Viikatemies liikkeellä

5

50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuolema tappaa
    • Poliisit putkaan.

Viikatemies läksi pohjoisesta kohti etelää ajoissa ennen joulupukkia ja on tosi vaikea ennustaa, missä iskee milloinkin.

Toki ihmisten omalla käyttäytymiselläkin on merkitystä, etenkin kun puhutaan tieliikenteestä ja eikös ensi viikolla avaudu vedonlyönti pisteet ja ennusteet, montako ihmistä kuolee joulun liikenteessä ja jouluna; juhannustraditioon se kuuluu perinteisesti.

Lähes jokainen kuolema on turha, etenkin turha kuolema. Omaisille jaksamista surun pyramidiin, joulun tunteet heiltä on jo viety.

Kriisiavusta on tullut turhan panttinen "hyödyke" joka tuskin liikuttaa, ainakaan auttaa tuoreessa tosi surussa eläviä, ja se että kriisiapua järjestetään jo tarpeettomille ulkopuolisillekin, kunhan on ollut kymmenen kilometrin päässä itse tapahtumasta, niin se hipoo älyttömyyden ulkorajoja.

Poliisit voi viedä putkaan mun puolesta ja heille voi lukea jouluevankeliumia kriisiapuna putkan oviluukun kautta. Omaiset jätettävä rauhaan. Kuolleiden kaverit baariin juomaan surupussi tyhjäksi. Saunaan voivat mennä ne (kuten me) jotka olemme joutuneet lukemaan suru-uutisia.

• baz00ka

Niin, mitenkähän sodan aikana ihmiset selvisivät täyspäisinä, kun ei ollut mitään kriisiapua?

• Late Lapista.

Eipä tainneet kaikki selvitäkään sodista selväpäisinä, hengissä tosin sodistakin selvisi moni, mutta siviilistä ei kukaan!
        Suomalaiset ovat tuolla liikenteessä kaikki maailmanparhaita kuskeja, siksi niitä onnettomuuksiakin sattuu!
        Tosin on tienpitäjissäkin vikaa, esimerkiksi tuohon Kemin ja Oulun välille olisi välttämätöntä saada moottoritie, koska se on vilkasliikenteinen pääväylä pohjoisen ja etelän välillä, tuon pätkän parantamiseksi on tehty päätös jo 20 vuotta sitten, päästöstä vain ei ole pantu täytäntöön, kun siinä ei ole vielä tullut tarpeeksi kuolonuhreja !

http://www.pohjolansanomat.fi/Paikalliset/1194948398455/artikkeli/kommentti kaistapaiden nelostie.html

Late Lapista. SSSS Ry!

• KodeQ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe