Tästä johtui Kerryn tappio!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teemujazz

      Tämä pitää täydellisesti paikkansa. Olet asian ytimessä... Menee vielä jonkin aikaa ennen kuin se roisto joutuu lusimaan haagin kansainväliseen tuomioistuimeen syytettynä 9/11 terrori-iskun tilaamisesta. Se kuka järjesti 9/11 oli George W. Bush itse ja maailman salaliitto joka käyttää nimeä illuminati tai dark agenda.

    • Isosisko

      No ei tuossa kummoista päättelykykyä tarvittu.Virtuaaliset äänet ja hups,näinhän tuumin heti vaalin jälkeen jo itsekin täällä. Tämä vaalitulos oli tehtävä,koska eihän enää Irakin jälkeen suuntaa voida vaihtaa. Kysymys on USA n koko tulevaisuudesta:öljyn riittävyyden takaamisesta.

    • Stone-Man

      Mies kehua retosteli täällä Kerryä ja luuli siis Kerryn voittavan vaalit, mutta toisin kävi. Hehe! Minä taas toivoin Bushin voittoa ja Yhdysvallat saikin mielestäni juuri sopivan presidentin munaamaan ja mustamaan sen mainetta jatkossakin:-)) Irak oli jo EMÄMOKA ja lisää on tulossa, takaan sen.

    • Silmänlumetta, johon yksisilmäisimmät pökkilöt täällä uskoo kuin Raamattuun konsanaan.Tämäkö sitten on sitä näennäisdemokratiaa:)

      Tosin,onhan se tiedetty jo kauan, kauan sitten, että Usa:n vaalit junaillaan aina tietyllä raiteella. Tulokset eivät todellakaan ole välttämättä sitä, miltä näyttävät.Luulossa hyvä elää suuren kansan. Vapaus, veljeys, tasa-arvo..hohhoijakkaa..

      • Korpisoturi

        Bush sai äänivyöryn vanhantestamentin lukijoilta jotka asustavat maaseudulla ja uskovat ufoihin ja venäläisiin vihollisiin. Äänet tuli ihmisiltä joille on helppo syöttää satuja ja jotka ei tiedä mitään muusta maailmasta. He elävät uudisasukas aikaa jolloin omankäden oikeus oli tavallista, ja pitävät edelleen itseään maailmanvaltiaina, joilla ei rajojensa takana ole mitään mitä tarvitsisi kunnioittaa tai muutenkaan ottaa huomioon.


      • Korpisoturi kirjoitti:

        Bush sai äänivyöryn vanhantestamentin lukijoilta jotka asustavat maaseudulla ja uskovat ufoihin ja venäläisiin vihollisiin. Äänet tuli ihmisiltä joille on helppo syöttää satuja ja jotka ei tiedä mitään muusta maailmasta. He elävät uudisasukas aikaa jolloin omankäden oikeus oli tavallista, ja pitävät edelleen itseään maailmanvaltiaina, joilla ei rajojensa takana ole mitään mitä tarvitsisi kunnioittaa tai muutenkaan ottaa huomioon.

        menee suurin osa tietysti Bushille. Mielenkiintoinen ristiriita, sillä jos Jeesus tulisi maapallolle ns."omiensa tykö"niin tuskin ne ovat tämän maailman Bushit ja Sharonit joukkoineen:) Suurempaa kaksinaamaisuutta saa hakea, mutta silti nämä esittävät maailmanvapahtajaa, mitä ny jokunen miljoona ihmistä siinä sivussa tuhoutuu. Sehän se on uskon hinta..


      • Ajatar1 kirjoitti:

        menee suurin osa tietysti Bushille. Mielenkiintoinen ristiriita, sillä jos Jeesus tulisi maapallolle ns."omiensa tykö"niin tuskin ne ovat tämän maailman Bushit ja Sharonit joukkoineen:) Suurempaa kaksinaamaisuutta saa hakea, mutta silti nämä esittävät maailmanvapahtajaa, mitä ny jokunen miljoona ihmistä siinä sivussa tuhoutuu. Sehän se on uskon hinta..

        Ennen kuin alat tuomita toisia, olisi ehkä syytä punnita oman sielunsa tila...

        Tunnetko sinä, että kuullut Hänen omiensa joukkoon?


      • ääni
        Ajatar1 kirjoitti:

        menee suurin osa tietysti Bushille. Mielenkiintoinen ristiriita, sillä jos Jeesus tulisi maapallolle ns."omiensa tykö"niin tuskin ne ovat tämän maailman Bushit ja Sharonit joukkoineen:) Suurempaa kaksinaamaisuutta saa hakea, mutta silti nämä esittävät maailmanvapahtajaa, mitä ny jokunen miljoona ihmistä siinä sivussa tuhoutuu. Sehän se on uskon hinta..

        Sharon nyt tuskin kauheasti sitä Jeesusta odottelee saapuvaksi.


      • Hitman
        Ajatar1 kirjoitti:

        menee suurin osa tietysti Bushille. Mielenkiintoinen ristiriita, sillä jos Jeesus tulisi maapallolle ns."omiensa tykö"niin tuskin ne ovat tämän maailman Bushit ja Sharonit joukkoineen:) Suurempaa kaksinaamaisuutta saa hakea, mutta silti nämä esittävät maailmanvapahtajaa, mitä ny jokunen miljoona ihmistä siinä sivussa tuhoutuu. Sehän se on uskon hinta..

        En oikein usko tuohon väitteeseen. Tuskinpa todelliset Jeesuksen opetukset lukeneet ja ne uskovat kristityt voivat äänestää Bushia.


      • Hitman-1 kirjoitti:

        Ennen kuin alat tuomita toisia, olisi ehkä syytä punnita oman sielunsa tila...

        Tunnetko sinä, että kuullut Hänen omiensa joukkoon?

        niinkään sano mitään, mutta enpä ole mainostamassakaan omaa erinomaisuuttani muihin nähden ja osoittele sormella, jos ei satu kuulumaan saman laadun uskovaisiin.

        Mulle riittää se, että yritän elää ihmismäistä elämää ja olla ystävällinen heille,joiden kanssa olen tekemisissä elämässäni. Sitä en tiedä joudunko moisesta helvettiin tai taivaaseen. Ei ole mun asiani jakaa passeja, jos jotain on tarjolla kuoleman jälkeen.

        ps. kyllä se sun Raamattusikin inhoaa kaksinaamaisuutta ja farisealaista meininkiä, niin että se tästä ylemmyydentunteesta:)


      • ääni kirjoitti:

        Sharon nyt tuskin kauheasti sitä Jeesusta odottelee saapuvaksi.

        Toivottavasti Hitmankin sai vastaukseni, vaikka takkuili sielläkin. Kyllähän kristityt uskovat, että juutalaiset tunnustavat vielä jonain päivänä Kristuksen, niin että sikäli sen pitäis koskea kai Ariel Sharoniakin kumppaneineen:)


      • Hitman kirjoitti:

        En oikein usko tuohon väitteeseen. Tuskinpa todelliset Jeesuksen opetukset lukeneet ja ne uskovat kristityt voivat äänestää Bushia.

        ketkä ovat kirjansa oikein tulkinneet:)Tämähän ei silti estä toisia toitottamasta omaa totuuttaan.

        Jeesushan oli pasifisti, joten sekin kertonee jotain..


      • lisää
        Ajatar1 kirjoitti:

        Toivottavasti Hitmankin sai vastaukseni, vaikka takkuili sielläkin. Kyllähän kristityt uskovat, että juutalaiset tunnustavat vielä jonain päivänä Kristuksen, niin että sikäli sen pitäis koskea kai Ariel Sharoniakin kumppaneineen:)

        Uskoisin kuitenkin, että Sharonia ei myöskään kauheasti kristittyjen uskomukset kiinnosta =)


      • vielä
        Ajatar1 kirjoitti:

        Toivottavasti Hitmankin sai vastaukseni, vaikka takkuili sielläkin. Kyllähän kristityt uskovat, että juutalaiset tunnustavat vielä jonain päivänä Kristuksen, niin että sikäli sen pitäis koskea kai Ariel Sharoniakin kumppaneineen:)

        Uskoisin kuitenkin, että Sharonia ei myöskään kauheasti kristittyjen uskomukset kiinnosta =)


      • vielä kirjoitti:

        Uskoisin kuitenkin, että Sharonia ei myöskään kauheasti kristittyjen uskomukset kiinnosta =)

        vaikka Sharonkin tekisi uskonnollisen esiinmarssin tuossa mielessä;)

        Totta puhuen en ole huomannut mistään kirjoituksista, että hän olisi uskonnollinen millään tavoin.


      • enää töki
        Ajatar1 kirjoitti:

        vaikka Sharonkin tekisi uskonnollisen esiinmarssin tuossa mielessä;)

        Totta puhuen en ole huomannut mistään kirjoituksista, että hän olisi uskonnollinen millään tavoin.

        Ties vaikka ajelisi päänsä kaljuksi ja ostaisi oranssin kaavun ;)

        Itse en kyllä kauheasti arvosta uskonnolla ratsastamista, ainakaan valtion johtoasemissa olevilta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3288
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1192
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      91
      716
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      690
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    Aihe