Savolainen mies pyrki 80 -luvulla armeijaan

miesten hommiin

Kutsunnat olivat Espoon urheilutalolla ja paikalla ollut lääkintämajuri pyysi alokkaiksi haluavia riisumaan paitansa lääkärintarkastusta varten.

Savolainen mies riisui KAIKKI vaatteensa ja ryntäsi alasti jonon ohi lääkärin pöydälle nelinkontin rönöttämään, hanuri ylväästi pystyssä.

Lääkintämajuri pyysi nuorta miestä poistumaan, jolloin mies alkoi huutamaan:
JIIIIHHHAAAAAA - JIIIHHHAAAA ! Miehen suusta valui kuolaa ja nenästä räkää.

Lääkintämajuri pyysi tätä nuorta miestä poistumaan, jolloin tuo mies ryhtyi masturboimaan pöydällä. Mies huusi aina ajkuloidessa: ET ZILLEEN - ET ZILLEEN!!! Mies ejakuloikin uskomattoman monta kertaa.

Lopulta mies saatiin sotilaspoliisien toimesta käsirautoihin ja häneltä kysyttiin, mitä hän oikeastaa halusikaan?

"Mä oon kuullu et armeijassa kaikki miehet ovat yhtä aikaa suihkussa ja vessoissa ei ole väliseiniä. Mä haluun sinne pudottamaan saippuoita!"

Savolainen mies sai rastin ruutuun: "ei kelpaa rauhanajan palvelukseen koko elinaikanaan. Suositellaan yksilöterapiaa ja pitkäaikaista psyykelääkitystä"

Tämä tarina on tosi

3

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka toi on toi

savolainen mies? Onk se se ylläpitäjä?

• mpaa

Se on mun kaveri

• Vaiks ei mies kelpaa

inttiin, eikä työelämään, eikä huoltajaksi, eikä opiskelemaan, eikä itsenäisesti toimeentulemaan, se kelpaa kyl keräämään mälliä purkkeihin. Ei saa väheksyä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      88
      1833
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      56
      1010
    3. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      96
      1006
    4. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      9
      955
    5. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      200
      924
    6. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      889
    7. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      63
      881
    8. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      792
    9. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      79
      766
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      760
    Aihe