TEHDÄÄKS BRITEISSÄ ENÄÄ AUTOJA
ENGLANNIN AUTOTEOLLISUUS
19
238
Vastaukset
- metsään viestiä
JOOOOOOO!
- kumma palsta
Täälläkin on iskenyt lapin Somalin tauti.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12768144#comment-72279588 - tyhmä
KVG
- 223423
Toyota, Nissan, Opel (vauxhall), Jaguar, ... ja monia muita.
- tehdään
Jaguar ja Aston-Martin ainakin, japanilaismerkkien kasailua myös.
- 99) 9999
Mut ei austinia
- Äkkiä mieleen juolahtaa
99) 9999 kirjoitti:
Mut ei austinia
Aston Martin, Bentley, Ford, Jaguar Mini, Opel, Range/Land Rover, Rolls-Royce, Honda, Nissan, Toyota sekä lukuisia piensarjoina valmistettavia merkkejä, kuten Morgan, Lotus, Ariel ym..
Suurin osa merkeistä vaan ei ole enää Brittiläisessä omistuksessa, mutta valmistetaan silti sumujen saarilla.
- vanha jaguaari
valmistetaanko suomessa enää sukkia?
terveisiä aloittajan tyhjään aivolohkoon- ♥♥♥♥♥♥
No kiitos
- Syy ISOJEN käyttöön
Vanhat ihmiset ei osaa ottaa Caps Lock:ia pois päältä. Sanottiin juuri radiossa.
- more information
Joissain nykyajan paskakoneissa ei ole capslockin merkkivaloa, on saatana säästetty pilalle nämäkin! Mulla on esim. 80-luvun Commodore Amiga ja siinäkin on capslockin merkkivalo, miten ihmeessä ei nykyään ole varaa laittaa yhtä ledilamppua capslockin merkkivaloksi? Varmaan sama nuija on autotehtaillakin nippelinlaskijana ja päättänyt että moottorin lämpömittareita ei enää tarvita prkele...
- @jellaan
more information kirjoitti:
Joissain nykyajan paskakoneissa ei ole capslockin merkkivaloa, on saatana säästetty pilalle nämäkin! Mulla on esim. 80-luvun Commodore Amiga ja siinäkin on capslockin merkkivalo, miten ihmeessä ei nykyään ole varaa laittaa yhtä ledilamppua capslockin merkkivaloksi? Varmaan sama nuija on autotehtaillakin nippelinlaskijana ja päättänyt että moottorin lämpömittareita ei enää tarvita prkele...
Eihän nämä nykypäivän dieselit edes lämpiä kuin ennen, joten mitä virkaa sellaisella mittarilla edes olisi? Start/stopilla kestää kauemmin saavuttaa lämmin "konttori"
Tuo capslocin juttu huvitti ja olen huomannut tuota "oiretta" tosiaan iäkkäämpien keskuudessa.
- mi6
Eipä ne britit ole koskaan oikeita autoja osanneet tehdä, Rollsin koritkin kuulemma tehdään ja maalataan Saksassa, kun ei britit osaa itse tehdä ruosteenestoa kunnolla.
- FSO Plonez
Mahtava tietopläjäys, kiitos tuosta älyn tuotoksesta.
Eiköhän kyse ole aina ollut siitä, että minkä hintainen auto ylipäänsä kannattaa tehdä kunnolla. Kovin halpaa ei kannata jos ajatellaan sen suunniteltua käyttöikää matalan autoveron maissa.
Kylläpä saksalaisesta ruosteenestostakin esim. 80-luvun opelit taitavat olla aika ankeita esimerkkejä...
En sinänsä edes ymmärrä rolls-roycen kaltaisten autojen olemassaoloa, mutta jokuhan niitä on aina ostanut. Ei tosin välttämättä olisi jos maksaisivat muuallakin saman kuin suomessa....
- <<<
kyselin lähinnä merkeistä leyland ja austin jota nää nuoremmat herrat ei taia ees muistaa
- Italia/ Britti
Kävin Jaguar Xf koeajamassa muutama vuosi sitten. Oli erittäin positiivinen yllätys. Saatan vaihtaa Alfa Romeoni sellaiseen. Saksalaisiin romuihin en koske, niitähän on joka kulmassa ja kuskeilla virtaa päässä keltainen virtsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522