Kristityt vääräuskoisia

Uleaa

Suurin osa maailman uskovaisista pitää kristittyjä vääräuskoisina.

29

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raamatuntutkija

      Valtaosa maapallon uskovista,uskovat olevansa ainoa oikea uskonto.Varovaisen tutkinnan jälkeen voin vakuuttaa niiden kaikkien olevan harhaoppisia.Yksikään porukka ei täytä raamatun osoittamia vaatimuksia kristillisyyteen.Se kaikki selviää tutkimalla raamattua.Sieltä selviää ohjeet.Näillä palstoilla ei sitä voida ratkaista.

      • PUUAAAHHHHHHH

        Raamattu on naurettava satukirja.


    • Jeesus Jumalan poika

      Ym märrän kantasi ,olet valinnut paholaisen ja se käskee sinua vähätellä Jeesuksen käymistä maanpäällä .Olet matkalla helvetin tuleen ,terve menoa minä uskon Jeesukseen.

      • Jeesus Jumalan poika

        matkalla helvetin tuleen ,terve minä uskon Jeesukseen. MINÄ otan Jeesusta niskasta kiinni ja heitän Hänet pää edellä liekkeihin ja nauran hänen kirkunalle ja potkaisen maiharilla vauhtia.

        toivoen alias Jeesus Jumalan poika, paholaisen


    • Lukija2

      "Suurin osa maailman uskovaisista pitää kristitttyjä vääräuskoisina."

      Miten perustelet tuota väitettäsi? Luitko tuommoista jostakin vai itsekö sen keksit? Ketkä ovat niitä uskovia, jotka pitävät kristittyjä vääräuskoisina?

      • Mono Pöntinen

        Osaatko ajatella omilla aivoillasi ja tehdä niillä itsenäisiä päätelmiä?


      • Lukija2
        Mono Pöntinen kirjoitti:

        Osaatko ajatella omilla aivoillasi ja tehdä niillä itsenäisiä päätelmiä?

        Jos joku esittää väitteen, että suurin osa maailman ihmisistä pitää kristittyjä vääräuskoisina, niin saa kyllä perustella väitteensä. Muutenhan kuka hyvänsä voisi väittää ihan mitä hyvänsä.


      • kentaurivalistaja
        Lukija2 kirjoitti:

        Jos joku esittää väitteen, että suurin osa maailman ihmisistä pitää kristittyjä vääräuskoisina, niin saa kyllä perustella väitteensä. Muutenhan kuka hyvänsä voisi väittää ihan mitä hyvänsä.

        Yleensä uskovaiset pitävät omaa uskontoaan oikeana. Silloin on loogista pitää muiden uskontojen oppeja enemmän tai vähemmän epätosina. Normikristittykin pitää monia muslimien, hindujen, animistien ym. uskonnollisia käsityksiä väärinä.

        Muun uskoiset taas pitävät esim. kolminaisuusoppia erheellisenä, eivätkä siis palvo Jeesusta jumalana.

        Koska maailman uskovaisten enemmistö ei ole kristittyjä, siitä seuraa väistämättä, että enemmistö uskovaisista ei pidä kristinuskon keskeisiä oppeja tosina. Jotkin eettiset käsitykset voivat olla yhteisiä, mutta kristillinen uskontunnustus ei keskity etiikkaan. Muistelen, että kristittyjä olisi noin 1/3 ihmiskunnasta. Se tarkoittaa, että 2/3 ihmiskunnasta on toista mieltä kristittyjen "totuuksista". Tunnet varmasti murtolukuja sen verran, että tiedät, kumpi noista luvuista on suurempi.

        Ihmettelen, miksi sinun on vaikea myöntää, että muslimit ja monet muut uskovaiset pitävät esim. Jeesuksen jumaluutta vääränä uskomuksena.

        Et kai yritä sulkea tajunnastasi pois meille vieraampia uskontoja ja niiden kristinuskosta hyvinkin poikkeavia oppeja?


      • Lukija2
        kentaurivalistaja kirjoitti:

        Yleensä uskovaiset pitävät omaa uskontoaan oikeana. Silloin on loogista pitää muiden uskontojen oppeja enemmän tai vähemmän epätosina. Normikristittykin pitää monia muslimien, hindujen, animistien ym. uskonnollisia käsityksiä väärinä.

        Muun uskoiset taas pitävät esim. kolminaisuusoppia erheellisenä, eivätkä siis palvo Jeesusta jumalana.

        Koska maailman uskovaisten enemmistö ei ole kristittyjä, siitä seuraa väistämättä, että enemmistö uskovaisista ei pidä kristinuskon keskeisiä oppeja tosina. Jotkin eettiset käsitykset voivat olla yhteisiä, mutta kristillinen uskontunnustus ei keskity etiikkaan. Muistelen, että kristittyjä olisi noin 1/3 ihmiskunnasta. Se tarkoittaa, että 2/3 ihmiskunnasta on toista mieltä kristittyjen "totuuksista". Tunnet varmasti murtolukuja sen verran, että tiedät, kumpi noista luvuista on suurempi.

        Ihmettelen, miksi sinun on vaikea myöntää, että muslimit ja monet muut uskovaiset pitävät esim. Jeesuksen jumaluutta vääränä uskomuksena.

        Et kai yritä sulkea tajunnastasi pois meille vieraampia uskontoja ja niiden kristinuskosta hyvinkin poikkeavia oppeja?

        "Et kai yritä sulkea tajunnastasi pois meille vieraampia uskontoja ja niiden kristinuskosta hyvinkin poikkeavia oppeja?"

        En yritä. Hyväksyn sen, erttä meissä ihmisissä on sekä eri tavoin uskovia että myös uskomattomia.

        Tässä Maailman uskonnot 2003 -taulukko:
        1 ) kristittyjä 2354 milj. 33 %
        2 ) muslimeja 16335 milj. 22,9 %
        3 ) hinduja 982 milj. 13,7 %
        4 ) uskonnottomia 684 milj. , 9,6 %
        5 ) buddhalaisia 509 milj. 7,1 c%
        6 ) kiinalaisperäisten uskomusten kannattajia 433 milj. , 6,0 %
        7 ) kansanuskontojen kannatajia 243 milj. , 3,4 %
        8 ) ateisteja 136 milj. , 1,9 %
        9 ) uusien uskontojen kannattajia 63 milj. , 0,9 %
        10) sikhejä 25 milj. 0,3 %
        11 ) juutalaisia 15 milj. 0,2 %
        12 ) muita 51 milj. 1,0 %

        ( Lähde: International Bulletin of Missionary Research. Tammaikuu 2013. Suomeksi toimittanut Timo Vasko. )

        Ihmettelen vähän termiä "vääräuskoinen". Minusta se ei sovi nykyaikaan. Itse en käyttäisi sitä lainkaan. Meisä ihmisissä nyt vain on eri tavoin uskovia ja uskomattomia.


      • Lukija2
        Lukija2 kirjoitti:

        "Et kai yritä sulkea tajunnastasi pois meille vieraampia uskontoja ja niiden kristinuskosta hyvinkin poikkeavia oppeja?"

        En yritä. Hyväksyn sen, erttä meissä ihmisissä on sekä eri tavoin uskovia että myös uskomattomia.

        Tässä Maailman uskonnot 2003 -taulukko:
        1 ) kristittyjä 2354 milj. 33 %
        2 ) muslimeja 16335 milj. 22,9 %
        3 ) hinduja 982 milj. 13,7 %
        4 ) uskonnottomia 684 milj. , 9,6 %
        5 ) buddhalaisia 509 milj. 7,1 c%
        6 ) kiinalaisperäisten uskomusten kannattajia 433 milj. , 6,0 %
        7 ) kansanuskontojen kannatajia 243 milj. , 3,4 %
        8 ) ateisteja 136 milj. , 1,9 %
        9 ) uusien uskontojen kannattajia 63 milj. , 0,9 %
        10) sikhejä 25 milj. 0,3 %
        11 ) juutalaisia 15 milj. 0,2 %
        12 ) muita 51 milj. 1,0 %

        ( Lähde: International Bulletin of Missionary Research. Tammaikuu 2013. Suomeksi toimittanut Timo Vasko. )

        Ihmettelen vähän termiä "vääräuskoinen". Minusta se ei sovi nykyaikaan. Itse en käyttäisi sitä lainkaan. Meisä ihmisissä nyt vain on eri tavoin uskovia ja uskomattomia.

        Korjaus: Maailman uskonnot 2013 -taulukkko


      • kentaurivalistaja
        Lukija2 kirjoitti:

        "Et kai yritä sulkea tajunnastasi pois meille vieraampia uskontoja ja niiden kristinuskosta hyvinkin poikkeavia oppeja?"

        En yritä. Hyväksyn sen, erttä meissä ihmisissä on sekä eri tavoin uskovia että myös uskomattomia.

        Tässä Maailman uskonnot 2003 -taulukko:
        1 ) kristittyjä 2354 milj. 33 %
        2 ) muslimeja 16335 milj. 22,9 %
        3 ) hinduja 982 milj. 13,7 %
        4 ) uskonnottomia 684 milj. , 9,6 %
        5 ) buddhalaisia 509 milj. 7,1 c%
        6 ) kiinalaisperäisten uskomusten kannattajia 433 milj. , 6,0 %
        7 ) kansanuskontojen kannatajia 243 milj. , 3,4 %
        8 ) ateisteja 136 milj. , 1,9 %
        9 ) uusien uskontojen kannattajia 63 milj. , 0,9 %
        10) sikhejä 25 milj. 0,3 %
        11 ) juutalaisia 15 milj. 0,2 %
        12 ) muita 51 milj. 1,0 %

        ( Lähde: International Bulletin of Missionary Research. Tammaikuu 2013. Suomeksi toimittanut Timo Vasko. )

        Ihmettelen vähän termiä "vääräuskoinen". Minusta se ei sovi nykyaikaan. Itse en käyttäisi sitä lainkaan. Meisä ihmisissä nyt vain on eri tavoin uskovia ja uskomattomia.

        Jos et pidä termistä "vääräuskoinen", niin saman asian voi tietenkin ilmaista muillakin sanoilla. Vaikka niin, että pitää muiden uskontojen jumaluuskäsityksiä erheellisinä.

        "Vääräuskoinen" -sana näyttäisi olevan yleinen käännöksissä, joissa kerrotaan muslimien suhtautumisesta muihin uskontoihin. En osaa arabian kieltä, enkä tiedä, vastaako Koraanin alkuperäinen sana kuinkakin hyvin suomennoksissa esiintyvää "vääräuskoista".

        Kristityt ovat aiemmin puhuneet paljon harhaopeista ja kerettiläisyydestä. Ja tiedät historiasta varmaankin filioque-kiistan, joka oli teologisena selityksenä idän ja lännen kirkkojen jakautumiseen. Tietenkin myös valtapoliittisilla seikoilla oli paljon merkitystä, kuten monessa muussakin uskontoon liittyvässä kiistassa.

        Haluat käyttää nykyaikaisia termejä. Mutta ei ole kristittyjen Raamattukaan nykyaikainen kirja, vaan vanhempi kuin suomen sana "vääräuskoinen". Muinaiset uskomukset eivät muutu nykyiseen maailmankuvaan sopiviksi pelkästään sillä, että ne pyritään kertomaan moderneilla sanoilla. Asioiden sisältö kun silloin jää kuitenkin ennalleen.


      • Kirjoittaja2 Lukija2
        Lukija2 kirjoitti:

        "Et kai yritä sulkea tajunnastasi pois meille vieraampia uskontoja ja niiden kristinuskosta hyvinkin poikkeavia oppeja?"

        En yritä. Hyväksyn sen, erttä meissä ihmisissä on sekä eri tavoin uskovia että myös uskomattomia.

        Tässä Maailman uskonnot 2003 -taulukko:
        1 ) kristittyjä 2354 milj. 33 %
        2 ) muslimeja 16335 milj. 22,9 %
        3 ) hinduja 982 milj. 13,7 %
        4 ) uskonnottomia 684 milj. , 9,6 %
        5 ) buddhalaisia 509 milj. 7,1 c%
        6 ) kiinalaisperäisten uskomusten kannattajia 433 milj. , 6,0 %
        7 ) kansanuskontojen kannatajia 243 milj. , 3,4 %
        8 ) ateisteja 136 milj. , 1,9 %
        9 ) uusien uskontojen kannattajia 63 milj. , 0,9 %
        10) sikhejä 25 milj. 0,3 %
        11 ) juutalaisia 15 milj. 0,2 %
        12 ) muita 51 milj. 1,0 %

        ( Lähde: International Bulletin of Missionary Research. Tammaikuu 2013. Suomeksi toimittanut Timo Vasko. )

        Ihmettelen vähän termiä "vääräuskoinen". Minusta se ei sovi nykyaikaan. Itse en käyttäisi sitä lainkaan. Meisä ihmisissä nyt vain on eri tavoin uskovia ja uskomattomia.

        Taulukon mukaan 67% ihmisistä pitää kristittyjä vääräuskoisina.


      • Yks vaan
        Kirjoittaja2 Lukija2 kirjoitti:

        Taulukon mukaan 67% ihmisistä pitää kristittyjä vääräuskoisina.

        "Taulukon mukaan 67% pitää kristittyjä vääräuskoisna."

        En kirjoittanut tuota, vaikka siinä on käytetty kumpaakin minun täällä käyttämääni nimimerkkiä Kirjoittaja 2 ja Lukija2. Onpa nyt kumma asia, että joku ei keksi edes muit numeroita sanojen Kirjoittaaja ja Lukija jälkeen kuin minun käyttämäni kakkosen. Vaihdan nimnimerkkiä. Toivottaavsti Mirka jättää nimimerkkini tällä kertaa rauhaan.

        Vääräuskoinen on sen verran vahva kielteissävytteinen ilmaus, etten oikein usko, että sitä nykyaikana kovinkan paljon käytetään. Itse en sanoisi ketään vääräuskoiseksi.


      • Kirjoittaja2 Lukija2
        Yks vaan kirjoitti:

        "Taulukon mukaan 67% pitää kristittyjä vääräuskoisna."

        En kirjoittanut tuota, vaikka siinä on käytetty kumpaakin minun täällä käyttämääni nimimerkkiä Kirjoittaja 2 ja Lukija2. Onpa nyt kumma asia, että joku ei keksi edes muit numeroita sanojen Kirjoittaaja ja Lukija jälkeen kuin minun käyttämäni kakkosen. Vaihdan nimnimerkkiä. Toivottaavsti Mirka jättää nimimerkkini tällä kertaa rauhaan.

        Vääräuskoinen on sen verran vahva kielteissävytteinen ilmaus, etten oikein usko, että sitä nykyaikana kovinkan paljon käytetään. Itse en sanoisi ketään vääräuskoiseksi.

        Sinulla ei ole koskaan ollut nimimerkkiä "Kirjoittaja2 Lukija2" käytössäsi. Joten lopeta asiaton syyttely ja loukkaaminen täällä.

        Miksi et varaa itsellesi nimimerkkiä täältä. Saisit mielen rauhasi kuntoon ja sinun ei tarvitsisi enää riidellä tästä samasta asiasta.

        >>> Ihmettelen vähän termiä "vääräuskoinen". Minusta se ei sovi nykyaikaan. Itse en käyttäisi sitä lainkaan. Meisä ihmisissä nyt vain on eri tavoin uskovia ja uskomattomia.


      • Yks vaan
        Kirjoittaja2 Lukija2 kirjoitti:

        Sinulla ei ole koskaan ollut nimimerkkiä "Kirjoittaja2 Lukija2" käytössäsi. Joten lopeta asiaton syyttely ja loukkaaminen täällä.

        Miksi et varaa itsellesi nimimerkkiä täältä. Saisit mielen rauhasi kuntoon ja sinun ei tarvitsisi enää riidellä tästä samasta asiasta.

        >>> Ihmettelen vähän termiä "vääräuskoinen". Minusta se ei sovi nykyaikaan. Itse en käyttäisi sitä lainkaan. Meisä ihmisissä nyt vain on eri tavoin uskovia ja uskomattomia.

        "Sinulla ei ole koskaan ollut nimimerkkiä "Kirjoitrtaja2 Lukija2" käytössäsi."

        Olen käyttänyt täällä yleensä jo pitkän aikaa nimimerkkiä Kirjoittaja2 tai Lukija2. Olisit voinut vaihtaa edees numeron.

        "Miksi et varaa itsellesi nimimerkkiä täältä."

        Ei täällä yleensä kukaa käytä rekiteröityä nimimerkkiä. Tähän asti olen saanut rauhassa käyttää oma nimimerkkiäni.

        Missään asiallisisa lähteissä ei käytetä nimiystä "vääräuskoinen". Jos sinä olet löytänyt sellaisen asiallisen lähteen, niin anna linkki.


      • Kirjoittaja2 Lukija2
        Yks vaan kirjoitti:

        "Sinulla ei ole koskaan ollut nimimerkkiä "Kirjoitrtaja2 Lukija2" käytössäsi."

        Olen käyttänyt täällä yleensä jo pitkän aikaa nimimerkkiä Kirjoittaja2 tai Lukija2. Olisit voinut vaihtaa edees numeron.

        "Miksi et varaa itsellesi nimimerkkiä täältä."

        Ei täällä yleensä kukaa käytä rekiteröityä nimimerkkiä. Tähän asti olen saanut rauhassa käyttää oma nimimerkkiäni.

        Missään asiallisisa lähteissä ei käytetä nimiystä "vääräuskoinen". Jos sinä olet löytänyt sellaisen asiallisen lähteen, niin anna linkki.

        >> Olen käyttänyt täällä yleensä jo pitkän aikaa nimimerkkiä Kirjoittaja2 tai Lukija2. > Ei täällä yleensä kukaa käytä rekiteröityä nimimerkkiä.


      • Yks vaan
        Kirjoittaja2 Lukija2 kirjoitti:

        >> Olen käyttänyt täällä yleensä jo pitkän aikaa nimimerkkiä Kirjoittaja2 tai Lukija2. > Ei täällä yleensä kukaa käytä rekiteröityä nimimerkkiä.

        En ole täällä haastamassa riitaa enkä haasta. Jos ei seurani kelpa sinulle, niin etsi sinä palsta, jolle kirjoittavat ainoastaan ne, jotka sinä hyväksyt.


      • Esko ♡
        Yks vaan kirjoitti:

        En ole täällä haastamassa riitaa enkä haasta. Jos ei seurani kelpa sinulle, niin etsi sinä palsta, jolle kirjoittavat ainoastaan ne, jotka sinä hyväksyt.

        Miten kirjoituksesi liittyy foorumin aiheeseen?


      • Kirjoittaja2 Lukija2
        Yks vaan kirjoitti:

        "Sinulla ei ole koskaan ollut nimimerkkiä "Kirjoitrtaja2 Lukija2" käytössäsi."

        Olen käyttänyt täällä yleensä jo pitkän aikaa nimimerkkiä Kirjoittaja2 tai Lukija2. Olisit voinut vaihtaa edees numeron.

        "Miksi et varaa itsellesi nimimerkkiä täältä."

        Ei täällä yleensä kukaa käytä rekiteröityä nimimerkkiä. Tähän asti olen saanut rauhassa käyttää oma nimimerkkiäni.

        Missään asiallisisa lähteissä ei käytetä nimiystä "vääräuskoinen". Jos sinä olet löytänyt sellaisen asiallisen lähteen, niin anna linkki.

        ""Missään asiallisisa lähteissä ei käytetä nimiystä "vääräuskoinen". Jos sinä olet löytänyt sellaisen asiallisen lähteen, niin anna linkki""

        Suomi sanakirja
        http://www.suomisanakirja.fi/vääräuskoinen

        http://www.synonyymit.fi/vääräuskoinen


      • Yks vaan
        Kirjoittaja2 Lukija2 kirjoitti:

        ""Missään asiallisisa lähteissä ei käytetä nimiystä "vääräuskoinen". Jos sinä olet löytänyt sellaisen asiallisen lähteen, niin anna linkki""

        Suomi sanakirja
        http://www.suomisanakirja.fi/vääräuskoinen

        http://www.synonyymit.fi/vääräuskoinen

        Joka tapauksessa sana vääräuskoinen vaikuttaa loukkaavalta. Jos joku sitä siitä huolimatta käyttää, niin se on hänen valintansa. Vääräuskoinen tarkoittaa väärää uskontoa tai tai suuntaa tunustavaa, vääräoppista, harhauskoista, harhaoppista.


      • sanoista lisää
        Yks vaan kirjoitti:

        Joka tapauksessa sana vääräuskoinen vaikuttaa loukkaavalta. Jos joku sitä siitä huolimatta käyttää, niin se on hänen valintansa. Vääräuskoinen tarkoittaa väärää uskontoa tai tai suuntaa tunustavaa, vääräoppista, harhauskoista, harhaoppista.

        Entä pakanauskonnot?

        Mitä mieltä olet siitä sanasta, onko sekin loukkaava?


      • ⊙☆⊙ ●|● •|•
        Yks vaan kirjoitti:

        Joka tapauksessa sana vääräuskoinen vaikuttaa loukkaavalta. Jos joku sitä siitä huolimatta käyttää, niin se on hänen valintansa. Vääräuskoinen tarkoittaa väärää uskontoa tai tai suuntaa tunustavaa, vääräoppista, harhauskoista, harhaoppista.

        Kaikki maailman uskovaiset pitää omaa uskontoansa oikeana. Mitä tästä jää jäljelle?
        67% ei usko kristinuskoon ja pitävät täten kristinuskoisia vääräuskoisina.

        Foorumin häirikkö haluaa tahallaan saada riitaa aikaiseksi joka asiasta.


      • Yks vaan
        sanoista lisää kirjoitti:

        Entä pakanauskonnot?

        Mitä mieltä olet siitä sanasta, onko sekin loukkaava?

        "Entä pakanauskonnot?

        Itse en käyttäisi sanaa pakanauskonnot.


      • Yks vaan
        ⊙☆⊙ ●|● •|• kirjoitti:

        Kaikki maailman uskovaiset pitää omaa uskontoansa oikeana. Mitä tästä jää jäljelle?
        67% ei usko kristinuskoon ja pitävät täten kristinuskoisia vääräuskoisina.

        Foorumin häirikkö haluaa tahallaan saada riitaa aikaiseksi joka asiasta.

        "Kaikki maailman uskovaiset pitävät omaa uskontoansa oikeana."

        Minä pidän omaa uskontoani itselleni oikeaan ainakin tällä hetkellä. En ole koskaan nimitellyt enkä nimittele ketään vääräuskoiseksi. Minun mielestäni on itsestään selvää, että meissä ihmisissä on sekä eri tavoin uskovia että myös uskomattomia. En tunne ketään, joka olisi sanonut pitävänsä vain omaa uskontoaaan oikeana.


      • ▪■♢ |
        Yks vaan kirjoitti:

        "Kaikki maailman uskovaiset pitävät omaa uskontoansa oikeana."

        Minä pidän omaa uskontoani itselleni oikeaan ainakin tällä hetkellä. En ole koskaan nimitellyt enkä nimittele ketään vääräuskoiseksi. Minun mielestäni on itsestään selvää, että meissä ihmisissä on sekä eri tavoin uskovia että myös uskomattomia. En tunne ketään, joka olisi sanonut pitävänsä vain omaa uskontoaaan oikeana.

        Sinä olet vääräuskoinen koska uskosi on jotain muuta kuin Islam.


      • Järki voittaa
        Yks vaan kirjoitti:

        "Kaikki maailman uskovaiset pitävät omaa uskontoansa oikeana."

        Minä pidän omaa uskontoani itselleni oikeaan ainakin tällä hetkellä. En ole koskaan nimitellyt enkä nimittele ketään vääräuskoiseksi. Minun mielestäni on itsestään selvää, että meissä ihmisissä on sekä eri tavoin uskovia että myös uskomattomia. En tunne ketään, joka olisi sanonut pitävänsä vain omaa uskontoaaan oikeana.

        ""Minä pidän omaa uskontoani itselleni oikeaan ainakin tällä hetkellä.""

        Ihan miten vaan, mutta 67% maailman ihmisistä pitää sinua vääräuskoisina.

        Suurin osa kristityistäkin pitää kristinuskoa huuhaana.


      • Yks vaan
        Järki voittaa kirjoitti:

        ""Minä pidän omaa uskontoani itselleni oikeaan ainakin tällä hetkellä.""

        Ihan miten vaan, mutta 67% maailman ihmisistä pitää sinua vääräuskoisina.

        Suurin osa kristityistäkin pitää kristinuskoa huuhaana.

        "Suurin osa kristityistäkin pitää kristinuskoa huuhaana."

        Miten perustelet tuota väitettäsi? Itse en ainakaan ole sattunut mistään asiallisista lähteistä lukeman tuommoista. Jos sinä olet, niin anna linkki.


    • Totuus on toisenlainen, kaikki uskonnot eivät pidä toisia uskontoja väärinä.

      'Hindujen keskuudessa vallitsee vahva yhteisymmärrys, jonka mukaan kaikki uskonnot ovat oikeita polkuja ja johtavat lopulta kohti yhtä ja samaa Jumalaa tai alkulähdettä'

      Lainaus Wikipedia

    • Kiitos Jeesus, että sinä rakastat kaikkia maailman ihmisiä, sinä rakastat ihan joka ainoa, sinä sinä olet heidät luonut, valmistanut heidät äitinsä kohdussa ja he ovat sinun tahdostasi olemassa.

      Kiitos Jeesus, että saamme rukoilla, että hyvä sanoma sinusta saavuttaisi mahdollisimman monet, niin ettei kukaan jäisi jumalkaipuussaan pimeään, vaan löytäisi elävän Jumalan, Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen ja saisi iankaikkisen elämän.

      Kiitos Jeesus, että sinä tahdot pelastaa jokaisen, sillä jokainen ihminen on sinulle hyvin rakas ja kallis, sinä olet jokaisen puolesta uhrannut henkesi ja tahdot, että jokainen saisi tulla sinun tykösi ja omistaa iankaikkisen elämän.

      Amen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe