http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2014121418926553_ma.shtml
Konkkaan joutaisi mokoma. Minäkään en enää lennä minnekään Finnairilla, turkkilaisyhtiölläkin on paremmat sapuskat ja palvelu erinomaista, juomat myös maksuttomia ja niitä ei pihtailla.
Viimeisin paluumatkani Kaakkois-Aasiasta Finnairilla oli palvelutasoltaan muuttunut todella surkeaksi aikaisempiin verrattuna. Ruoka ei ollut hääviä, vaikka olikin vielä ilmaista, juomat olivat muuttuneet maksullisiksi, paitsi vesi. Ruoan kanssa tosin sai ilmaiseksi olutta, tai viiniä, mutta vaikka jo syödessäni tilasin toisen juoman, niin sitä ei tullut ja myöhemmin lentoemo tuli ilmoittamaan, että ei ehtinyt tuomaan sitä juomaa ajallaan, joten jos edelleen haluan sen, niin siitä pitää maksaa. Sanoin, että pitäkää juomanne, minua ei enää Finnairin koneissa nähdä.
Finnair vaan huononee
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450