaleva". Vähän kuin sormusten herra nykyään. Sille muuten pidetään kokouksia Amerikassa!!!Hehehee!!!
- saatananpalvoja
Totta. Raamattua ei pidä ottaa tosissaan, se on niinsanotusti aikansa "kaleva". Vähän kuin sormusten herra nykyään. Sille muuten pidetään kokouksia Amerikassa!!!Hehehee!!!
oli hyvä ohjelma! siinä selitettiin mitä niin sanotut uskonnolliset kokemukset syntyvät. Uskovaiset on siis hulluja! Moision mielisairaalaan kaikki!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4963938Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152946Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2792198Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4532048Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841384- 1571303
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631178- 811075
- 611059
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411038