ENGLANNIN AUTOTEOLLISUUS

<<<

TEHDÄÄKS BRITEISSÄ ENÄÄ AUTOJA

19

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metsään viestiä

      JOOOOOOO!

      • Eikö Avensis tehdä siellä ja jotkut Nissanit ja Mini coper


    • kumma palsta
    • tyhmä

      KVG

    • 223423

      Toyota, Nissan, Opel (vauxhall), Jaguar, ... ja monia muita.

    • tehdään

      Jaguar ja Aston-Martin ainakin, japanilaismerkkien kasailua myös.

      • 99) 9999

        Mut ei austinia


      • Äkkiä mieleen juolahtaa
        99) 9999 kirjoitti:

        Mut ei austinia

        Aston Martin, Bentley, Ford, Jaguar Mini, Opel, Range/Land Rover, Rolls-Royce, Honda, Nissan, Toyota sekä lukuisia piensarjoina valmistettavia merkkejä, kuten Morgan, Lotus, Ariel ym..
        Suurin osa merkeistä vaan ei ole enää Brittiläisessä omistuksessa, mutta valmistetaan silti sumujen saarilla.


    • vanha jaguaari

      valmistetaanko suomessa enää sukkia?

      terveisiä aloittajan tyhjään aivolohkoon

      • ♥♥♥♥♥♥

        No kiitos


    • Syy ISOJEN käyttöön

      Vanhat ihmiset ei osaa ottaa Caps Lock:ia pois päältä. Sanottiin juuri radiossa.

      • more information

        Joissain nykyajan paskakoneissa ei ole capslockin merkkivaloa, on saatana säästetty pilalle nämäkin! Mulla on esim. 80-luvun Commodore Amiga ja siinäkin on capslockin merkkivalo, miten ihmeessä ei nykyään ole varaa laittaa yhtä ledilamppua capslockin merkkivaloksi? Varmaan sama nuija on autotehtaillakin nippelinlaskijana ja päättänyt että moottorin lämpömittareita ei enää tarvita prkele...


      • @jellaan
        more information kirjoitti:

        Joissain nykyajan paskakoneissa ei ole capslockin merkkivaloa, on saatana säästetty pilalle nämäkin! Mulla on esim. 80-luvun Commodore Amiga ja siinäkin on capslockin merkkivalo, miten ihmeessä ei nykyään ole varaa laittaa yhtä ledilamppua capslockin merkkivaloksi? Varmaan sama nuija on autotehtaillakin nippelinlaskijana ja päättänyt että moottorin lämpömittareita ei enää tarvita prkele...

        Eihän nämä nykypäivän dieselit edes lämpiä kuin ennen, joten mitä virkaa sellaisella mittarilla edes olisi? Start/stopilla kestää kauemmin saavuttaa lämmin "konttori"
        Tuo capslocin juttu huvitti ja olen huomannut tuota "oiretta" tosiaan iäkkäämpien keskuudessa.


    • mi6

      Eipä ne britit ole koskaan oikeita autoja osanneet tehdä, Rollsin koritkin kuulemma tehdään ja maalataan Saksassa, kun ei britit osaa itse tehdä ruosteenestoa kunnolla.

      • FSO Plonez

        Mahtava tietopläjäys, kiitos tuosta älyn tuotoksesta.


      • Eiköhän kyse ole aina ollut siitä, että minkä hintainen auto ylipäänsä kannattaa tehdä kunnolla. Kovin halpaa ei kannata jos ajatellaan sen suunniteltua käyttöikää matalan autoveron maissa.

        Kylläpä saksalaisesta ruosteenestostakin esim. 80-luvun opelit taitavat olla aika ankeita esimerkkejä...

        En sinänsä edes ymmärrä rolls-roycen kaltaisten autojen olemassaoloa, mutta jokuhan niitä on aina ostanut. Ei tosin välttämättä olisi jos maksaisivat muuallakin saman kuin suomessa....


    • <<<

      kyselin lähinnä merkeistä leyland ja austin jota nää nuoremmat herrat ei taia ees muistaa

    • Italia/ Britti

      Kävin Jaguar Xf koeajamassa muutama vuosi sitten. Oli erittäin positiivinen yllätys. Saatan vaihtaa Alfa Romeoni sellaiseen. Saksalaisiin romuihin en koske, niitähän on joka kulmassa ja kuskeilla virtaa päässä keltainen virtsa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe